Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos.= Biztos?
Biztos. K1-K5 idomoson út szélén esőben is lehet gyertyát cserélni bontás nélkül.(sajna próbáltam)
Az jó nagy cumika lesz, mert a K6-on rá van hegesztve a tankot hátul tartó keret a vázra, és nőgyógyász ujj kell, hogy kiszedd a szűrőfedelet.
Idomos, karbis gép? Azok legalább 12 évesek, az összeset porrátörték már
Szerda vagy csütörtök du lenne jó részemről, de szerelés közben nem pálinkázunk, nem akarok kávéfőzőt csinálni a banditodból
a gyertyákhoz nem férek hozzá ehhez mindenképp le kell szednem a tankot.
Holnap pálinkát főzök, ezért nem jó, de amikor neked jó akkor jobb lenne ha Te jönnél át. Viszonylag jól felszerelt fűtött műhelyem van, közben végig tudjuk kóstolni a pálinkákat is.
Sofőr van.
Szerintem első körben vedd ki a gyertyákat és pucold meg!A hibás hengernél (látni fogod a gyertyán melyik az) nézd meg,hogy ad-e szikrát!Ha igen,akkor mehet a próba és ehhez nem kell szétszedni semmit.
Injektoros gépnek pöcre kell indulnia, mindegy mennyit állt Tegnap én is elővettem a DL-t, mentem vele egy karikát. Nekem úgy indult, mintha 1 napja raktam volna le, pedig végig kint volt a mínuszokban november eleje óta.
köszi az infót, majd holnap meló után nekiállok. ma nem lett volna rá időm. mondjuk érdekes lesz, le kell szedni a tankot meg ilyesmik. még nem csináltam. de legalább megnézem milyen állapotban van a légszűrő.
Így van,nekem ez történt,nem volt még 10ekm a gépben,két gyertya tök kormos volt,de a másik kettő se volt vmi tiszta.Megpucoltam és elmentem kb 6ekm-t még vele semmi gond nem volt utána.Aztán nagyobbra cseréltem a gépet.
Egy téli leállítás alatt nem lehet gond a benzinből.1-2 hét alatt amúgy is elpárolog az úszóházból a benya.Biztos van ellenpélda is,de ritka.Mi a Banditán még könnyen le tudjuk engedni a naftát,de gonoljatok bele,ha minden idomos gépen benyát kéne leereszteni hosszabb állás előtt..

Amúgy ha valakinek nem megy 1-2 hengere és járatja egy kicsit a gépet,akkor célszerű kivenni a hibás hengerek gyertyáit megpucolni,mert lehet,hogy a gép már "helyrerázódik" és csak a beköpött gyertyák miatt nem indul a rossz henger.
Dehogy nem!
Csak azt sosem olvasom!
előre is köszi, majd szólok ha kell de előbb szeretném kizárni a többi hiba lehetőséget.
Nem vagy tag a bandit.hun?
Köszi, ez már valóban segítség volt!
Bandit fórum.
Kölön.
Szerintem.
gondolom www.bandit.hu
Nem mondod.
Ezt gondoltam.
Csak azt nem tudom, hogy hol, és mikor.
Biztos figyelmetlen voltam, mikor szó volt róla!
Vagy zárt körű?
Ebben is tudsz okos lenni?
Banditos.
Milyen tali is?
Enyém is!
Mondjuk, eddig mind az öt vasam injektoros volt, de max. második próbálkozásra beindult!
Szerintem nem a kora, és használtsága miatt van így, hanem mert sokat állt!
Bár melyik karburátoros motornál előfordulhat.
Ez ne ingassa meg a Suzukiba vetett hitedet!
Az enyem is gyengelkedett az utolso motorozaskor. Mikor atertunk a szlovak hataron bevillant az utolso kocka es magabiztosan gondoltam, hogy ezzel meg elerek Retsagig. Aztan Borsosberenyben meg kellett varnom a cimbit.
Azota van egy szep zold benzineskannam.
En valami ilyesmit tettem bele: http://homasita.hu/product/133

A tunet a tiedhez hasonlo volt. Leallitaskor semmi baja nem volt, tel utani inditaskor beindult, de nem ment minden henger. Szepen melengettem, mentem egy karikat, de nem lett jobb. Nem emlekszem mar ra, de vagy az alsobb vagy a felsobb tartomanyban nem ment melegites utan sem rendesen. Raktam bele egy ilyen okossagot, mentem egy kort a varosban es utana rendben volt.
Valoszinu nalam valami leragadhatott, eltomodhetett a kiparolgott benzin maradekatol. Azota se jott elo ez a hiba.

Kocsinal is jartam mar igy, ott is bejott mar ez a cucc nekem. Nagyobb benzinkutakon, nagyobb boltokban (Auchan, Tesco) kaphato.