Sziasztok.
Most vettem egy 400-as 1994-es Banditát.
Kicsit szelep hangja van, valaki tudna segíteni hogy ezt olaj állítja, vagy ezt kézzel kell beállítatnom? Ha kézzel, tudja valaki a pontos gyári értékeket?
Második kérdésem, hogy kb 4-5 fordulaton( melegen is) a motor hirtelen gáz adásnál dadog, megtorpan, egy pillanatra, majd megindul mint akit hátba rúgtak volna. Ez miért lehet? Tényleg változó szelepvezérlésű a motorom? És ebben a fordulat tartományban vált?
Köszönöm a segítségeteket!
domsodizoli@freemail.hu
SZÉLES UTAT!
Jaja, ez az a motor lesz, abban is volt riasztó, ez a dobozrendszer meg az enyémen volt 4 éves koráig. A kettővel ezelőtti gazda vigyázott rá, szervizelte rendesen, nem kókányolt, ha a mostani alig ment vele, nagy baj nem lehet. A pazzazt a múlt héten vitte el egy kolléga 600-as banditra. Én is szeretnék valami kormány, de vasat és olcsót :D
Gyári doboztartó van rajt valóban . Kicsit béna megoldással felrakva, mert a bal hátsó lábtartót nem lehet tőle felhajtani .
Ha ismerős a motor érdekelne az előélete .
A dobozokon nem látszik fény visszaverő csík . Moto Detailos dobozok . De majd megnézzük rávilágítva .Tavaly vette a srác, de szinte nem is használta a motort .A gyári plexivel adták neki el .De nem számít, mert a haver úgyis leveszi róla az idomot .(Mert mi ilyen macsók vagyunk, és nem félünk a széltől .) Van a motoron riasztó is .
Ja, jut eszembe, az én kopaszom után mentem ezzel az idomossal, és idegesítően rángatott rajt a szél . Na meg az a picike vicces gyári kormány .... !
Nemrég volt egy eladó Pazzaz kormányod, megvan még ?
Ha hátulról rávilágítasz, van fényvisszaverő csík a dobozok közepén?
Mert akkor azok az enyémek voltak, tudok szervíztörténetet, ismerem az előző gazát :D
A Busa "életszerűbb" is erre a teljesítményre, egy kopasz motorban ez a teljesítmény indokolatlanul sok. Az ár meg végképp az volt. 3,4-ért dobták ki és 8 hónap múlva leárazták 2,4-re mert nem vették. Mekkorát szívott az aki 3,4-ért elvitte.......
Ezzel viszont nem sokat segítettél!