Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Házilag csinálta, saját maga!
Rendben, köszönöm! Majd jelentkezem.
Ja, persze, BP-n összefutunk valahol.
CR7-8-9-E egy árban van
Éjszaka nem töri meg a fényt?
Köszönöm a választ :) már csak a hogyanra lennék kíváncsi. Házilag meg tudom oldani, vagy forduljak szakemberhez?
Le lehet polírozni!
Barátom nagyon durva sérüléseket polírozott le róla!
A bukója pofára esett, most még sem látni rajta semmit!
Erősen nyomni a rúgókat ?
Egy lapos vasból 15 perc alatt össze raksz egy két csuklós cél szerszámot ! és fél kézzel , két újjal nyomod össze .
Na jó van be fogom !
Ha valaki meg akad szívesen segítek !http://www.facebook.com/pages/...
Mondjuk ,, Van itt egy pár szaki rajtam kívül is !

sziasztok Tasi
Köszönöm a választ!
Közben megnéztem a kezelési útmutatót. Ott CR9E típusút írja alapértéknek. A CR8E-hez azt írja, hogy "Amennyiben a gyári gyújtógyertya nedvesedésre hajlamos, cserélje le erre a gyertyára."
CR9E-t is tudok Tőled vásárolni? Ha igen, mennyiért?
Ha rászánom magam a gumi (és gyertya) vásárlásra (értsd így: meglesz rá a pénz), akkor akár a személyes átvétel is lehetséges? Vagy hogy szokott működni?
Te meg ha nem értesz valamihez , ne formáz véleményt ,
Főleg ha az egy baromság amit állítasz !
Én meg megyek fel nézek egy helyesírási forumra JÓÓÓÓÓÓÓÓ
Üdv Tasi
Mondjuk nem is olyan hülyeség ez a kompresszor dolog, de én amikor az enyémen cseréltem a szimeringeket igen erősen kellett nyomni a rugókat ahhoz, hogy a le lehessen venni a helyéről, nem vagyok biztos benne, hogy 5 bar ellen tartott volna, de aztán lehet.
mondjuk 1000 éve nem csináltam ilyet...
Legközelebb valami "helyesíró" fórumba nézzél fel te is!
igaz ott nem komresszorral játszottak, hanem ónrúd volt a célszerszám
nna erre pont tudom a választ
nálam 17800-körül jött el a gyertyacsere ideje. ekkor úgy megállt egyszerre két henger hogy be sem lehetett indítani...
előtte csinált olyat hogy csak 3hengerrel indult el,de utána elindult az is. a cserélt gyertyák közül 3-nak teljesen el volt égve az elektródája és nagyon halvány szikrát adott csak.
érdemes betartani a szervizkönyvben leírtakat mert az út szélén nem túl vicces a Banditon gyertyát cserélni
Régen tényleg csináltunk ilyet....
Tegnap csináltam egyet .........
Sűritési űtem végére a dugot ,/persze szét van szedve /
gyertya helyére egy célszerszám ,főtengely ki támaszt , 5 bar nyomást neki , ha enged gyűrű a kompreszor ,újra tölti a nyomást .

ÉS APUKÁM MÁR CSERÉLHETED IS A SZELEPSZÁR SZIMERINGET !
és a henger fej fen marad ! bé.....

Ismeritek a stilusom NEM BÉNÁZATOK !
Akármikor ide felnézek csak hozzá értés folyik ! ÜDV TASI
pedig volt rá példa , igaz nem motornál hanem a Ladámnál anno,nem engedtem,hogy megbontsák a blokkot
Pontosan melyik? link
Add el, jobban jársz vele
Basszus! Elolvashatnád amit írtál, mielőtt elküldöd!

Ennyi olajat nem eszik meg szerintem egy kopott olajlehúzó gyűrűtől.

Nem lehet szimeringet cserélni hengerfej levétel nélkül, mert levenni sem tudod a rugót a szelepszárról ha nincs alulról megtámasztva a szelep. Akkor viszont hengerfej tömítés az meg kb egy húszas.
És egy használt sokat futott gyertya nem tud kárt tenni a motorban,úgyhogy nem gond ha tovább marad bent.
Viszont az olajcsereperiódust nem tolnám ki.
Hozzáértő szerelők szerint is simán elmennek az NGK-k 30e km-t,de valószínűleg többet is!
Danke!
Hát én nem vagyok szakember, de mivel sokat motorozok,, én is 24 ezrenként cseréltem a gyertyákat, /gyárit/ Túll soknak tűnt évenként cserélni, és így is azt mondom , hogy szinte semmi különbség nem volt a kiszerelt régi és a vadi új között. Most én is iridiumot tettem bele, és a következtő 50e. alatt nem is akarom kitekerni. Nem koptatom fölöslegesen a menetet, úgyhogy 130e.-nél majd megnézem.
Eddíg még soha nem volt, hogy ne indult volna elsőre, amikor csak ránéztem a piros gombra, üzem közben meg főleg! Igazából a 6 ezrenkénti olajcsere is túl sűrűnek tűnik, bár ez most már kitolódott, Mert mióta áttételt módosítottam, a km óra szerinti 6e km alatt 6600-at megyek.