Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Japán vagy macskaevő?
Az nem vas..............jobbára műanyag meg némi álámónium.
200-as robeszt
Mit?
kíváncsi vagyok mikor megy el....amúgy én is vettem egy új vasat, elvileg..
Állítólag nincs sok árkülönbség a 40-es és az 50-es között, de én még nem néztem utána. Ha valóban nem sokkal drágább akkor biztos nem árt inkább az bele, főleg nyáron.
daty!

Hidd el én is sajnálom,de sok agyalás után döntöttem így! A családnak van egy másik hobbyja,lakókocsival járunk találkozókra,és a keét hobby költsége már nem nagyon fér bele a családi kasszába! Ha veszek valamit,akkor csak egy 400-as burgonyát fogok venni,és ha néha kedvem támad egy kis fej szellőztetésre,akkor az is elég lesz!
A hasznaltauto.hu-n Suzuki Bandit 1250,és ott 6db van jelenleg!
OFF:

Németül beszélőktől kérnék egy kis segítséget:

Die andere Seite (in Fahrtrichtung rechts gesehen) ist über die Lockoutpatrone gesichert, sprich die M5 Schraube findet direkt ihren Halt in der Patrone.
Nun kann es gut und gerne sein, dass entweder die Schraube (2) oder die Patrone mitdrehen, die Gabel kann nicht zerlegt werden. Um die Patrone zu halten benötigt man eine sehr lange 13mm Stecknuss, RST Standard Werkzeug - die Schraube (2) muss per 5mm Inbus gegengehalten werden.

Jól értem, hogy a csillapítópatront egy hosszú 13-as csőkulccsal kell ellentartanom, hogy a biztosító M5 imbuszt oldani tudjam?

Előre is kösz!

ON
Sajnálom, hogy csak eladod!
De te majd jobban fogod!
Amúgy nem találtam a hirdetést!

Széles utat!

Daty

Ui: És az új vas krumli lesz?
Köszönöm!Az még nem is olyan vészes.Azon agyalok,hogy a Japók 20év gyártás után már rájöttek volna,ha jobb az 50-es olaj és azt írnák a kezelési könyvbe.De nem lehet tudni,sokan kényeztetik a gépet 50-es olajjal...
Mostmár tényleg E L A D Ó! Infó a hasznaltauto.hu-n!

Egy biztos...ez a gép tényleg egy agyonkímélt vas! Aki megveszi jól fog járni vele! Sajnálom,hogy el kell adnom,de ez van! Kis hitel még van rá,de vagy kifizetem,vagy átvállalható!
Nekem van hőfok mérőm de, hogy mennyire pontos azt nem tudom. Az olajbetöltő nyílásba van csavarva. Mivel az olaj az olajhűtőbe való belépéskor a legmelegebb, ezért gondolom, egy hangyányival kevesebbet mutat mint ami a valós. Nyáron, hajtáskor vagy araszoláskor felmegy 110 környékére is.

Én eddig 20W-50-et és 10W-40-et használtam. Nem éreztem túl nagy különbséget.
Majd keresek valamit, 2 het mulva lehet otthon vagyok.
Kuk a gsx 1400 topicba...
6 ev fogsag a 6 szigma üzletagban...jelen
Mondtam, hogy ne add az Asszony kezébe.
...és ahányszor a szórás belefér a tűrésmezőbe (/2) annyi szigma képességű egy adott folyamat. (és akár ez is lehet a különböző jelölések alapja)
Dolgozik valaki 6szigmát alkalmazó cégnél? Annak ez ismerős kell legyen!
Műszaki tervezésen azt tanultam, először körbe kell nézni a már megvalósított ötleteket. Jöhetnek a próbabaák, úgy sem akarnék olyat, ami másnak is van. Polírt nem kérek, szinterezni szeretném.
Nem, de draga az elsotelo!
Akkor ott tényleg gebasz lehet, mert annak a világítási időtartamot kellene tudnia állítania.
Olyan szarul fizetnek a friccek?
2 olajos kérdésem lenne:
-akinek van olajhőfok mérője,milyen hőmérsékletű szokott lenni a lég-olajosban az olaj?
-aki váltogatott már 40-es és 50-es olaj között,van-e érezhető különbség a kettő között,főleg a váltónál?
Kivárom!
Van par kiserleti darab, de csunya a minta, vagy vekony a lemez, vagy rossz a hajtasa, stb.