Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen persze jobb kényelmesebb, hosszabb túrán élvezetesebb vele közlekedni mint ahogy nekem ebből adódik egy pár egy évben! Ahogy a nyitott dobnak is halom a hangját mert a gyári az úgy szuszogott mint aki fulladásos közeli állapotba kerül. Elvittem egy dokihoz aki meggyógyította...
Nem.
Csak autóból is olyat szeretnék, ami 3 litert fogyaszt, de az sem baj, ha termeli a benzint, úgy lehet vele csapatni, mint egy Subaru Impressával, beférjen a család 3 heti hideg élelemmel, kényelmes legyen mint egy buszlimuzin, és a legszűkebb parkolóba is beférjen.
Ja, és nulla forint legyen a súlyadó, meg a biztosítás.
"Nálam a szélvédelem is hangulat függő.
Speciel az autókkal is így vagyok."

....ööö, miért mit csinálsz?....ha épp olyanod van kirúgod a szélvédőt és ordítva száguldasz lobogó hajjal a hóesésben?......
Piti!
Ez a hangulatfüggőség speciel nálam is játszik!
Az-az igazság, hogy olyan motort még nem találtak ki, ami nekem megfelelne, mert az ideális motor: gyors mint egy Busa, könnyű mint egy babetta, kényelmes mint egy FJR, ha kell ordít mint egy GSX-R, ha nem kell, csendes mint egy Mercedes, és gyorsul mint egy R1.
Nálam a szélvédelem is hangulat függő.
Speciel az autókkal is így vagyok.
És jobb lett mint a gyárival?
Azért kérdezem, mert amikor a 600-as banditomon a gyári plexit, Givi túra plexire cseréltem, az nem lett jobb, sőt sokkal rosszabb volt, mint a 650-es gyári plexivel.
Plexi téma:
Engem nem érdekelt sosem ez a szél sztori. Tsanyi a megmondhatója, hogy az Osztrákoktól hazafelé végig 160-180-al jöttünk, ráadásul elég mocskos időben. Naked gépen is végig élveztem az utat.

Más:
Zöldi! Elvitték a Vespát. Ha van valami JOBB állapotú szóljak?
Kompletten Plexi csere volt mert maga a kiképzése is más a variátortt tartó plexinek. És gyári extra, füstszürke változatban vásároltam. Az árát elnézve most meggondolnám mert én még egy 20-as ért vettem most pedig 35525,- Ft
Több infó itt!
Van abban valami, amit a Zöldi mond. Láttam én már motoros rendőrt BMW-n 100km/h körül pólóban és meg sem rezzent rajta. Én azért érzem az S verzión is a szelet.
A DL király!
Csak kár, hogy nekem magas!
Már írtam!
Minek nőttél ilyen magasra?
Én is épp így vagyok a 170 centimmel.
Na ez is bizonyítja, hogy felesleges olyan magasra nőni!
Szia!

A Nyíregyházai Suzuki szalonban kaptam ajándékba amikor a motoromat vettem.
De már van olyan hely, ahol már egyedieket gyárttathatsz le olcsóbban!

http://www.tankpad.hu/
Nekem is fejidomos verzió van, 180cm magas vagyok és melltől felfele tép lefele a szél. 130 felett hosszútávon nagyon fárasztó menni, 150-ről meg ne is beszéljünk, szabájosan kapaszkodni kell hogy motoron maradjak. A következő projektem egy túra plexi lesz, csak baromi drágák
Ezt adom....a mostani fejidomos SV1000-em rosszabb nekem mint előtte a Naked gépem volt és nem csak az üléspozíció miatt hanem mert az idomon kívül lévő alkatrészeimet mindenfelé rángatja a szél míg a Nakeden egyfelől egyfelé nyomott, most a fejem mindenfelé rázkódik ha véletlenül egy lejtőn gyorsabban megyek .....
Azért nem kéne így általánosítani! Van itt is olyan kolléga aki sok-sok km-et tett meg csupasz gépen gond nélkül. Én sem hittem először de csak megszokás kérdése. Először már a 100 is soknak tűnt, aztán már jó volt a 120 is és így tovább.
Igen, ez a lényeg! Daty is azért elégedett nagyon mert nem túl magas és jól elfér az idom mögött. Aki magasabb annak meg pont rossz alapból.
Szia gyorgy74!
Azt szeretném megkérdezni, hogy komplett plexit cseréltél, vagy csak a gyárira szereltél egy vario plexit.
Jobb lett e a szélvédelem, mennyibe került, és hol vetted?
Vettem a DL-re egy állítható Kappa Airstream plexit. Azóta hasonló élményben van részem Füldugó sem kell, annyira "csend" lett, 160-as utazó, nem cibál semmi. Jó ez a DL
Csináltam.
Többször.
Nem okozott gondot.
Pont az amit vázoltál.
Nincs a széllel semmi baj ha a városban mész egy karikát. Egy komolyabb túránál azonban fárasztó lehet napi 500-600-kílómétert letolni úgy, hogy cibál a szél. Mikkor ilyen mocikal túrázol együtt ahol tökéletes szélvédelem van pl. említette FJR-GT és tolják neki kényelmesen 150-es tempó autópályán egy nulla szélvédelemmel rendelkező motorral az Osztrákokig keresztül az országon. Talán meggondolnád, hogy autóba ülsz és úgy mész velük. Az én motorom idomos és plexi kiegészítéssel sem érem el azt a szélévdelemet amit a fent említette motorokon van.
Persze, nàlad lehet, hogy ott kezdődik! Nem szeretem az ilyen nagykèpű kijelentèseket
Minimum 2x dràgàbb listaàru motorokat hasonlìtasz hozzà! A hozzàszòlàsokbòl mèg mindig az derül ki ,hogy akinek fejidomos banditja van az elègedett vele, legfeljebb a magassàgàhoz illő plekòt tesz fel.
Azt elhiszem, hogy gyàri àllapotban a 180 cm-es magassàgodhoz nem volt jò, de ettől mèg nem kellene így lefikàzni màsok motorjàt!

Rèszemről ez a "vita" lezàrva!
Kellemes, balesetmentes motoràzst mindenkinek, akàr naked-el, akàr fejidomossal teszi!
Ebben van igazsàg, a kis töpszli 160cm-es 40kg-os japòk sokmindent a maguk mèreteire terveznek . ìgy ezzel a motorral nekem szerencsèm van, mert 172cm vagyok, ès kènyelmesen ülve èpp a sisakom tetejère megy szèl vìz bogàr minden. Ezen kìvül kap mèg bogarat a kèt vàllprotektorom oldala.
Szia
Érdeklődnék h a suzuki banditos tankpadot, amit régen hirdettél azt hol vetted!
köszi
Én is több 180 cm körüli embertől hallottam, hogy a fejét még jobban tépi a szél az idomoson mintha csupaszon menne. Persze le lehet kuporodni, de az már más tészta, mert túrán ugyebár nem úgy megy az ember.