Szeva Zöldi! Üdv mindenkinek!
Beszéltem a mágussal. Nem zárja ki a gyertya (trafó, gyújtókábel, kontakt stb.) hibát, de inkább üzemanyag problémára gyanakszik, a sok állás, meg a "jó minőségű" üzemanyagok miatt. Viszont nem biztos, hogy belefér az idejébe a héten. Én a jövő hétvégén szeretnék motorozni, ezért elgondolkodtam valami üzemanyag rendszer tisztító folyadékon.
Kérdés: van-e értelme kísérletezni, ha igen milyen csodaszert öntsek bele, és hol lehet kapni.
Elsore talan a benzin elparolgasa utan visszamaradt cucc tomithette el a benzin utjat.
En egyszer jartam igy, raktam bele karburator tisztitot a benzinkuton es elmult.
Talan a leghosszabb ut amit mentem vele kb. Kormocbanyatol az 577-en át Donovaly-ig tartott. A vegen mar eresztem az alkarom a gaz miatt. Lehet, csak egyedi hiba, de pl. emlitette a tulaj, hogy a Norkapp fele vezete technikas egyenesekben neha az utasnak szolt, hogy huzza egy kicsit a gazt. :-)
szevasztok kollégák!
lenne egy érdekes kérdésem: szerintetek mitől nem megy két henger a motoromon? ma akartam kicsit használni és indítás után ezt a hibát produkálta. kb egy hónapot állt és az előző alkalommal még semmi baja sem volt. mérges vagyok és tanácstalan...
Én nem városban próbáltam, de a nagybandinál könnyebben fordul.
Az önbizalomfaktor is nagyobb, mert előbb leér a lábtartó, lehet a saját vállat veregetni, milyen ügyesek vagyunk
De az tipikusan olyan motor, amit sosem kell szerelni, ne vegyél :)
A cimbi motorján még nem kellett szelepet állítani, soha, a gáyri betét 70 ezret bírt, az akksi 100e km-t... stb...
Teljesen jol kezelheto, bar kicsit nehezkesebben dol, mint a Bandit (bar az is lehet enyem billegos nagyon a PR2-on).
Ami furcsa rajta, az az enyhe vibracio illetve az, hogy baromira nehez a gazt huzni, ez erosen faraszto.
Ezt leszamitva rendben van, bar nagynak nem neveznem (inkabb kicsit testes a nagy eleje egy naked utan). A meret viszonylagos, nekem a Bandit is kicsi nagyon, R1200GSA, KTM990 Adventure is megvan ket telitalpal. :-)
En is szivesne jarnek FJR-rel.
(Zoldivel kozos cimbora motorjarol beszelunk)
Zöldi!Egy időben én is szemezgettem az Fjr-el.Egyetlen dolog ami nem szimpi benne,hogy túl nagy darab.Az ember nem mindig megy országjárásra.Te próbáltad.Milyen a gép súlya menet közben?Mennyire kezelhető városi közlekedésben,vagy szerpentínen?
Én Kiskunhalason vettem,és ettől azért lényegesen olcsóbban! Egyébként ez az a gumi,csak szarul írtam,bocs! Dunlop Roadsmart!
Én maxxymálisan meg vagyok elégedve vele,és akivel beszéltem és ilyenje van,mindenki csak dícsérte! Azért nekem is ott vigyorog már a garázsban a PR2 ct párban! No majd kiváncsi leszek,hogy az milyen lesz!
Lehet! Egyébként elég jó lent van az FJR a hasmagassága. Egyetlen motor amit nem tudtam lerázni a szerpentinen a többiek le maradtak viszont ő meg is előzött, a kanyar sebessége és stabilitása nagyon jó. Igazi grandturizmó!
Érdekes, én ismerősöm 118 ezret rakott a 2006-os fjr-be, kb 90% két személlyel+ oldaldobozok megtömve, de karcmentes a kipufogója. A lábtartócsavarokat rendszeresen cseréli, és az utóbbi időben balosokban kopogat a sztender is, de a kémény nem. Nem lehet, hogy a haverodén feszesebbre kéne tekerni a hátsó előfeszítést?
Azért azt is leszögezem, hogy az Én véleményem nem pártatlan, mert a cigány is a saját lovát dicséri.
Na most méék, mert megyünk a haverokkal csapatni egyet.
Végigolvastam!
Igaz, nem mindenhol értettem, de elég meggyőzőek az információk!