Holnap pálinkát főzök, ezért nem jó, de amikor neked jó akkor jobb lenne ha Te jönnél át. Viszonylag jól felszerelt fűtött műhelyem van, közben végig tudjuk kóstolni a pálinkákat is.
Sofőr van.
Szerintem első körben vedd ki a gyertyákat és pucold meg!A hibás hengernél (látni fogod a gyertyán melyik az) nézd meg,hogy ad-e szikrát!Ha igen,akkor mehet a próba és ehhez nem kell szétszedni semmit.
Injektoros gépnek pöcre kell indulnia, mindegy mennyit állt Tegnap én is elővettem a DL-t, mentem vele egy karikát. Nekem úgy indult, mintha 1 napja raktam volna le, pedig végig kint volt a mínuszokban november eleje óta.
köszi az infót, majd holnap meló után nekiállok. ma nem lett volna rá időm. mondjuk érdekes lesz, le kell szedni a tankot meg ilyesmik. még nem csináltam. de legalább megnézem milyen állapotban van a légszűrő.
Így van,nekem ez történt,nem volt még 10ekm a gépben,két gyertya tök kormos volt,de a másik kettő se volt vmi tiszta.Megpucoltam és elmentem kb 6ekm-t még vele semmi gond nem volt utána.Aztán nagyobbra cseréltem a gépet.
Egy téli leállítás alatt nem lehet gond a benzinből.1-2 hét alatt amúgy is elpárolog az úszóházból a benya.Biztos van ellenpélda is,de ritka.Mi a Banditán még könnyen le tudjuk engedni a naftát,de gonoljatok bele,ha minden idomos gépen benyát kéne leereszteni hosszabb állás előtt..
Amúgy ha valakinek nem megy 1-2 hengere és járatja egy kicsit a gépet,akkor célszerű kivenni a hibás hengerek gyertyáit megpucolni,mert lehet,hogy a gép már "helyrerázódik" és csak a beköpött gyertyák miatt nem indul a rossz henger.
Nem mondod.
Ezt gondoltam.
Csak azt nem tudom, hogy hol, és mikor.
Biztos figyelmetlen voltam, mikor szó volt róla!
Vagy zárt körű?
Ebben is tudsz okos lenni?
Szerintem nem a kora, és használtsága miatt van így, hanem mert sokat állt!
Bár melyik karburátoros motornál előfordulhat.
Ez ne ingassa meg a Suzukiba vetett hitedet!
Az enyem is gyengelkedett az utolso motorozaskor. Mikor atertunk a szlovak hataron bevillant az utolso kocka es magabiztosan gondoltam, hogy ezzel meg elerek Retsagig. Aztan Borsosberenyben meg kellett varnom a cimbit.
Azota van egy szep zold benzineskannam.
A tunet a tiedhez hasonlo volt. Leallitaskor semmi baja nem volt, tel utani inditaskor beindult, de nem ment minden henger. Szepen melengettem, mentem egy karikat, de nem lett jobb. Nem emlekszem mar ra, de vagy az alsobb vagy a felsobb tartomanyban nem ment melegites utan sem rendesen. Raktam bele egy ilyen okossagot, mentem egy kort a varosban es utana rendben volt.
Valoszinu nalam valami leragadhatott, eltomodhetett a kiparolgott benzin maradekatol. Azota se jott elo ez a hiba.
Kocsinal is jartam mar igy, ott is bejott mar ez a cucc nekem. Nagyobb benzinkutakon, nagyobb boltokban (Auchan, Tesco) kaphato.
Sofőr van.
http://www.bandit.hu/phpBB3/vi...
Amúgy ha valakinek nem megy 1-2 hengere és járatja egy kicsit a gépet,akkor célszerű kivenni a hibás hengerek gyertyáit megpucolni,mert lehet,hogy a gép már "helyrerázódik" és csak a beköpött gyertyák miatt nem indul a rossz henger.
Csak azt sosem olvasom!
Kölön.
Szerintem.
gondolom www.bandit.hu
Ezt gondoltam.
Csak azt nem tudom, hogy hol, és mikor.
Biztos figyelmetlen voltam, mikor szó volt róla!
Vagy zárt körű?
Ebben is tudsz okos lenni?
Mondjuk, eddig mind az öt vasam injektoros volt, de max. második próbálkozásra beindult!
Bár melyik karburátoros motornál előfordulhat.
Ez ne ingassa meg a Suzukiba vetett hitedet!
Azota van egy szep zold benzineskannam.
A tunet a tiedhez hasonlo volt. Leallitaskor semmi baja nem volt, tel utani inditaskor beindult, de nem ment minden henger. Szepen melengettem, mentem egy karikat, de nem lett jobb. Nem emlekszem mar ra, de vagy az alsobb vagy a felsobb tartomanyban nem ment melegites utan sem rendesen. Raktam bele egy ilyen okossagot, mentem egy kort a varosban es utana rendben volt.
Valoszinu nalam valami leragadhatott, eltomodhetett a kiparolgott benzin maradekatol. Azota se jott elo ez a hiba.
Kocsinal is jartam mar igy, ott is bejott mar ez a cucc nekem. Nagyobb benzinkutakon, nagyobb boltokban (Auchan, Tesco) kaphato.