Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy címem az adatlapon
Kolléga az 1200-ben 36 ezernél sajnálta meg a gyáriakat. Szemre semmi bajuk nem volt....
Szia!

PR2 kb 1 hét, 62e jelenleg párban. Az NGK cr8e 2000ft/db, pár nap 1-2 nap. HA van raktáron, akkor fél.
Ne kapkodd el a gyertyacserét,én 23ezernél cseréltem de olyanok voltak mint az újak.A csere után semmi változást nem tapasztaltam,se teljesítményben sem fogyasztásban.Akkor el is döntöttem a következő csere 50ezernél lesz.
Sziasztok!
Van egy két apró horzsolás a sisakom plexijén, le lehet valahogy polírozni, vagy vegyek új rostélyt ?
Sziasztok tudnátok segiteni vaolna egy 400 as bandtitám és 2 év után elöjöttek problémák 3 henger megy csak szegénykének a karburátorokat átnéztem pucolás szinkron stb szelephézag kompresszio megvan és az 1 es henger nek a gyertyája kormos meg olajos szelepszár szimering gond lehet vagy olajlehuzó gyűrű szerintetek ? mert az olajfogyasztás 300-400 km ter alatt maximumrol lemegy minimumra szelepszárszimering cserét meg lehet oldani a hengerfej levétel nélkül ? köszi elöre is a segitséget üdv mindenkinek
Szerintem addig menne, amíg el nem kopna teljesen az elektróda!
Vagy 50.000 km-t biztosan.
De én inkább nem kísérletezek.
Gyári gyertyát 1.700 Ft-ért veszem, tehát 12.000 km-enként 6.800 Ft miatt nem kockáztatok!
Amúgy nekem is vadi újnak néztek ki cserekor!
Egyetértek Tsanyival!
Nem véletlenül javasolják azt, amit!
És a gyertya csere intervallum sem hasra ütés alapján lett kitalálva!
Üdv a csapatban!
Erre utaltam én is!
Megmondjam a frankót, valamin már én is elgondolkodtam. Akárhány gyertyacserém volt a nagybandin, a kivett gyertyák egy pici elszíneződést kivéve szinte újszerű állapotúak voltak. Valóban indokolt 12e km-ként cserélni? Nem mintha nagy tétel volna az ára, de úgy érzem elég sok dolog kicsit túl van misztifikálva egy jármű esetében. Sem az elektróda nem volt lekerekedve, sem a hézag nem volt megnőve, még csak egyenetlen fémfelszín sem látszott, ha sikerült volna tökéletesen megtisztítani, lehet hogy nem is látszott volna különbség a használt és az új között. Kíváncsi lennék, ha valaki betenne egy garnitúra újat a zsebébe és addig menne amíg gyertyahiba be nem jön, vajon mennyi kilométert menne el..... aztán ahol behal, majd kicseréli. Légszűrőt sem kilométer futásteljesítményre kellene cserélni, hanem depressziómérés alapján. Az pontosan mutatja egy szűrő eltömődöttségének a fokát.
Mert csak majdnem van így....a gyertya még ha nem is látszik azonnal, de romlik a használattól, szépen csökken az elektróda mérete és ezáltal már nem gyújt úgy ahogy kéne......nem véletlenül adják meg típusonként a csereperiódust....persze be fog indulni még 50000km után is....csak már nem lesz annyira jó a motornak...az iridiumossal meg van rossz tapasztalat annál amit nem eleve ahhoz gyártottak...
CR7EIX! NGK
Az 1250-be mi az iridiumos gyertya tipus jele?
Már mint minek?
Azért ennek utánaolvasnék...
Szia én a gyári NGK CR9E Gyújtógyertyával általános használat mellett 18-ezeret mentem. Szerintem az hogy 12-ezer kiló-méternél ki kel cserélni az a szervizeknek üzlet. Én mivel nem akartam 18-ezerenként cserélgetni ezért CR9EIX Iridiumot raktam bele! Most van benne 50-ezer de meg sem pisszent még.
Ha sokat mész megéri ha nem akkor maradhat a fenti NGK CR9E!
Üdv!

Még újonc vagyok a Bandit témában. Most vásároltam egy GSF 650 S K8-as gépet. Lassan 12000 km van benne, úgyhogy esedékes a gyertyacsere.
Ehez a típushoz milyen gyertyát ajánlotok?
Szintén esedékes egy első-hátsó gumi csere. PR2-es szettet szeretnék rá. Már egy ideje követem a fórumot, és úgy látom, hogy Zöldi kolléga a "gazdaságos" beszerzései forrás (gumira és gyertyára is esetleg?).
Zölditől kérdezném, hogy mennyiért és mennyi idő alatt tud ilyen gumi szettet (esetleg gyertyákat is) prezentálni, illetve a fizetés és átvétel hogyan oldható meg? Vagy ezt inkább privátban?

Előre is köszönettel:
Krisz77
Tegnap Szerbiában megszentelődött a motorom! Mostmár lehet el sem adom! Aki akar LED-es cuccot felrakni a mocira,annak ajánlom a Thunder márkájú LED nappali menetfény lámpát! Nekem nagyon tettszik! Sokkal jobban világít mint az előző!
Ha nem veszem fel, motorozok :D
Aty az előfeszítésre gondolt, sztem ennek semmi köze a csillapításhoz.
Ha 10W-40 a viszkozitás,akkor üzemmeleg állapotban ugyanaz a vastagsága az ásványi és a szintetikus olajnak is.Mivel a szint olajoknak jobb a kenőképessége (ami jó dolog) ezért a váltót elképzelhető,hogy nehezebb kapcsolni,mert a váltónak szüksége van súrlódásra.Ha szint olajat szeretnél,akkor érdemes MA2-es jóváhagyással rendelkezőt tenni bele,és nem nagyon lesz gond a váltóval.
Most látom, hogy nem hívtalak, na mindegy...holnap
Az előfesz és a csillapítás két külön dolog. Az előfeszítést mindig célszerű terhelésfüggően beállítani, de a csillapítás az ugyanaz marad, a lengéscsillapító karakterisztikéja nem változik...