Szerintem egyszerű a képlet.
Ment egy 50-60-at.Majd lefejelt valamit vele és kuka lett az óra.
Bontva került bele egy 13e-res meg minden új cucc.Majd eladta.
most már én nekem is de többi része meg elég derék szög párhuzam szóval nem tudóm mire vélni
hibák száma 3
1 fejidomot tartó szillent van ki egy kicsit váznál
2 lánc kuka
3 ötödik fokozat hangosan búg, negyedik kicsit
ezt leszámítva gyárinak néz ki teljesen
minden értelem be
Helló
Ismerősöm úgy járt hogy eladta a ZX9-ét és a tank alatt volt egy repedés a vázon, a vevő vissza akarta kérni a pénzt rejtet hibára panaszkodva de az ismerősöm se vette észre a repedést és nem tudott róla az elmondása szerint, és nem adta vissza erre beperelték. Úgyhogy vissza kellet vennie a motort és még a perköltséget is neki kellet kifizetni.
Én nem szégyenlem bevallani,hogy mikor autót vettem már jópárat,mindig viszek magammal egy havert aki vágja az autókat! Leginkább kupec havert viszek-vittem ilyenkor magammal,mert ezek a vérbeli kupecek igazán tudják mire kell odafigyelni!
Nos ha én most motort vennék,főleg használtat,akkor minimum vinnék magammal egy szerelő havert aki vágja a dolgokat!
Ha barátunk vitt volna magával ilyen embert,akkor szerintem rögtön kibukott volna a dolog! Olyat meg végképp nem tudok elképzelni,hogy kipróbálás nélkül megveszek egy vasat! Bocs,de ez óriási hülyeség volt! Ha leteszem a lovettát és nem engedi kipróbálni a vasat,akkor menjen a picsába,és árulgassa még a szarját!
szia !
Ádám ajánlott hogy fordulhatok hozzád bizalommal
lánc szettem kuka és szeretnék vásárolni tőled
kérhetek árajánlatot 1200 bandit 2004 év járat
de biztos tudod
hisz most adtam témát fórumnak ( bár nem igy szerem volna bekerülni a banditos történelem be )
persze nyugaton
sajnos a kipróbálás inkább a én saram és nem övé
hogy miért mert gyogyós vagyok
a váltó problémára kitértem és rákérdtem de azt mondta hogy nincs ilyen probléma. Most is beszéltem vele telefonon ,és ö ezt nem érti szervizbe se hívták fel ilyesmire figyelmét és ö se tapasztalt ilyet
A adás-vételire rá lett írva a KM óra állás és hogy 1-sö tulajként sérülés mentesen adta át a motort
Kell vennem pár dolgot a 650-es Bandit-ra:
1. Bukógomba
- ilyet érdemes ? : LSL bukógombák és adapterek
Ha nem, milyet/honnét
2. Hátsó gumi
- jelenleg Conti Road Attack van rajta
- lehet más márka is, csak jó legyen
3. Új bukó:
- LASER VERTIGO, vagy FIBER D1-et ajánlottak
Tudnátok adni pár tippet, hogy mit/hol érdemes venni?
Már eltelt pár év mióta jármű kereskedelemmel foglalkoztam, de azért leírom amit tudok segíteni:
Magán eladó is szavatossággal tartozik, tehát simán visszavihető a motor az alábbi estekben:
- Ha tudomása volt a hibáról és erről téged nem tájékoztatott Feltételezem, hogy tudott róla. Ha nem írtátok a szerződésbe, hogy emiatt kapsz engedményt, akkor az neki szintén bukta.
- Ha nem engedte kipróbálni a járművet, és ezt rögzítettétek.
- Ha tudott az óra visszatekeréséről, cseréjéről ,és erről nem tájékoztatott
Az alábbiakat javaslom:
-Vidd vissza, kérd vissza a pénzt.
-Kérj további árleszállítást, és rögzítsétek, hogy ezt a váltó és óra miatt kapod.
Nézd itt hiába tették volna le az árát kipróbálásig, utána úgyis vissza kérték volna tőle, ha ilyen a motor . Ő egyszerűen nem akarta, hogy kipróbálják ! Sajnos bejött a számítása az eladónak ezzel a rossz dumával, hogy a tolvajoktól fél, és azért nem lehet kipróbálni .
A héten vettem robogót, volt olyan tulaj, aki a telefonban előre elnézést kért, de kikötötte, hogy csak úgy lehet kipróbálni, ha leteszem az árát. Én mondtam neki, hogy számomra ez a normális
JT 15/45 áttétellel 29e DID VX lánccal, 41e DID ZVM-X extra erős lánccal(ezt csak ha szeretsz 60-170-re gyorsulgatni kettesben).