Hát most hogy így kérdezed.....................nem.
Eddig lenyomtam 30e-ret legtöbbjét SV650-el KB 22e-ret.Most a másikkal 8000 nél tartok.
Legtöbbjét hosszabb külföldi kanyargással többé-kevésbé egészben.
De fingom sincs hozzá.Komolyan.
Már megszaggattam a ruhám keresem a nullásgépet hogy kopaszra borotváljam magam hamut gőzöm sincs honnan szedjek mert mertem egy 106 lovas gépet elégnek bvezni.
Pedig a mai napig azt mondom, utcára az egyik legjobb lökettérfogat a 750, max 100 lóerővel. Abban az esetben van lent nyomaték, széles fordulatszámskála, és nem veszted el a jobsit, mert leforgatod a 3-at...
Az hogy mennyire húzod neki, csak rajtad múlik. Egy erős géppel lehet lassan is menni. Főleg, ha érzed a határaidat. Egy gyengével viszont nem tudsz gyorsan menni. Ha már belejöttél, akkor csak korlátozni fog, mikor tovább szeretnél lépni, akkor megint csak rendesen zsebbe kell nyúlni.
Inkább 600-ast. Higgy nekem jobban jársz. Elég sok a baj a belpiacos gépekkel, aranyárban az alkatrész, ha egyáltalán kapsz. A szerelők sem szeretik, sokan nem is vállalják. Persze ki lehet fogni, de én nem kockáztatnék.
Semmi rossz tapasztalat gyönyörűen megy mit a dokxa óra!Ikarusz hang kizárva Fogyasztás 4-5 liter. Túra tempóba 5-líter felé még nem tudtam feltornázni igaz mind ez Iridiomos gyertyával, Láncolajozó, Áttét módosítás...
Eddig lenyomtam 30e-ret legtöbbjét SV650-el KB 22e-ret.Most a másikkal 8000 nél tartok.
Legtöbbjét hosszabb külföldi kanyargással többé-kevésbé egészben.
De fingom sincs hozzá.Komolyan.
Már megszaggattam a ruhám keresem a nullásgépet hogy kopaszra borotváljam magam hamut gőzöm sincs honnan szedjek mert mertem egy 106 lovas gépet elégnek bvezni.