Mértem már vásárlákor GSX750 imazumán határértzéket, pedig 25 ekm volt benne elvileg, és többi vizsgált alkatrész ezt alá is támasztotta. Bár lehet lerombolták az elejét, azt kapot egy új kereket tárcsákkal, a bontóból.
Estenként behullámosodik a tárcsa, azért kell idö elött cserélni, de van aki csak egyedi külsö miatt cserélni, meg lehet a már említet bukás az ok. Az utóbbi esetben ha vissza is állítanak mindent az eredeti állapotra, általában a kopasz gépeknél lámpatartót mindig elfelejtik kiegyenesíten. Ez a feketére festet acél a alsó és felsö villahid között a telora füzve, ha nem paralel a teloval az éle, vagyis hajlott, akkor az már egyszer földetért...De sokkal egyszerübb ha megkérded az eladót...
Sziasztok!
600-as Bandit esetében, átlagos használat mellett hány km-nél kell cserélni az első és a hátsó féktárcsákat?
Azért kérdezem, mert találtam egy 2002-es Banditot amiben elvileg 43.000 km van, de az első féktárcsája már nem gyári.
link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-5580025
Igazából nem értem. A számok-értékek, képek, elég nemzetközi jelnek számítanak. Ha valaki az alapján nem tud eligazodni, akkor ott a szakértelemmel is gondok lehetnek...
Valamint szükségem lenne egy magyar nyelvű szervizkönyvre, akár link formájában, akár tömörítve ha valaki elküldené e-mailben, nagyon hálás lennék! /isi02@citromail.hu/
a Fazer mind esztétikailag,műszakilag,felszereltségben és kihasználhatóságban tökéletes..(nekünk).
De idomos párti vagyok,e miatt gondoltam a cserére..
Viszont tartok tőle ,hogy nagyon bánni fogom
Ha elvinnék a fazert vennék egyet..Nagyjából meg is van melyiket...
De nem hajt nagyon az ügy.. Elkotyavetyélni nem fogom a Yamahát,nagyon rendben van.. Most volt full szervíz. Párom ült az xx-en főleg azóta tiltakozik a cserén..
Kellene rá túrakormány,oldaldobozok konzollal+ még ez-az és ugye az átírás és máris + 3 kiló...ja és ugyanúgy 2004-es...
Egyenlőre itt áll az ügy ..
Ha jól emlékszem kompletten egy 30-ast fizettem érte anno!