Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát akkor belül lesz....igaz ez is belül van csak nem kellett volna bontani, hogy biztos legyél...
Már túl vagyok rajta, ez volt a 2. gondolatom az ügyben, még nyár végén.
Az RF-en be-ki mozgott egy picit, ezen még csak be-ki se mozog,
pedig rángattam ahogy birtam minden irányban.
De köszönöm a tanácsot !
A fejet egy hidegvagoval üsd meg erintö iranyba, de elötte a csavar fejere is ra lehet ovatosan sozni egy dorni közvetitesevel-kalapaccsal. Igy meglazul egy kicsit a menetes kötes, lehet furkalni sem kell.
Nem keverhető. A dot 3-4 glykol bázisú, az 5 meg szilikon.
Én is DOT4 után 5.1-et nyomtam bele, nincs vele semmi gond.
Szevasztok Banditák!A következőhöz kérek tanácsot.Az Aprilia robogomon fékolajat szeretnék cserélni már 7 éves.Persze nem sima ügy mert a fékolajtartály tetelyén a 2db 3-as imbuszkulcsnyilású csavar be van rohadva úgy kell lefúrnom.Csinált már valaki ilyent utána ki lehet fogóval hajtani vagy készitsem a pénztárcámat.Ha sikerül akkor "átnyomatom" friss fékolajjal.Nem tudom milyen van benn, nekem dot 5-ös Motorexem van.Tudom,hogy nem sok marad a régi olajból de a pld.a dot 4-es keverhető a dot 5-el.Itt a környezetemben senki nem tud megnyugtató választ.Kössz a tanácsokat!
Kislánckerék tengelyét mozgasd meg....ha az lóg akkor szokott sírni több fokozatban is....
Szia !
Nekem ma holnap szed szét a MotorRád
nekem a nényes fokozat csinálta halkabban
a ötös erösen
remélem sikerül felraknom képeket a régi fogaskerekeröl
Elméletileg II hó közepefelé kapom vissza a vasat
Ja, és holnap belekukkantok a váltóba endoszkóppal, majd készítek
képeket.

Nekem is ikaruszos 3-4-5-ben alacsony fordulaton, kíváncsi leszek mit látok.
Az előző motoromra annyit költöttem két év alatt mint amennyiért eladtam,
szóval sok hülyeségre el tudom költeni a pénzt...
De ezerhatért nem fogok egy darab gumírozott alátétet venni.

Önmagában az sem érdekelne, ha olajfilmes lenne a szelepfedél,
nálam 3 nap alatt úgyis olyan koszos mostanában motor, hogy ezért nézik meg az utcán...
De ha már szépen összeraktam a karbisort, kicserélem a vezérműláncot,
beállítom a szelephézagokat, kicserélem a kerékcsapágyakat,
és már a teleszkópok is fel lettek újítva, akkor ennyi bele kell, hogy férjen...
...de nem ezerhatért darabja !
én rendszeresen veszek a Zölditől...engem idegesít ha taknyos vhol, nem kell évente venni, inkább megadom neki a jó alátétet, mint kencefice...szóval az ésszerűség határán belül balanszírozva, de cserélgetem

Mily előnyös 3 henger.
Csak 6 kell belőle.
Azért ezt gyorsan szorozzuk be 8-cal, mert hogy ennyi kell belőle...
Jepp..............akkor jól tippeltem.Nem annyira horror.Nekem 1000 lenne darabja.
Angliában.Mire ideér lesz z 1400-1600 is.
Bocsi, azthiszem ezt én kezdtem el teljesen helytelen módon .
Az 1.6k az 1600Ft-ot takar, darabonként.
1600/db kb 200 ft-os nagyságú gumírozott alátétért.
Az 1,6k az mit takar konkrétan?
Az ár nem számít,nincs tényleg nagy különbség.Most az 5W-40-est tervezem,ha olyan nyár lesz mint tavaly,akkor bőven elég lesz.
Hát igen. A lényeg, hogy az annyi nem annyi
Nem az a gond. Csomó gyári cuccnak váltották a cikkszámát, és csak rendeléskor dobja ki, hogy megszűnt cikkszám, helyettesítő cikkszám meg más. És a helyettesítő cikkszámhoz általában ordas magas ár tartozik. Egy példa: telefonos érdeklőődésre 4-es fogaskerékpár 33 ezer. MEgrendelésre pánikszerű visszahívás, hogy cikkszámváltott, 56...ez volt tavaly nyáron.
Köszönöm szépen, már írom is az e-mailt a címedre !
Jólvan, értem én, ez akkor is sok érte.
Bár utálom a pasztázást, van nagyon jó minőségű pasztám, és ennyiért
nem félnék használni .
Az a baj ezzel, hogy ha érdeklődsz megnézi az árlistát. Ha megrendeli akkor a suzuki központból visszaigazolják a kereskedőnek, hogy NAPI áron mennyiért kapja. Ez a legritkább esetben szokott passzolni.

Amikor én megbontottam az enyémet és megrendeltem a cuccokat hozzá, megmondta mi mennyi. Másnap felhívott, hogy a hengerfej tömítés nem 16 hanem 21, de nem ez volt az egyetlen, kb mindennel így volt. Hiába nézte a számítógépről az árakat.
Küföldről jön, 5 munkanap max.