Nekem BT023 van a gépegységen. Mivel a motort tavaly vettem és nem volt használva kemények voltak (BT021) a gumik. Én teljesen megvagyok elgedve a BT023-al. Igaz nem 25 volt, de a gyárinál 1000x jobb.
Nekem is van egy Dunlop D218F elsőm, 2-3000-et elfut még. A 1250-es gyári első gumija volt. Nekem előbb fogyott az eleje, ezért kellett egy kisegítő gumi, hogy párban tudjam cserélni.
Lenne egy pár fékbetétem is eladó, AP Racing LMP304ST és LMP305ST. GSF600/650, SV650, DL650/1000-be jó (illetve egy rakás más típusra is).
Lenne egy SW-motech topcase tartóm is, GSF650 K5-ön volt, szerintem K9-ig minden Banditra jó.
(és van egy komplett gsf650 is eladó, ha valaki rendben lévő motort szeretne)
Általában a tartókonzolhoz ezeket úgy is el kell távolítani, elképzelhető ezért nincs meg a tied sem, mert volt rajta valami, csak eladáskor leszedték, de az eredeti csavarokat már nem találták meg, vagy még a szalonban került rá, és a kiszedett gyári csavarokat nem is adták hozzá. Igaziból azt nem látom hol van a másik pár ilyen akasztó,mert lekötéshez, sisakhálóhoz , szerintem minimum 4 rögzítési, akasztási pont kell...
Másrészröl van itt egy két delikvens, akik 10-es 12-es köracélból ( vagy ahogy mások jobban ismerik : gömbvasból) hajtottak pár perc alatt a tatyóknak keretet, meg kell hozzá pár esztergált "baba", amit felcsavarozol a motorra, és ahhoz hozzáhegeszted a köracélt.
Èn is hasonlót követtem el pár motorra, csak rozsdamentes 12mm-es csövet használtam. ( A köracél elönye, hogy nem rogyik be, akármekkora ívben halítod, és lehet hogy sokkal szebb lesz a végeredmény , mint a gyári cucc esetében...
A fékbetét érdekelne,ára? Ha jól értem első ugye, nem szinter hanem normál?
Köszi
Nekem is van egy Dunlop D218F elsőm, 2-3000-et elfut még. A 1250-es gyári első gumija volt. Nekem előbb fogyott az eleje, ezért kellett egy kisegítő gumi, hogy párban tudjam cserélni.
Lenne egy pár fékbetétem is eladó, AP Racing LMP304ST és LMP305ST. GSF600/650, SV650, DL650/1000-be jó (illetve egy rakás más típusra is).
Lenne egy SW-motech topcase tartóm is, GSF650 K5-ön volt, szerintem K9-ig minden Banditra jó.
(és van egy komplett gsf650 is eladó, ha valaki rendben lévő motort szeretne)
Kérhetek egy telefonos elérhetőséget?
A legolcsóbb új a diblo, 50e körül megvan.
Holnap megvizsgálom az árakat bár ahogy néztem az elsőt ezek nem az én pénztárcámhoz vannak szabva
teszt
Esetleg valami más?
Ajánljatok már valami jó és olcsó(25 ezer környékén)gumit.
Qrva drága!
Tuti, hogy a hátulja ua!
Másrészröl van itt egy két delikvens, akik 10-es 12-es köracélból ( vagy ahogy mások jobban ismerik : gömbvasból) hajtottak pár perc alatt a tatyóknak keretet, meg kell hozzá pár esztergált "baba", amit felcsavarozol a motorra, és ahhoz hozzáhegeszted a köracélt.
Èn is hasonlót követtem el pár motorra, csak rozsdamentes 12mm-es csövet használtam. ( A köracél elönye, hogy nem rogyik be, akármekkora ívben halítod, és lehet hogy sokkal szebb lesz a végeredmény , mint a gyári cucc esetében...