Én már akkor inkább ezt venném Michelin PILOT ROAD 3. Abból biztosan nem tudsz beleválasztani egy öregebb gumába, mert tavaly kezdték gyártani. Mivel nem kaptam ezt a típust erre eset a választás Roadtec Z8 Metzeler.
Majd ha lejárom a mostani garnitúrát(új power tavasszal megy fel előre), utána kipróbálom a D211 GP racer Med+hard keveréket. Sajnos volt már ilyen DOT-is versenygumim hátul, tudom, h olyan, mintha 20 kiló leugrana a motoról
Nem tudok. Én csak használtban utaztam mindig. A gyári makkádám az elbírt volna olyan 19-et, ha 17,5-nél nem kap szöget. Az első az 17 -nél kopásjelzőn volt. Van egy kedves ismerősöm, szeretnék úgy motorozni, mint Ő, sokat jár nagyon ausztriába, 14-et ment el neki a PR2 hátul. szóval a 20 amúgy nem lehetetlen. De Datynak nem fog sikerülni sajnos, tükörre fog kopni a széle addigra.
Gyári az 5.700-at bírt el hátul, Z6 10.500-nál tart, de már enm tudom be merjem e vele vállalni a 2.000 km-es Montenegrói utat.
Remélem ha sikerül egy ilyen PR-2-t megcsípni, megyek vele vagy 20.000 km-t!
Fékezel egy emberest és ha jó napod van csak jár össze vissza kezedben majd elengedve megfogod.
Ha nincs akkor bután fekszel a motor alatt és azon gondolkodsz miaf...volt ez.
18-at elment az előző, de hát Én egy állat vagyok. György 40-et ment vele.
Gyári az 5.700-at bírt el hátul, Z6 10.500-nál tart, de már enm tudom be merjem e vele vállalni a 2.000 km-es Montenegrói utat.
Remélem ha sikerül egy ilyen PR-2-t megcsípni, megyek vele vagy 20.000 km-t!
Asszem FR előbb járta le az oldalát mint a közepét.
Bár annyira ez nem gond, mert mint írtam, a Z6 maradna elől!
Azzal meg már vész fékeztem, nem volt vele gond!
Jön egy véletlen helyzet rámarkolsz egy megszokottól nagyobbat és fekszel.
Egyszerűbben nem tom mondani.
Hát...azt sosem akartam megpróbálni, nem is fogom!
Ha nincs akkor bután fekszel a motor alatt és azon gondolkodsz miaf...volt ez.