Az enyém ősszel az utolsó motorozáskor már szarakodott, kb. 1 kilométeren keresztül, aztán megjavult. Az idén pénteken mentem vele kb. 130 kilométert semmi baj nem volt, szombaton meg szórakozott. Ezért gondolom, hogy nem az állás miatt van baja. Egész télen 20 fokos garázsban állt és havonta beindítottam.
Mondjak egy jó sztorit?
Srad karbipucc, utána ősszel 1 út, leáll. Benne a benya. tavasszal meg nem indult, telement a karbi azzal zölt trutyival, amit az elpárolgó benzin hagy maga után, és a féktisztító sem viszi. Nem szabad bennehagyni a benzin, ha nem használod télen, le kell ereszteni az úszóházakból. kb 2 perc, meg egy vipoláncső
Tegnap (szombaton) én is összeraktam és beindítottam a 650-est.
Elég sokáig indítóztam mire elindult, összes úgy 1 percet több részletben. Október óta nem ment. Később már szívató nélkül is szépen duruzsolt, kb fél órát járattam, majd visszatettem aludni.
Szerintem is trafóhalál. Van egy bontott gixer 750 trafóm, ugyanolyan parazitaszikrás, tök olyan NGK gyertya pipával, ha gondolod feldobom postán, próbáljátok rá.
1 éves porlasztós 650-esemmel jártam ugyanígy....semmi dugulás,kivettem a gyertyákat megpucoltam és indult rendesem,addig meg csak döcögött kb 2 hengerrel.Leállításkor ősszel még semmi gondja nem volt,meg utána se több hónapig,aztán cseréltem nagyobbra.Sztem nálad sem lehet dugulás 17ezernél..
én igazándiból nem értem a dolgot! egy viszonylag újszerű motor /4éves/ keveset használt /17e km/ ilyen hibát produkál?
asszem megingott a suzukiban vetett hitem...
A tiednek tutira benyacsap dugulás baja van. Szarakodott, áttekertük tarcsiról on-ra ment mint állat majd megint elkezdett szarakodni. A helyedben legelőször kiszedném a csapot megpucolni.
raktam bele friss benyát megspékelve némi spurival. indítottam megjárattam de ugyan úgy nem megy két henger. a szerelő haver meg nem veszi fel a telefont...úgyhogy ma nem motorozok
Ma Én is regisztráltam a bandit talira. Eszembe jutott a jelszavam.
Srad karbipucc, utána ősszel 1 út, leáll. Benne a benya. tavasszal meg nem indult, telement a karbi azzal zölt trutyival, amit az elpárolgó benzin hagy maga után, és a féktisztító sem viszi. Nem szabad bennehagyni a benzin, ha nem használod télen, le kell ereszteni az úszóházakból. kb 2 perc, meg egy vipoláncső
Elég sokáig indítóztam mire elindult, összes úgy 1 percet több részletben. Október óta nem ment. Később már szívató nélkül is szépen duruzsolt, kb fél órát járattam, majd visszatettem aludni.
szvsz 17000km már ildomos lenne
asszem megingott a suzukiban vetett hitem...
Bár ez már injektoros...
Ez a legrosszabb mert amikor a szerelőnél lesz tuti pőpecül fog menni.
http://www.twtex.com/forums/sh...