A GS500 fogyasztasban kicsit talan jobb, olcsobb ra a gumi stb., de kicsit gyengebb (fekek, futomu, motorero stb.). 50-es utan az is boven repulo, bar ebben a kategoriaban mar allapotot nezz.
A 600-sal 4-8 liter kozott barmennyit meg lehet etetni, atlag kijon 5-6 kozott valahol.
Atirasi koltsegek kalkulalhatoak kulonfele netes kalkulatorokban (google).
Egy gyors biztonsagi szerviz, atnezes a vasarlas utan konnyen lehet 50000 korul (folyadekok, szurok, tisztitasok, beallitasok stb.).
Jellemzok arak amivel lehet kalkulalni (oda-vissza elteres konnyen lehet, atlagarak):
- garnitura gumi 70000ft
- 4 gyertya 12000ft
- olajcsere 12000ft
- lanc 40000ft
- fekbetet garnitura 15-20000ft
Szia!
Nekem 650-es banditom van és az egyik haveromnak gs500 volt és túrákon sokkal kényelmesebben tudtam menni előzgetésnél is meg alapból is. Az enyém 120-ig kijön 5 literből utána ahogy a sebesség nő úgy nő a fogyasztás is. Mértem már 9 litert is Viszont egy haverom most vet 350e-ért 1200 banditot felújítva lepapírozva 500ból meg van neki, úgyhogy érdemes külföldieket is nézegetni.
Nem vagyok tisztába az árakkal de szerintem most nyomot ár miat 5-kilóért fogsz tudni venni 600-ast. Nem is kérdés hogy 600-as sor négy! Ne is gondolkozz máson, már csak azért sem mert 600-as Hornetett most vet az egyik ismerősöm 2002-est 6-kilóért. Azért a vásárlásnál nagyon figyelj oda a kopó alkatrészekre fékbetét, lánc, lánckerék, gumi, stb...Azért jó bele is lehet választani, én azt ajánlom, hogy olyannal menjél motort venni aki ért hozzá és tisztábba van az alkatrész árakkal. Sokk szerencsét hozzá és jó motorvásárlást kívánok.
Ok!
Akkor még valami.
Egy 250-eshez képes az ülésmagasság mennyivel nagyobb ha nagyobb egy 600-asnál?
Nekem a 250-es alacsonyabb volt mint a robogóm, így biztosabb is:D
Alacsony vagyok 173cm:)
Kor ne érdekeljen, mert motorozni ugyan olyan rajtuk.. nem változtattak sokat a Banditon se, a GS-en meg pláne abban az árkategóriában ahonnan meríthetsz. Öregebb motornak eleve olcsóbbak a bürokratikus költségei..szóval még előnyös is ha öreg
Annyit nézzél hogy a vételár+bürokratikus költségek+ várható ráköltés milyen összeget hoz ki a végén. Az egyenlet vége meg mindig a műszakilag top állapotú motor legyen. Simán lehet jó vétel egy olcsón kínált, amúgy lelakottabb motor is (a lelakottat úgy értem, hogy se gumi, se fék és lánc egyéb sallangok nincsenek jó állapotban, ergo egyből cserélhetsz mindent)
Nekem a fogyasztás igenis számít. Tudom h ezt most sok olyan olvassa aki napi szinten használja a mociját, tehát egy nap egy hónapba tankol bele aztán had menjen. Na nekem nem erre kell. Nem széthajtani akarom hanem valóban használni. Ha azt mondjátok erre a 600-as Bandit ugyanúgy alkalmas mint egy GS akkor elgondolkodom ezen és inkább erre ferdülök, ha valóban ilyen. Ezért fordultam hozzátok.
Ha úgy mennél a GS-sel ahogy egy 600-as bandittal alapból, akkor nem lenne különbség a fogyasztásukban. Alattam a GS is 5 litert evett általában.. néha többet. Máskülönben meg vezettem 600-as Banditot mikor még a GS-em volt, semmi pluszt nem igényelt a GS-hez képest, valamint kényelmesebb volt használni, mert kevesebbet kellett használni a váltót.
Korlátlan jogsihoz biztos nem vennék egy 600-as Bandit ellenében GS 500-at.. nincs értelme.
Másfelet nem de 4-5-öt ki lehet hozni egy hatkilósból ha csak úgy mész.
Én a rodeóbikára az SV-t értettem nameg a nyeretlen kétéves zolit kombinálva egy húzós szerpentinnel lefelé lelkesen gangolva vissza kanyar előtt.
Asszem túl lelkes is voltam.
Egyel többet szteppeltem mint kellett volna.
Zoli hát ez nagy, na én már jártam így igaz kisebbel, de tény h igaz. Most már valamelyest meg merészelem próbálni az A kategóriát viszont nem akarom h annyit egyen mint az autóm. Érted? akkor marad a Ditech az1.5L-el:) Na jó ez csak vicc moci kell de a GS500 eszik 4-et. Ezért kérdem, h ennek a Banditnak mennyi az igénye. Akkor legyen 600-as. Igazatok van. Nekem is jobban tetszik:)
Tuti hogy egy hatkilós bandittal jobban jársz.Sokáig élezheted a körmeid vele.És elég megbocsájtó.
Visszaváltáskor nem rodeóbikaként riszálja a farát az tuti.
Legalábbis szerintem.
Köszi! Na ilyen hozzászólásokra számítottam. Az 500 az a beugró, láttam már 98-as 400-as Banditot 400-ért. Szal azért kalkulálok. Az átírást meg egyéb költségek tudom mibe fájnak. Szerintem marad a GS500. Egyelőre talán elég lesz bár egy 600as Bandit jobban tetszene:) Vízuálisan legalábbis biztosan. Még nem döntöttem.
Nagyon helyes én is 32-34 évesen ditekk után SV-vel nyomultam.650-esssss.
Igaz állva 2-3x pofáraestem vele de mostmár lehet kikupálódtam és nem fordul elő gyakran.
Óvatos kezdés után belecsaphatsz a lecóba és próbálj a 600-as kategória felé tendálni ha nem akarsz mélyreható szerelési tapasztalatokat.
Átírás olyan 60ezer forint. (ha nem 25KW-os papírosat veszel). aztán ha költeni kell a motorra (márpedig kell) akkor arra, még ha a piac legjobb állapotú motorját is veszed meg (mivel használt motorról van szó) az első szezon alatt simán rálocsolsz majd még olyan 100-150ezer forintot (jó esetben, és akkor lesz egy közel nullás motorod) Rossz esetben annyit mint az ára volt
Magyarán ha úgy van 500-ad, hogy utána mondjuk a vételt követő három hónapban nem tudsz a tankoláson kívül még legalább egy 100-at a motorra dobni akkor el kell gondolkodni azon, hogy 500-ért kell-e motor venned, vagy kevesebbért, esetleg később.
A 600-sal 4-8 liter kozott barmennyit meg lehet etetni, atlag kijon 5-6 kozott valahol.
Atirasi koltsegek kalkulalhatoak kulonfele netes kalkulatorokban (google).
Egy gyors biztonsagi szerviz, atnezes a vasarlas utan konnyen lehet 50000 korul (folyadekok, szurok, tisztitasok, beallitasok stb.).
Jellemzok arak amivel lehet kalkulalni (oda-vissza elteres konnyen lehet, atlagarak):
- garnitura gumi 70000ft
- 4 gyertya 12000ft
- olajcsere 12000ft
- lanc 40000ft
- fekbetet garnitura 15-20000ft
Pontos arakert keresd zoldit itt a topicban.
1400-as bandit nincs?
Nekem 650-es banditom van és az egyik haveromnak gs500 volt és túrákon sokkal kényelmesebben tudtam menni előzgetésnél is meg alapból is. Az enyém 120-ig kijön 5 literből utána ahogy a sebesség nő úgy nő a fogyasztás is. Mértem már 9 litert is Viszont egy haverom most vet 350e-ért 1200 banditot felújítva lepapírozva 500ból meg van neki, úgyhogy érdemes külföldieket is nézegetni.
Akkor még valami.
Egy 250-eshez képes az ülésmagasság mennyivel nagyobb ha nagyobb egy 600-asnál?
Nekem a 250-es alacsonyabb volt mint a robogóm, így biztosabb is:D
Alacsony vagyok 173cm:)
Annyit nézzél hogy a vételár+bürokratikus költségek+ várható ráköltés milyen összeget hoz ki a végén. Az egyenlet vége meg mindig a műszakilag top állapotú motor legyen. Simán lehet jó vétel egy olcsón kínált, amúgy lelakottabb motor is (a lelakottat úgy értem, hogy se gumi, se fék és lánc egyéb sallangok nincsenek jó állapotban, ergo egyből cserélhetsz mindent)
Korlátlan jogsihoz biztos nem vennék egy 600-as Bandit ellenében GS 500-at.. nincs értelme.
Én a rodeóbikára az SV-t értettem nameg a nyeretlen kétéves zolit kombinálva egy húzós szerpentinnel lefelé lelkesen gangolva vissza kanyar előtt.
Asszem túl lelkes is voltam.
Egyel többet szteppeltem mint kellett volna.
Visszaváltáskor nem rodeóbikaként riszálja a farát az tuti.
Legalábbis szerintem.
Igaz állva 2-3x pofáraestem vele de mostmár lehet kikupálódtam és nem fordul elő gyakran.
Óvatos kezdés után belecsaphatsz a lecóba és próbálj a 600-as kategória felé tendálni ha nem akarsz mélyreható szerelési tapasztalatokat.
Magyarán ha úgy van 500-ad, hogy utána mondjuk a vételt követő három hónapban nem tudsz a tankoláson kívül még legalább egy 100-at a motorra dobni akkor el kell gondolkodni azon, hogy 500-ért kell-e motor venned, vagy kevesebbért, esetleg később.
400-ast ne vegyél, problémás