Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem véletlenül nem engedték kipróbálni...ha ott marad valakinél a pénz amíg megy egy kört nem lehetne gond, de ha van elhallgatni való akkor nem csoda, hogy csak helyben járatni hagyta....
Ha valakinek ez az óraállás ennyi idős motornál hihetőnek tűnik, akkor ez alapján egy kicsit már nehéz lenne visszavinni .Viszont a váltó kopása miatt már esélyesebb, és nem árt az ilyen eladóhoz már egy kis erő demonstrációval menni, mert az ilyen nem az a fajta, aki ért a szép szóból . Ha közel laknék, mennék, mert rühellem az ilyen embereket, meg szimpatikus a vevő srác, mert ő is endurózik .
Csak viszonyítási alapnak írom, hogy ez mennyire nem volt olcsó vétel .Én a nyár közepén vettem egy K5-ös 1200-est 36000 km-el hibátlan, szép állapotban, új láncszettel, szőrös gumikkal plusz egy-két extrával 750000ft-ért . Összes hibája egy apró horpadás a tankon, aminek semmi köze eséshez, hanem fal sarkának dőlt a gép, mert az oldal sztender befordult .
Sajna sokan tényleg a kevés kilómétert tartják fontosnak, én az állapotot inkább .
Van egy barátomnak egy K3 vagy 4-ese, és ténylegesen nincs benn 10000 sem, de nem kellene majdnem ingyen sem, mert csak a városban használja szinte, pár km-re . Állandón hidegen indul vele, és akkor menőzik üveghangon .Szóval akár kevés kilóméterrel is meg lehet ölni egy motort .
VX x-gyűrűs DID lánccal 30e alatt kijön, ha mondasz mailcímet, küldök ajánlatot.
Asszem a linkelt 890e helyett 770-ért vitte le.Lehet emiatt engedett az ipse 120e-ret.
Az óraállás az isten. Amikor még motor keresett belinkelt egy kék Banditot is (képen jobban nézett ki mint amit megvett), de azt valami 40k kilométerrel árulták, és ezért nem volt neki annyira szimpatikus.

Akkor nem akartam belepofázni hogy kicsit kamuszagú a kilométer.. Évi 2ezer kilométerért nem szokás nagy Banditot tartani..talán más motort se.

Amúgy én szépen visszavinném a motort, és örüljön az eladó ha ennyivel megússza. (Nem az óra visszatekerése az igazán zavaró, hanem a hiba elhallgatása)
Mernék fogadni kisebb összegben,hogy ebben az 1200-es Bandiban minimum a duplája van,de inkább a 3x-a,mint 13e km! Csak amit a képen látok,már az elég ehhez a megállapításomhoz!
Nekem is felajánlották már,mondván,hogy simán elmenne 10-12km-es óraállással,a motor állapotához képest,de én megköszöntem az ajánlatot,pedig 5pézé visszacsavarták volna!
Valahogy nem lenne kedvem átkúrni egy motoros társam agyát ezzel! Pedig az én vasam tényleg makulátlan!
Maxxy Atya
Úgy van ebben 13e,mint ahogy én vagyok az esztergomi érsek!
Sziasztok!
K5-ös 650-es bandithoz tudtok nekem láncszettet ajánlani?
Ami most van rajta az gatyára nyúlt és nem is bírt sokat kb 20e-t
Valami jó minőségű kéne, de nem ökör áron
Előre is köszönöm!
Mielőtt nekiállsz kicserélni a szilentet győződj meg róla, hogy valóban kiverte-e. Lehet, hogy csak a csavar lazult ki és elég meghúzni.
oké köszönöm
Megkeresem holnap neked azt a szilent-et és megbeszéljük!
meg bukócsövem is
csak a doboz kell hátra
ja meg a ötödik fokozat
Ahogy ironed már írta, ma hoztam haza a vasat. Gixer 1100 fogaskerekek kerültek bele. A 4.-ben búgott, de nagyon, más fokozatban nem. Szétszedés után derült ki, hogy az 5. kerekei is cserések. Ki érti ezt
Viszont van túraplexid! Én meg azt szeretnék :-)
Ikarusz busz hang
rögtön rá ismertem
pedig reménykedtem hogy nem lesz
Én már mondtam az elején.....................és nem vagyok banditos.
ere :-) na de jó! Erre!
pff...ez egy óriási csalás akkor....

40-50 ezer körül jött elő legkorábban a hang, de még utána leht kicsit használni..szóval...nem tudom nekem az a 13 egy vicc...
de csak távokoskodás ez
ere talán tényleg csak az a megoldás, ha viszel magaddal egy banditost :-(
Naagyon nehéz ügy!
holnap meg látjuk mi lesz , mondjuk szerintem meg csináltatom
Ádám meg seggit egy szak véleményt alkotni róla
jáj.....visszavinni vagy visszakérni az árból ha nagyon rossz?....nem játszana?
Nem kéne annyit váltani.Vagy menni.Vagy mittomén.