Nyugodtan koppig betekerheted az elejét,a bandi rugózása eleve puha,én pl. mindig így járok vele 1 személlyel is és ha picit rosszabb minőségű az aszfalt,simám felkoppintom egy rendes fékezésnél.
Mert ha a feszítést állítod akkor a csillapítást is kel. Bár én a gyári állást magamhoz szoktam belőni aztán ha utassal megyek akkor teljesen visszatekerem ütközéséig és utána más felett, ki nekem így vált be. De ugye az enyém a kis tesó....Ezt neked kel kitapasztalni hogy a jobb.
Szerintem annak inkább akkor van jelentősége, ha hosszabb a teleszkóp út, vagyis puhábbra van állítva, és akkor sztem van értelme játszani a csillapítással, amúgy sztem nem.
Persze ezt csak gondolom.
Köszi!
A legkeményebbre én sem igazán akartam állítani az elsőt, pusztán egyel keményebbre, de akkor ezt még átgondolom!
Az is lehet, hogy úgy marad, ahogy van!
Igen. Azt semmiképpen sem állítanám legkeményebbre itt K-európában. A hátsó meg próba cseresznye. Mivel azon nagyobb a terhelés, így az elpattogás veszélye is kisebb.
Sziasztok.Kerdesem:600-as banditom van,egy ideje fura zajt hallok es picit beremeg a motor,ami allitolag a vezermulanctol jon.Hogyan tudok allitani a vezermulanc fesziton,vagy tudok-e?Tudomasom szerint automata a lancfeszito.Levettem es ugytunik normalisan mukodik. Koszi
Daty a hátulját állítsd maxra szerintem én is mindig ha utassal megyek maxra tekerem. A lengésscsílapítónak az alján van egy csavar azt is utána szoktam állítani. Na most jól összekavartunk!
Attól is függ hogy hova kell beállítani hogy milyen úton akarod használni.
Rosszabb útminőség esetén jobb a némileg alul csillapított futómű mint a feszes.
Mert ugyan fékezésnél bólintani fog, meg libegni, stb. De nem fog elpattogni kanyarban a rossz burkolaton se. Mondjuk ha az alpokba mennél ez nem játszana.
Persze ezt csak gondolom.
A legkeményebbre én sem igazán akartam állítani az elsőt, pusztán egyel keményebbre, de akkor ezt még átgondolom!
Az is lehet, hogy úgy marad, ahogy van!
Vagy igen?
És ha igen, miért is?
Rosszabb útminőség esetén jobb a némileg alul csillapított futómű mint a feszes.
Mert ugyan fékezésnél bólintani fog, meg libegni, stb. De nem fog elpattogni kanyarban a rossz burkolaton se. Mondjuk ha az alpokba mennél ez nem játszana.
Akkor egyet feszítek azon is!