Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem Fjr. Majd 10-15 év múlva
Közben (!) kell tekergetni? Te is viccelsz ?
Én ez miatt nem tartom jónak az órás műszereket......kell tekerni viszont ezáltal változik az átmérő....a folyadékos vagy a számítógépes teszter pontosabb szerintem...nekem az utóbbi van.
Sracok!

Lehet csak en csinalok valamit rosszul?

http://www.sportmotor.hu/motor...

Tenyleg kell karbi fojtoszelep szinkron közbe tekergatni az ora (barometer) fojtasat?
Nekem nincs fojtas rajta a szinkronteszteremen!Atbasztak?

Radasul szerintem össze-vissza jar...
Szep! Ilyen alapotu 1400-es olcsobban is megkaparinthato...
Valaki dobott licitet a nemet valtora innen forumrol?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr_1300-4545149
szamokat
Ezek vizes blokkok! Nem jók nekünk!
Te a szamok sem ismered?
Evjarat: 1989-1992!
Ez egyiksem az!
2008.12.16-tol van par szösszenet. Egy az akkori motorrevübe is bekerült tema volt...melyre le is irtam a velemenyem...
http://www.motorrevu.hu/forumtopic.php?cikkid=1991&nev=U
jsag

Kb ennyit ernek az ujsagok, meg a többi fotelfizikus aki irogatjak.
ezekbe van fantázia vajon ,
Köszi, akkor nem veszek feleslegesen csapágyat.
Basszus..............direkt megnéztem az enyémbe postával utánam dobják 40e-ért a komplett váltót.
A büdös életbe nem kell soha szerintem.
Bezzeg a vezérműlánc feszítő.
yamahaknal is volt ilyen gond. Nekem a xs 400 dohc-ba kellett cserlnem, es lattam mar SR 500 valtot is a fogorvosnal...
Es megnyugtatlak itt van tölem 1.55 meterre az 1400 bontott valto ebay-rol. Olyan mint a svajci ora, de en inkabb tartok egyet a polcon, ha 200 ezer környeken besirna, nekem ne kelljen keresgelnem, hanem akar szenteste is szivatültetest tudjak csinalni.
Az igen olcsó egy hivatalos szerviztől. Használd ki.
Volt egy szerencsetlen visszajaro srac: Annak orankent 1000-ert bontottam blokkot. 2 szer javitottam valtot, 2szer hengerfejet. Este hozta , masnap este vihette...közben meg dologoztam a gyarban is egy 9-10 orat( na jo inkabb ugy mondom , bent voltam...)
De mar ugy utaltam az a szegeny kupac alkatreszt...
én is egy kicsit értetlenkedtem
elsőnek ráadásul teljesen úgy értetem hogy egy pár 35,000 körül van
és nem db-ja
Még sosem kellett a szét-összét csináltatnom.De ha kell felszívom az arcom..................................És veszek egy blokkot.
Szervizben a szét-össze 130-160 rugó között van, kisebbekben 70-90.....egy helyen csinálják 40 körül...ráadásul jók is...
Hát a következő mocim vagy 1400 lesz vagy Yamaha.
Valószínű nem topog a küszöbön egy sor bandit tulaj váltócserére gariidő lejárta után náluk illyen ár benyögése miatt.
Ezzel a valtoproblemval az a gond hogy 89-ben kezdödött! Es csak talan addig szünetelt meg 92-be kifutott a gixer es 95-be bejött a bandika...aztan felbukkant minden evjaratnal...es mai napig akkora res tatong a piacon bontott valto kapcsan hogy nem tudnak annyit összetörni...
Azert aranyosak ezek a markaszervizes sracok. 230 as szamlanal ök meg akarnak sporolni egy fogaskereket. Csak en tanultam azt hogy parban csereljük?
Az egesz törtenetröl az jot az eszembe:
Vettem egy polot. Az van nyomtava ra:balek. Csak tudnam mi került rajta 31999 forintba rajta?