Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én már akkor inkább ezt venném Michelin PILOT ROAD 3. Abból biztosan nem tudsz beleválasztani egy öregebb gumába, mert tavaly kezdték gyártani. Mivel nem kaptam ezt a típust erre eset a választás Roadtec Z8 Metzeler.
Köszi a választ Erik, majd óvatosan bánok a gázzal, és a fékkel!
Ja Persze a Mieink Kisbandik!
Nagyon jól beszélsz
Megnyugodtam,azt hittem átmentél kamikázéba
Igen, erről van szó, hátulra ezt vettem. Előre meg Pilot Powert.
18-at elment az előző, de hát Én egy állat vagyok. György 40-et ment vele.
Majd ha lejárom a mostani garnitúrát(új power tavasszal megy fel előre), utána kipróbálom a D211 GP racer Med+hard keveréket. Sajnos volt már ilyen DOT-is versenygumim hátul, tudom, h olyan, mintha 20 kiló leugrana a motoról
Nem tudok. Én csak használtban utaztam mindig. A gyári makkádám az elbírt volna olyan 19-et, ha 17,5-nél nem kap szöget. Az első az 17 -nél kopásjelzőn volt. Van egy kedves ismerősöm, szeretnék úgy motorozni, mint Ő, sokat jár nagyon ausztriába, 14-et ment el neki a PR2 hátul. szóval a 20 amúgy nem lehetetlen. De Datynak nem fog sikerülni sajnos, tükörre fog kopni a széle addigra.
Most kipróbálom a 2x 5000-et 30e-ért.Hátha bejön.
Hát...az is jobb mint a 6.000!
Annyit nem.Banditon talán 12-13eret birhat gáztól fűggően.Talán Zöldi tud konkrétat.
Na ilyen kellene nekem!

Gyári az 5.700-at bírt el hátul, Z6 10.500-nál tart, de már enm tudom be merjem e vele vállalni a 2.000 km-es Montenegrói utat.
Remélem ha sikerül egy ilyen PR-2-t megcsípni, megyek vele vagy 20.000 km-t!
Viszont mivel az oldalán asszem a power keveréke van az fog rendesen.
Asszem FR előbb járta le az oldalát mint a közepét.
A qualifier ha lekopik megy fel egy D211-es asszem.Remélem ezzel már megállok nem pofáraesek.
Köszi a türelmedet, már tiszta a kép!
Jaaa..értem.
Bár annyira ez nem gond, mert mint írtam, a Z6 maradna elől!
Azzal meg már vész fékeztem, nem volt vele gond!
Mit nem lehet érteni?
Jön egy véletlen helyzet rámarkolsz egy megszokottól nagyobbat és fekszel.
Egyszerűbben nem tom mondani.
Na..ezt megint nem értem!
Arra szerencsétlen fiatal rendőrre simán ráhoztam a sikítófrászt................jobban meg volt ijedve mint én.
Fenét stoppizás csak vészfék baze.
Kezdem kapisgálni!
Ja és ez random lehet egy hajtós előzés kozben benézett fehér ajudi is meg a 40 fokban 30-al araszolva a hungárián elbambulás utáni reflex közben.
Ja, hogy nem lehet vele stoppizni?
Hát...azt sosem akartam megpróbálni, nem is fogom!
Fékezel egy emberest és ha jó napod van csak jár össze vissza kezedben majd elengedve megfogod.
Ha nincs akkor bután fekszel a motor alatt és azon gondolkodsz miaf...volt ez.
Ezt értem!