Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok Banditák!A müszaki vizsgám detto ugy volt mint Zöldinek csak nekem 3 órába telt ,mert közben lefagyott a számitógépük és elmentek ebédelni is/szerintem halat ettek/De a legjobb az volt mikor a 450-es Hondámat vizsgáztattam/nem volt még fékpadjuk/,mondja a csoka 3 méterre a csarnok vasajtaja előtt,hogy húzassam ki a motort és csúszóra fékezzem meg a hátsó kereket.
Hali!
Tudna nekem valaki fejből szelephézagokat mondani 2002-es Bandit 1,2-höz? Haverom kérdezné, akinek nincs net-je! Előre is köszi!
Sziasztok!

Ha valakit érdekel bukógomba 600-1200-es légolajosra az e tartsa magába a jelentkezését :)
Minden végletre van példám. Volt, hogy rá sem néztek a gépre (szó szerint!) pedig semmi hátszél, vagy ismerettség nem volt.
Volt viszont, amikor a Pannoniámat azért akarta elcsapni, mert szerinte a gumibakokon túl sokat mozdul a benzintank. (Ettől mondjuk letettem a hajamat...)

A kedvencem mégis az "abszolút hallású" bácsi volt. A hideg motorom mellé lépve kér, hogy indítsam be. Majd 1 mp-re rá 8000 RPM-re pörgetve kezdi hosszasan fülelni, a kipuffot, hogy 106dB feletti e a hangja. Nagyon határozottan kellett rákiáltanom, hogy ezt most azonnal fejezze be, mert a 12 fokos motor nem szereti, ha üresen hajtják ilyen magasan. Itt meg csak nézett rám, mint a vett malac, mintha neki erről fogalma sem lett volna. Na ja...
Képet nem tudok prezentálni, de ma odaadom öcsédnek az óvszert :D

"Kedves barátom tatabányi vizsgaállomáson megesett párbeszéde"

Tavalyi vizsgám az NKH-nál, ahol mindenki retteg, mert 4 éves szalonautókat is simán meghúznak:

- Told be a motort.
-Beindítsam?
-Ne.
Klik, klikkk, klikk, klikk,
- 24 ezernél voltál itt legutóbb.
-Jaaaa. Remélem legközelebb 70 ezernél leszek
- Na, told oda a fékpadra. (eddig nem nézték meg semmijét, thát mehettem volna egy vágottslickes, rozsdás láncos motorral, amiben nincs dugattyú)
Fékez, ok. Kérdezem:
- Nem ütnek az első tárcsák?
- Nem, teljesen jó.
-Aha, mert ugyanez a tárcsa+ betét a kollégád szerint erősen határeset volt két éve
-Hm, múltkor meghúztunk egy Hondát emiatt. Mondjuk a srác utána bevallott, hogy elindult tárcsazárra.
-
-Jó, told előre.
elöl
-Gyújtásd add rá légyszíves.
-Indítsam is?
-Ne, csak le kell fotózni az óraállást.
-Ok.
Aztán boldogság, matrica, nagygáz :D
Míért nem rézgáliccal fertötlenited a ruhádat? Vagy egyéb börön át remekül felszívódó permetszerrel?
"Egyébként szerintem ez pont nem az az alkatrész, amelynél érdemes lenne kisipari gyártással bohóckodni..."
Nem én akartam megint ezt mondani. Az a baj hogy aki általában megrendeli, meg aki "legyártja", pont nem ért hozzá semmit, így fogalma sincs a tettei következményével.
Az a hebrákolás ami otthon folyik, kb addig fog müködni, mßeg maguk a vizsgaállamások is ennyire inkompenetensek mint manapság...
Kedves barátom tatabányi vizsgaállomáson megesett párbeszéde.
-Hoznám a az autót vizsgáztatni, zöldkártyára. Nem baj ha etanol lesz benne?- Huuuh, azt neee azzal nagyon szar lesz méresi eredmény, az nagyon környezetszennyezö!-
(Az autóba persze benne volt a befecskendezés módosító elektronikai is, hogy tökéletesen üzemeljen.)
Ha valaki nem érti meg manapság hogy nem csak azt a kibaszott darab acélt kell megfizetni, hanem mögötte levö minöségtanusitási eljárást , akkor nem értem milyen jogon várják el hogy a garaciális vasuk valóban probléma nélkül guruljon...
A gyári alkatrészeken sem az anyagot kell megfizetni, hanem hogy egy köhintés után a bazi nagy raktárakból a vásárló kosarába kerül, közben ,de mind addig áll benne a töke...
Az imént linkeltem a 40 EUR-ba kerülő, TÜV-papíros verziót. Összesen 40 EUR, ingyen posta. Talán még masnival is át lesz kötve.

Neked anno valahogy futotta szalonmotorra, akkor miért kell b@szni az agyamat azzal, hogy újfent ezt is két fillérből akarod megoldani?
Egyébként egyszer már erről is volt szó.
Egyik ismerősöm sima 5x20-as laposvasból csinálta, még most is azzal jár, és ennek már 7 éve!
Az enyém konkrétan 10 mm-rel volt hosszabb, és így ült lejjebb 25 mm-t a hátulja.
Én ilyennel jártam évekig, és küldtem neki rendesen, de természetesen mindenki maga dönt.
Találtam olcsóbbat
A kutyacsont pár mm-rel hosszabb / rövidebb a gyárihoz képest, annak függvényében, hogy emelni, vagy ültetni szeretnéd. Én megvettem anno a Lucas-TRW gyártmányú kutyacsont szettet 20 eFt-ért, itt.

Német ebay -en 85 EUR-ért találtam Lucas-t.

Egyébként szerintem ez pont nem az az alkatrész, amelynél érdemes lenne kisipari gyártással bohóckodni...
Most írtam: 6mm-es saválló lemez.
Aki foglalkozik ilyesmivel, biztos van neki.
Meg is csinálnám,de nem találok megfelelő anyagot.
Csináltasd meg 6mm-es savállóból, olcsóbban megúszod!
Én úgy csináltam.
Egy lényeges adat kimaradt GSF 650 (K7)-hez kellene.
Sziasztok!

Tudja valaki,hogy hány cm a külömbség a gyári és az ültetett kutyacsont között?
Amúgy az ültetőszett milyen áron kapható?
Előre is kösz!
zsír
Szép estét Banditák!
zöldi! Megjött a cucc!
Hurrá! Akkor boldogság.
Hamarosan én is elgurulok majd a Vas Gereben-ig,mert az enyémről is leketyegett a vizsga februárban.
Hát igen pl a stope biztos kajálja, de a lámpától-lámpáig egykerék után is kell ha földet ért az eleje.
Mármint első keréken gurult?
szevasztok Banditák!

jelentem tegnap gond nélkül levizsgázott a vasam, úgyhogy most már csak jó idő kell és téphetem a gázt!