Igaz nem engem kérdeztél, de nekem 79-ben lett meg a lóhajtásim(segédmotor) és 81-ben nagy motor 83-tól tgk.......az első autóval megtett 1 milla km-et még 87-ben jegyezték(az akkor pénzzel járt) a 2.-at a rendszerváltás után nem sokkal és utána már senki, fene tudja hol tartok .......motorral postásként hajtottam 2 évet ahol 70000 km volt az igazolt és mellette a többi saját géppel ami viszont nem érdekel......
Szerintem nem az a lényeg, hogy mennyit. Hanem hogy hol és hogyan :) Tudom, ezért kapni fogok, de a személyes tapasztalataim azt mutatják, hogy sokan jönnek azzal, hogy mióta és mennyit toltak le, de egy komolyabb vezetéstechnikán már izzadás és vonakodás van.
NEkem a zeffa is annyira elég volt, hogy 750-es inazumát akartam újban, csak nem volt. A 650-es bandit nem tetszett, egy százassal többért adtak bálnát, goldoltam, majd belenövök. Még tart a folyamat
Asszem félrement a poszt. Én fityo posztjára kezdtem reagálni, csak úgy tűnik, sokan tették. Ő sokallta a 650SV-t. Na mindegy. Nem akartalak degradálni.
Amúgy fél órás tesztvezetés után az SV felkerült a Hahura.
Ha 4-5 év mulva megn rámjön a vezérhangya már ki van választva az utódja.
Persze csak a köbcenti és a név változik pict.
A többi nem.
Gyorsan döntök és ha beválik (nekem nagyon) nehezen változtatok.
Én Zöldire reagáltam.
750-es az KB olyan lehet mint a 675-ösöm.
Tökéletesen elég átlagos felhasználásra.
És mennyibe fájna nekem 4 gyári gyertya? Na meg a levegőszűrő?
Az összekötőről tud valaki valamit? egyezik a típus? 650 vs. 600?
Te mentél már negyed annyit,mint én nagymotorral? Semmi,csak úgy kérdezem?