Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké köszi
az baráti De remélem el azért nem estél a kifolyó olaj következtében!
Köszi a választ keresem akkor öt.
Hát valószínűleg f@sz voltam és nem húztam meg rendesen a szelapfedélhez vezető olajcső csavarjait, de odáig bírta. Kb 1-2 sarokkal a végcél előtt kezdte kinyomni az olajat.
mi történt hogy plató lett a vége?
Gondoltam ma bemelegítés képen begurultam a XI. kerbe. Hazafelé már platón jött a gép.

Zöldi jelentkezz! Küldök mélt!
Ami ultrabrutál hegyes, az a Pilot Power. Kicsit meglepődtem, mikor először láttam testközelből
nekem is kemény volt a kuplungom...Vettem egy GYÁRI bowdent,azóta nagyon puha...
A fék az engem is nagyon megfogott, legalább 2x olyan jó mint az enyémen
A kuplung sokkal keményebb volt, a gázt nehezebb volt húzni, az üléspóz jó volt de kemény volt az ülés. A motor erejét nem teszteltem, mert max 150-el mentünk, és csak szépen pakolgattam felfele a sebváltót. Biztos az is közrejátszott hogy szokatlan volt, ezért írtam hogy egy hosszú túra után lehet megszeretném
Én is próbáltam az 1000-es Fazert.Szerintem isteni gép!Kényelem,jó fék,vajpuha váltó,könnyű kezelhetőség,már az első körben is élvezetes,vigyorogva szállsz le róla.Ha rosszat akarok mondani róla,akkor gyenge szélvédelem és engem égetett a forró blokk.
mitől érezted fapadosnak? Nekem a busa után maga a megtestesült kényelem és finom pecíz szerkezet..Mondjuk erősnek nem mondanám..kicsit olyan maradt mint a r1,felső fordulaton adja le a teljesítményének javát
nekem 1000 re fazerem van... Én épp egy 1250 es nagybanditát probálnék ki pár km-en....mert úgy hallottam alul sokkal erősebb.
Úgy érthető! Én óvatos duhaj vagyok,mondjuk kanyarba leteszegetem,de a képen azért látni kicsit! Ez a mánfai kanyargás után készült kép!
Jut eszembe, Hunternek volt ilyenje legutóbb 1200-n, és 14nél érte el a kopásjelzőt, de saját bevallás szerint sok volt benne a teligázas kigyorsítgatás.
Azta.....
A nyáron és is cseréltem haverommal egy kis időre, igaz nekem nincs nagy tapasztalatom és csak 650 banditom van, de nem voltam elájulva tőle, volt ami jobb volt a bandithoz képest de nekem nagyon fapadosnak tűnt, kb 50 km-t mentem vele, de ennyitől nem adnám a banditot érte. Egy hosszabb motorozás után lehet megszeretném.
Ma kipróbáltam egy 2004.-es évjáratú ezres fazert.
Azt hittem, hogy utána eladó lesz a Bandita. Jó kis motor, főleg a súlya tetszett, de marad a Bandit, mert annyira nem voltam elájulva tőle.
Szia Maxxy!
Már megköszöntem, arról nem is beszélve, hogy zöldi még a telefonköltséggel is spórol nekem, mert vakon rendelem tőle.
Mivel nem először bizonyított, nem is hívok fel mást.
Egész szép teljesítmény...
Ebben a gumiban /Dunlop roadsmmart2ct/ jelenleg 21e km van! És még szerintem símán el fog menni egy 8-ast durván!
Hazánkban nem is kell semmi külső tényező, elég egy szimpla szerdai nap az áremeléshez. Egy konfliktus kapóra jöhet egy durvább emelkedés indoklásánál.
piti 1!

Az nagyon korrekt ár,így mindenestől! Sűrűn köszönd meg zöldinek!
daty!

Ha kicsit odafigyuzná a dolgokra,akkor tudhatnád,hogy ilyen konfliktus helyzetre mindig felfelé ment a nyers olaj ára! Abban az esetben ha háború tör ki a metszett farkúak,és a perzsák között,hozzáértők szerint azonnal a jelenlegi 120 dollárról 150-160-ra fog felmenni a nyers olaj hordónkénti ára! Ez annyit jelent,hogy 80-100 forintos üa.emelkedés lesz itt is,és máshol is!