Nem értettem félre ,én is leirtam az általam tapasztaltat..
azért van a fórum,hogy beszélgetni tudjunk ...
Ha valaki fikáz valamit,engem az sem zavar...Pár motor volt már a seggem alatt,van a típusismeretem...
Mondjuk bandithoz nem volt szerencsém
Ezért írtam, hogy ki kellene másikat is próbálni, mert nem biztos, hogy amiket Én hibának éreztem az mindegyikre igaz. Ebben a motorban is kevés a kilométer, amikor megvette a cimborám csak alapjáraton ment, utána hörgött. Kapott egy karbi puccot, meg egy szinkront, és lehet hogy még finomítani kellene rajta. A bizsergés lehet, hogy a még gyári betonkemény gumiktól van, de határozottan masszírozta a klityókat. Ennek ellenére ne érts félre, nem akarom fikázni, csak azt próbáltam szemléltetni, hogy miután kipróbáltam pár tipust, nekem az a vélemyényem, hogy a Bandit, olyan mint kutyában a németjuhász. Nem a legszebb, nem a legokosabb, nem a legerősebb, de a legjobb döntés.
Azzal is mentem, nagyon tetszett, de valahogy olyan hosszú az áttételezése, hogy igazán nem nyúlt többet egy fjr-nél. Kb ugyanolyan könnyű dötögetni őket, meg az ESA II-t állítgatva lehet még jobb lehet, viszont az fjr egy eszméletlen hosszú életű, típushibáktól mentes vas, addig a bimmerekből ez max a kilencvenes évek közepéig volt igaz.
Én meg motorozni akarok, nem az út szélén assistance-ot hívogatni.
az enyém is most volt szervizelésen..de se előtte sem azóta nincs bizsergetése..mindig jól gyorsul,de valóban fent jobban él..
Lehet az általad próbáltban nem is volt már meg a +lóerő ..
Amelyik sráccal én beszéltem annak 155000km van a banditjában újonan vette 10 éve...Ő mondta,hogy lent a bandit erősebb,de 6000 fordulattól a fazer sokkal jobban megy..állítólag ..
én nem forgatom 10000 fordulatokba...pár 600 motorral mentem,de a fazerem nem olyan
Általában odafigyuzok a dolgokra.
Amit leírtam, nem saját kút fejemből szedtem.
Egy elemző mondta az egyik politikai műsorban, amelyik ezzel foglalkozott.
Na ja, részemről is hiba volt kipróbálni az FJRt. Az egyetlen motor a sok tesztelt közül, ami mindenben jobb a banditnál. Na nem nagyon, pláne nem kétszer annyira. Mondjuk a stressz -és kapaszkodásmentes 200-as utazó az király
Én új guminál az alábbi "formaleválasztást" szoktam csinálni: Új gumival szerelve középsztenderre felhúz, beindít, egybe rak, kuplung felenged, hátsó kerékhez guggol, finom smirglivel koromfeketéig (vékonyan, nem kell sok) csiszol. Ennyi. Egy perc alatt megvan.
Nekem a súlyból tűnt sportosabbnak, meg abból hogy sokkal többet kellett macerálni a váltót. Nyomatékból a bandit csúnyán leveri, de szerintem magas fordulaton sincs sok különbség köztük.
Amit Én próbáltam, annak a váltója, kuplungja nagyon pöpec volt, a féket nagyon nem teszteltem a hideg aszfalt miatt. Finom csendes járású volt a motorja.
6500-as fordulatig kb. mint egy 650.-es bandit, ott kezdődik a tűzijáték, de ott sem éreztem a 46 lóerő pluszt. Lehet, hogy kicsit állítgatni kellene, mert 10500-nál elfogyott, pedig most volt szervizben, ahol állítólag mindent megcsináltak rajta.
A súlya nagyon tetszett biztos jó vele kanyarogni, de ezt tegnap még nagyon nem mertem erőltetni. Kb. 4000-6000 ig kellemesen bizsergette a golyóimat, ami egy darabig oké, de jóból is megárt a sok.
Lehet ki kellene próbálni egy másikat is, hogy perdöntő véleményt tudjak róla mondani.
Ezt csak azért írtam, mert abból kiindulva, hogy hasonló évjárat kb. 20-30-%-al drágább mint a bandit, Én azt hittem, hogy sokkal jobb motor.
Nem állítom, hogy rosszabb, de nekem az jött le belőle, hogy a banditnak tényleg k.rva jó az ár-érték aránya.
azért van a fórum,hogy beszélgetni tudjunk ...
Ha valaki fikáz valamit,engem az sem zavar...Pár motor volt már a seggem alatt,van a típusismeretem...
Mondjuk bandithoz nem volt szerencsém