Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, király!
Végigolvastam!
Igaz, nem mindenhol értettem, de elég meggyőzőek az információk!
Mislen pilot road 2ct futása ime! olvasd végig... lejebb és lapozz! Daty! jót vettél! ;-)
http://www.twtex.com/forums/sh...
Na én is kíváncsi leszek!
De ha nem megy el legalább 15.000 Km-t, akkor megpróbálom amit te használsz most!
A RoadSmartot.
Szeva Zöldi! Üdv mindenkinek!
Beszéltem a mágussal. Nem zárja ki a gyertya (trafó, gyújtókábel, kontakt stb.) hibát, de inkább üzemanyag problémára gyanakszik, a sok állás, meg a "jó minőségű" üzemanyagok miatt. Viszont nem biztos, hogy belefér az idejébe a héten. Én a jövő hétvégén szeretnék motorozni, ezért elgondolkodtam valami üzemanyag rendszer tisztító folyadékon.
Kérdés: van-e értelme kísérletezni, ha igen milyen csodaszert öntsek bele, és hol lehet kapni.
Jaaaaaaaaa.....
Lentiben.
Lehet,hogy leragadtak a membránok.Egy-két nagyobb gázfröccs kimozdíthatja őket.De akár trafó is lehet,végül is 1 trafó 2 hengert táplál.
Köszi!Nem kell szerelni?Kitalálnék valamit!VFR-em is volt!
köszi!
naon jó lenne ha csak ez lenne a gondja a vasnak!
én trafóra meg gyertyára gondolok inkább...mondjuk nem értek hozzá annyira.
Elsore talan a benzin elparolgasa utan visszamaradt cucc tomithette el a benzin utjat.
En egyszer jartam igy, raktam bele karburator tisztitot a benzinkuton es elmult.
Talan a leghosszabb ut amit mentem vele kb. Kormocbanyatol az 577-en át Donovaly-ig tartott. A vegen mar eresztem az alkarom a gaz miatt. Lehet, csak egyedi hiba, de pl. emlitette a tulaj, hogy a Norkapp fele vezete technikas egyenesekben neha az utasnak szolt, hogy huzza egy kicsit a gazt. :-)
szevasztok kollégák!
lenne egy érdekes kérdésem: szerintetek mitől nem megy két henger a motoromon? ma akartam kicsit használni és indítás után ezt a hibát produkálta. kb egy hónapot állt és az előző alkalommal még semmi baja sem volt. mérges vagyok és tanácstalan...
"Ami furcsa rajta, az az enyhe vibracio illetve az, hogy baromira nehez a gazt huzni, ez erosen faraszto. "

Na, ebből látszik, kinek mi tűnik fel, nekem egyik sem ugrott be, pedig hisztis vagyok a vibrációra.
Én nem városban próbáltam, de a nagybandinál könnyebben fordul.
Az önbizalomfaktor is nagyobb, mert előbb leér a lábtartó, lehet a saját vállat veregetni, milyen ügyesek vagyunk
De az tipikusan olyan motor, amit sosem kell szerelni, ne vegyél :)
A cimbi motorján még nem kellett szelepet állítani, soha, a gáyri betét 70 ezret bírt, az akksi 100e km-t... stb...
Teljesen jol kezelheto, bar kicsit nehezkesebben dol, mint a Bandit (bar az is lehet enyem billegos nagyon a PR2-on).
Ami furcsa rajta, az az enyhe vibracio illetve az, hogy baromira nehez a gazt huzni, ez erosen faraszto.

Ezt leszamitva rendben van, bar nagynak nem neveznem (inkabb kicsit testes a nagy eleje egy naked utan). A meret viszonylagos, nekem a Bandit is kicsi nagyon, R1200GSA, KTM990 Adventure is megvan ket telitalpal. :-)

En is szivesne jarnek FJR-rel.
(Zoldivel kozos cimbora motorjarol beszelunk)
Zöldi!Egy időben én is szemezgettem az Fjr-el.Egyetlen dolog ami nem szimpi benne,hogy túl nagy darab.Az ember nem mindig megy országjárásra.Te próbáltad.Milyen a gép súlya menet közben?Mennyire kezelhető városi közlekedésben,vagy szerpentínen?
daty!

Én Kiskunhalason vettem,és ettől azért lényegesen olcsóbban! Egyébként ez az a gumi,csak szarul írtam,bocs! Dunlop Roadsmart!
Én maxxymálisan meg vagyok elégedve vele,és akivel beszéltem és ilyenje van,mindenki csak dícsérte! Azért nekem is ott vigyorog már a garázsban a PR2 ct párban! No majd kiváncsi leszek,hogy az milyen lesz!
Lehet! Egyébként elég jó lent van az FJR a hasmagassága. Egyetlen motor amit nem tudtam lerázni a szerpentinen a többiek le maradtak viszont ő meg is előzött, a kanyar sebessége és stabilitása nagyon jó. Igazi grandturizmó!
Mintha Elbandi is pont ezért húzta volna fel a kipufogókat Azt hiszem neki is leért
Érdekes, én ismerősöm 118 ezret rakott a 2006-os fjr-be, kb 90% két személlyel+ oldaldobozok megtömve, de karcmentes a kipufogója. A lábtartócsavarokat rendszeresen cseréli, és az utóbbi időben balosokban kopogat a sztender is, de a kémény nem. Nem lehet, hogy a haverodén feszesebbre kéne tekerni a hátsó előfeszítést?
akkor minden rendben

én is készültem ma egy kissebb körre,de orvosi javaslatra maradok a seggemen
Úgy értettem, hogy mellik városba adták fel.
Nem estem el hál Istennek! Hát egyenlőre az olajat is ki kellett könyörögni.
,lapra is tetted?

szerintem nem igy kell elérni anyánál az új hátsó gumi beruházást ,mert ha nagyon olajos lett az kuka,vagyis én már nem bíznék benne
Azért azt is leszögezem, hogy az Én véleményem nem pártatlan, mert a cigány is a saját lovát dicséri.
Na most méék, mert megyünk a haverokkal csapatni egyet.
Én azért írnák egy típushibát már ha annak lehet nevezni. Egy haveromnak van és két szemé-jel kanyarba le ér a kipufogója!