Sztem azt a kis fogyasztáskülönbséget kompenzálja a +2 henger és a +12 szelep.
Nekem kölök koromban 250-es MZ-m volt, aztán jöttek a gyerekek és eladtam. Kb 10 évig semmi aztán az 1200. Nem éreztem soknak csak az első évben mindenki megelőzött az úton.
Az igen! Én fiatal vagyok és kb. 7 éve gumiztatok de még 800 ft alatt sose szerelték át. nálunk is centirozva 1800 ft és én viszem oda, ettől olcsóbban nincs, pedig van vagy 5 gumis a városban
Nálunk csapaton belül van mindig vita a Suzuki Honda között, de hát istenem a Hondások 80% ilyen olyan bajokkal volt már szerelőnél, de a Suzukisok csak szervizelni járnak a szerelőhöz
Ja, hogy kivéve 2 rugó?...akkor nem gáz nekik....az errefelé 1 rugó/db karcmentesen.... ...azt hittem a ki-be szerelést is ennyiben megcsinálják, de ha csak a gumit kerékre teszik akkor már nem is annyira olcsó...
Eddig a 105 euros revolutionmotoros ár tűnik a legjobban, főleg hogy az új gumi. Mondjuk annyira nem izgató ár (értsd fájdalommentesen kifizethető) , hogy betárazzak belőle előre
De ha van ennél jobb áron túltárolt, az nekem bőven jó nem vagyok finnyás.. volt már fent a GS-en 18 éves abroncs is
A Hondákat utálom fúúúúúúúúúj. Még mielőtt vettem az enyémet a CBF-el szemezgetem de hála istenek az eladó mikkor felültem rá azt mondta, nagyon jó áll neked ez a te motorod. Mikkor kimondtam, hogy inkább szuzuki leszállított és ki zavart az üzletből. Milyen jó tette. Remélem nem olvassák csak suzukisok a fórumot.
És még most sem 100%-os.
Nekem kölök koromban 250-es MZ-m volt, aztán jöttek a gyerekek és eladtam. Kb 10 évig semmi aztán az 1200. Nem éreztem soknak csak az első évben mindenki megelőzött az úton.
De ha van ennél jobb áron túltárolt, az nekem bőven jó nem vagyok finnyás.. volt már fent a GS-en 18 éves abroncs is