CSak komplett tömítésszett van utángyártottban, és elég magaskás az ára(12e volt tavaly). Viszont van egy működő komplett benzincsapom, 7 ezerért oaadom, ha igényleg
Plusz a leegősök és minden használt motor nem lesz fiatalabb.
Ergo ha valaki 2-3 évesre vágyik.......mer hülye és még 5-8 évig nála kéne lennie.........az nem hinném hogy levegőst tud venni.
Szaré-húgyé meg nem akarnám elkótyavetyélni! Nem kenyérre kell! Ha kicsi alkuval nem viszik,akkor megmarad! Én tudom mennyire jó és megkímélt a vas,szóval ez van!
Viszont az új, vagy az újszerűnél kisebb esélye a meglepetéseknek.
Nem mindenkinek van olyan mázlija mint nekem.
Az enyém egy 118 éves, nem dohányzó, olasz apácáé volt, aki a 30.000 km.-böl 42.000.-ret beletolt, a maradékot meg sztenderen járatta a kolostor udvarán, mert futármotor volt és így tudták lenyúlni a misepénzt.
Nezd, en egysegsugaru motorvasarlokent akar a regebbi levegos jobban tetszhet, mint az uj. Pl. nekem a gsx1400-bol jobban tetszik a regi, ket kipufogos verzio.
Nem mondom, hogy nincs kozte kulonbseg, mert van. De ha ugy kerded van-e ketszer olyan jo, mar sokan elgondolkodnak. Ha osszeadod a koltsegeket, pl. 3 ev motorozasat (legyen 25000km), kalkulalva a maradvanyerteket durva kulonbseg jonne ki.
Maskepp is nezheted, van fennt egy kintrol behozott millio alatt (+regado), de millio felett mar bejonnek a DL-ek is, masfel kornyeken mar KTM-ek, Hondak (CB, CBF), Kicsivel felette mar BMW-k, Varak, FJR-ek... boven van valasztek. Kinalati piac van.
Sokadreszt meg nincs lehetoseg probalgatni. Az eros motoroknak (talan itt egy kis elony a Banditnal, mert loeroben "gyenge") az atirasa nagyon megdragult. Siman van 100eft egy atiras. Sokban ha, ha valaki vesz egy motort, aztan nem tetszik majd eladja.
Majd amikor azokban is "Isten bizony 30.000 km." lesz mint az enyémben, (szervizkönyv nélkül) meglátjuk mennyire fognak fogazni.
Bár az enyém még nem fogaz, de ami késik az.................
Nekem is nagyon tetszik a vizes, de amikor kipróbáltam (GSX1250F), hát nem sok különbséget éreztem.
Nagyjából semmit, talán egy kicsit kulturáltabb volt a járása.
De azt a 2 milliót nem éreztem , ami az Én motorom, meg az új között van.
A tied a masodik vagy harmadik legdragabb Bandit a hahu-n.
Csokkentsd le az arat, es elviszik hamar. Ami jo es jo aron van 1 nap alatt elmegy. Az extrak nem arnovelo tenyezok, hanem az eladast segitik elo.
Az sem segiti az eladasodat, hogy a 2003-2004-es Banditokat 7-800 koruli dompingaron hirdetik. A tiedhez kepest felaron. Az ember szamol, durvan evente 200 az ertekcsokkenes, inkabb veszi az oregebbet es a kulonbseget elmotorozza.
Akinek van ennyi penze egyben (hitelt nagyon nem vesznek fel) annak mar elerheto egy FJR vagy BMW is szoval nem biztos Suzukit vesz.
En igy gondolkom.
Jon a tavaszi rally, ha nem fognak hivni arat kell csokkented ha ertekesiteni akarod a motorod.
Nem akar bukni,azért nincs bukócső,metr a a bukócső elbuktat,azért halt meg a rendőr a Bandittal a Mátrában ,mert kiemelte a bukócső a motor elejét....ez a végleges nyomozás szerinti tény...kíváncsi lennék a gyár árulja-e még ,vagy módosított rajta én is visszatettem,mert levettem róla,de már lájtosan megyek kizárt,hogy leérjen.A jó megoldás a vargánya
CSak komplett tömítésszett van utángyártottban, és elég magaskás az ára(12e volt tavaly). Viszont van egy működő komplett benzincsapom, 7 ezerért oaadom, ha igényleg
Ergo ha valaki 2-3 évesre vágyik.......mer hülye és még 5-8 évig nála kéne lennie.........az nem hinném hogy levegőst tud venni.
Nem mindenkinek van olyan mázlija mint nekem.
Az enyém egy 118 éves, nem dohányzó, olasz apácáé volt, aki a 30.000 km.-böl 42.000.-ret beletolt, a maradékot meg sztenderen járatta a kolostor udvarán, mert futármotor volt és így tudták lenyúlni a misepénzt.
Ehune.
http://youtu.be/5iZqP6Hsdrk
Nem mondom, hogy nincs kozte kulonbseg, mert van. De ha ugy kerded van-e ketszer olyan jo, mar sokan elgondolkodnak. Ha osszeadod a koltsegeket, pl. 3 ev motorozasat (legyen 25000km), kalkulalva a maradvanyerteket durva kulonbseg jonne ki.
Maskepp is nezheted, van fennt egy kintrol behozott millio alatt (+regado), de millio felett mar bejonnek a DL-ek is, masfel kornyeken mar KTM-ek, Hondak (CB, CBF), Kicsivel felette mar BMW-k, Varak, FJR-ek... boven van valasztek. Kinalati piac van.
Ujabb nezopont, Kecskemeten all egy 1250FA LO, 1000km alatti futassal, doboztartoval: http://rodeoride34.hu/main.php...
Sokadreszt meg nincs lehetoseg probalgatni. Az eros motoroknak (talan itt egy kis elony a Banditnal, mert loeroben "gyenge") az atirasa nagyon megdragult. Siman van 100eft egy atiras. Sokban ha, ha valaki vesz egy motort, aztan nem tetszik majd eladja.
Bár az enyém még nem fogaz, de ami késik az.................
Azé ennyi idősen ez már erénynek kéne lenni.
Nagyjából semmit, talán egy kicsit kulturáltabb volt a járása.
De azt a 2 milliót nem éreztem , ami az Én motorom, meg az új között van.
Csokkentsd le az arat, es elviszik hamar. Ami jo es jo aron van 1 nap alatt elmegy. Az extrak nem arnovelo tenyezok, hanem az eladast segitik elo.
Az sem segiti az eladasodat, hogy a 2003-2004-es Banditokat 7-800 koruli dompingaron hirdetik. A tiedhez kepest felaron. Az ember szamol, durvan evente 200 az ertekcsokkenes, inkabb veszi az oregebbet es a kulonbseget elmotorozza.
Akinek van ennyi penze egyben (hitelt nagyon nem vesznek fel) annak mar elerheto egy FJR vagy BMW is szoval nem biztos Suzukit vesz.
En igy gondolkom.
Jon a tavaszi rally, ha nem fognak hivni arat kell csokkented ha ertekesiteni akarod a motorod.
érdeklődnék ,hogy mcemru létezik még?,ismerösöm nem éri el egy hete telefonon ,igaz most megadtam neki a mail címét is
Úgy néz ki mint egy rühes kutya, de szerintem sakál.