Hatásos módszer hátul egy olyan szép nagy lakatot lelógatni kicsit takarva a rendszámot! Több ilyen motort láttam már! Ha egy betűt vagy számot eltakar,már is kinyalhatják a seggedet! Utánad menni meg nem nagyon fognak!
Egyébként lakott területen mindig figyelni kell a gyanús autókat az út szélén! Szemből meg megint csak nyalhatják a seggünket mert ha nincs állítós köcsög akkor nem tudnak mit kezdeni a méréssel mivel elöl nincs rendszám tábla!
a napokban elkészül végre a robogóm és akkor górcső alá vesszük a Banditot: légszűrő, gyertya,fékolaj csere. karbi szinkron, kipuff tömés.
szeretném házilag megoldani, remélem összejön!
köszi Csabi majd elugrok hozzád valamikor
amúgy ma munkából hazafelé defektet kaptam a város közepén nagyon nem örültem neki. valami alu darab állt bele sz.tem a hátsó gumim kuka lesz. az az egy jó volt az egészben hogy közel voltam a garázsunkhoz ezért nem kellett sokat tólnom a motort!
UUUUUUUUUUUU itt mindenki milyen fotogén
Hogy a picsába tudnak így elbújni hogy hátulról célba vesznek
Mellesleg hogy működik ha előröl filmeznek és észre veszem sikerül lelesittelni és nem állítanak meg de mire látnák a rendszámot már rég a szabályok szerint bandukolok Akkor szerencsém volt ?
Tegnap beletettem az első 100 km-t az új hátsó PR2-be.
Tapasztalatom még igazából nincs vele, a formaleválasztót koptatom róla lassacskán, fokozatosan döntögetve.
A gyári hátsó 5.700 km-t ment el a Z6 10.000 km-t, most erre kíváncsi leszek, mennyit bír.
A bandit valamivel 4000-es fordulat felett zizegős,hosszú távon érezni,hogy zsibbasztja a végtagokat........vagy 100-110-el vagy 130-140-el kényelmes,ilyen tempókkal kimenne a világból,csak néha tankolni is kell!
Hatásos módszer hátul egy olyan szép nagy lakatot lelógatni kicsit takarva a rendszámot! Több ilyen motort láttam már! Ha egy betűt vagy számot eltakar,már is kinyalhatják a seggedet! Utánad menni meg nem nagyon fognak!
Egyébként lakott területen mindig figyelni kell a gyanús autókat az út szélén! Szemből meg megint csak nyalhatják a seggünket mert ha nincs állítós köcsög akkor nem tudnak mit kezdeni a méréssel mivel elöl nincs rendszám tábla!
szeretném házilag megoldani, remélem összejön!
/ezt mintha már írtam volna egyszer.../
amúgy ma munkából hazafelé defektet kaptam a város közepén nagyon nem örültem neki. valami alu darab állt bele sz.tem a hátsó gumim kuka lesz. az az egy jó volt az egészben hogy közel voltam a garázsunkhoz ezért nem kellett sokat tólnom a motort!
Hogy a picsába tudnak így elbújni hogy hátulról célba vesznek
Mellesleg hogy működik ha előröl filmeznek és észre veszem sikerül lelesittelni és nem állítanak meg de mire látnák a rendszámot már rég a szabályok szerint bandukolok Akkor szerencsém volt ?
Találkozik a bukógomba, meg az drága aktatáska.
A gomba kezet nyújt, és bemutatkozik:
- LSL!
A táska kezet fog, és így szól:
- Esselte!
Na?
Tapasztalatom még igazából nincs vele, a formaleválasztót koptatom róla lassacskán, fokozatosan döntögetve.
A gyári hátsó 5.700 km-t ment el a Z6 10.000 km-t, most erre kíváncsi leszek, mennyit bír.
Csak lábtartó gumi ? de ne 10 euroért !
Kösz !
Az első kerék nem is éri az aszfaltot!