Erősen nyomni a rúgókat ?
Egy lapos vasból 15 perc alatt össze raksz egy két csuklós cél szerszámot ! és fél kézzel , két újjal nyomod össze .
Na jó van be fogom !
Ha valaki meg akad szívesen segítek !http://www.facebook.com/pages/...
Mondjuk ,, Van itt egy pár szaki rajtam kívül is !
Köszönöm a választ!
Közben megnéztem a kezelési útmutatót. Ott CR9E típusút írja alapértéknek. A CR8E-hez azt írja, hogy "Amennyiben a gyári gyújtógyertya nedvesedésre hajlamos, cserélje le erre a gyertyára."
CR9E-t is tudok Tőled vásárolni? Ha igen, mennyiért?
Ha rászánom magam a gumi (és gyertya) vásárlásra (értsd így: meglesz rá a pénz), akkor akár a személyes átvétel is lehetséges? Vagy hogy szokott működni?
Te meg ha nem értesz valamihez , ne formáz véleményt ,
Főleg ha az egy baromság amit állítasz !
Én meg megyek fel nézek egy helyesírási forumra JÓÓÓÓÓÓÓÓ
Üdv Tasi
Mondjuk nem is olyan hülyeség ez a kompresszor dolog, de én amikor az enyémen cseréltem a szimeringeket igen erősen kellett nyomni a rugókat ahhoz, hogy a le lehessen venni a helyéről, nem vagyok biztos benne, hogy 5 bar ellen tartott volna, de aztán lehet.
nna erre pont tudom a választ
nálam 17800-körül jött el a gyertyacsere ideje. ekkor úgy megállt egyszerre két henger hogy be sem lehetett indítani...
előtte csinált olyat hogy csak 3hengerrel indult el,de utána elindult az is. a cserélt gyertyák közül 3-nak teljesen el volt égve az elektródája és nagyon halvány szikrát adott csak.
érdemes betartani a szervizkönyvben leírtakat mert az út szélén nem túl vicces a Banditon gyertyát cserélni
Tegnap csináltam egyet .........
Sűritési űtem végére a dugot ,/persze szét van szedve /
gyertya helyére egy célszerszám ,főtengely ki támaszt , 5 bar nyomást neki , ha enged gyűrű a kompreszor ,újra tölti a nyomást .
ÉS APUKÁM MÁR CSERÉLHETED IS A SZELEPSZÁR SZIMERINGET !
és a henger fej fen marad ! bé.....
Ismeritek a stilusom NEM BÉNÁZATOK !
Akármikor ide felnézek csak hozzá értés folyik ! ÜDV TASI
Basszus! Elolvashatnád amit írtál, mielőtt elküldöd!
Ennyi olajat nem eszik meg szerintem egy kopott olajlehúzó gyűrűtől.
Nem lehet szimeringet cserélni hengerfej levétel nélkül, mert levenni sem tudod a rugót a szelepszárról ha nincs alulról megtámasztva a szelep. Akkor viszont hengerfej tömítés az meg kb egy húszas.
Hát én nem vagyok szakember, de mivel sokat motorozok,, én is 24 ezrenként cseréltem a gyertyákat, /gyárit/ Túll soknak tűnt évenként cserélni, és így is azt mondom , hogy szinte semmi különbség nem volt a kiszerelt régi és a vadi új között. Most én is iridiumot tettem bele, és a következtő 50e. alatt nem is akarom kitekerni. Nem koptatom fölöslegesen a menetet, úgyhogy 130e.-nél majd megnézem.
Eddíg még soha nem volt, hogy ne indult volna elsőre, amikor csak ránéztem a piros gombra, üzem közben meg főleg! Igazából a 6 ezrenkénti olajcsere is túl sűrűnek tűnik, bár ez most már kitolódott, Mert mióta áttételt módosítottam, a km óra szerinti 6e km alatt 6600-at megyek.
Barátom nagyon durva sérüléseket polírozott le róla!
A bukója pofára esett, most még sem látni rajta semmit!
Egy lapos vasból 15 perc alatt össze raksz egy két csuklós cél szerszámot ! és fél kézzel , két újjal nyomod össze .
Na jó van be fogom !
Ha valaki meg akad szívesen segítek !http://www.facebook.com/pages/...
Mondjuk ,, Van itt egy pár szaki rajtam kívül is !
sziasztok Tasi
Közben megnéztem a kezelési útmutatót. Ott CR9E típusút írja alapértéknek. A CR8E-hez azt írja, hogy "Amennyiben a gyári gyújtógyertya nedvesedésre hajlamos, cserélje le erre a gyertyára."
CR9E-t is tudok Tőled vásárolni? Ha igen, mennyiért?
Ha rászánom magam a gumi (és gyertya) vásárlásra (értsd így: meglesz rá a pénz), akkor akár a személyes átvétel is lehetséges? Vagy hogy szokott működni?
Főleg ha az egy baromság amit állítasz !
Én meg megyek fel nézek egy helyesírási forumra JÓÓÓÓÓÓÓÓ
Üdv Tasi
nálam 17800-körül jött el a gyertyacsere ideje. ekkor úgy megállt egyszerre két henger hogy be sem lehetett indítani...
előtte csinált olyat hogy csak 3hengerrel indult el,de utána elindult az is. a cserélt gyertyák közül 3-nak teljesen el volt égve az elektródája és nagyon halvány szikrát adott csak.
érdemes betartani a szervizkönyvben leírtakat mert az út szélén nem túl vicces a Banditon gyertyát cserélni
Sűritési űtem végére a dugot ,/persze szét van szedve /
gyertya helyére egy célszerszám ,főtengely ki támaszt , 5 bar nyomást neki , ha enged gyűrű a kompreszor ,újra tölti a nyomást .
ÉS APUKÁM MÁR CSERÉLHETED IS A SZELEPSZÁR SZIMERINGET !
és a henger fej fen marad ! bé.....
Ismeritek a stilusom NEM BÉNÁZATOK !
Akármikor ide felnézek csak hozzá értés folyik ! ÜDV TASI
Ennyi olajat nem eszik meg szerintem egy kopott olajlehúzó gyűrűtől.
Nem lehet szimeringet cserélni hengerfej levétel nélkül, mert levenni sem tudod a rugót a szelepszárról ha nincs alulról megtámasztva a szelep. Akkor viszont hengerfej tömítés az meg kb egy húszas.
Viszont az olajcsereperiódust nem tolnám ki.
Eddíg még soha nem volt, hogy ne indult volna elsőre, amikor csak ránéztem a piros gombra, üzem közben meg főleg! Igazából a 6 ezrenkénti olajcsere is túl sűrűnek tűnik, bár ez most már kitolódott, Mert mióta áttételt módosítottam, a km óra szerinti 6e km alatt 6600-at megyek.