Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja. Olyan tv-shop-os fílingje van.
Szia!
Én tuti ilyen ramatyot nem tennék fel a vasra, 1 szét fogod forgatni a kis lelkét mert esetleg tetszik a hangja 2 a lambda lenne az ideális választás, hogy behangold, de az is úgy, hogy hengerenként nézed vele, na az elég nehéz megvalósítást hoz majd. Szedd össze inkább a pénzt egy gyárira, mert ez olyan mint amikor sport tengelyt raknak be a mociba és az Ecu-t ill a karbikat nem lövik hozzá és láss csodát padon cc 10-20% kevesebb a teljesítménye mint a gyárinak, de van egy jó oldala is, legalább annyit fogyaszt mint egy ezeröcsi padlógázon!Ha módosítasz egy dolgot az ritkán hoz eredményt, mert ezek ha tetszik ha nem komplett rendszerek és esetleg évtizedes tapasztalatok, ja és fékpadon néhány gatyára tett blokk eredménye a gyárakban.Tehát én nem tenném ezt a szart fel a motorra, de autóra sem!
Igazi marketinges rizsa
Én azt mondom, ne csináld...
Kihagytál valamit: a japán motoroknak :D
Hát ebben el fog tévedni a gáz :-)
Egy Szergely mozdonyra pont jó lenne. Azërt a gyárit a mérnökök jól behangolták.
Így szét fog esni a nyomatëk görbéd.
Az számít, hogy mekkora ellenállást fejt ki a távozó gázokra. Ez sokkal bonyolultabb, nem lehet egyszerűen egy csőátmérővel jellemezni.

A karbiszinkron a karbik egymáshoz hangolását jelenti, semmi köze a keverék képzéshez.

Amire neked szükséged lenne ahhoz legalább egy üveggyertya, de méginkább lambdaszonda kellene.
a hangtompító átmérője ilyenkor nem számít, csak az, hogy a belső cső átmérő 10cm körüli? azt hittem egy karbiszinkronnal össze lehet hangolni, és kész. bár a fogyasztást valószínűleg megnyomná egy kicsit.
most 51es bemenő, és 46os kimenő méretű dob van, de sajnos az idő megette és cserére érett, mégsem akarnék 30-50ezret kiadni egy dobra, ezeket 10-15 körül hirdetik.
A karbit is hozzá kell állítani, ami lehet, hogy fúvókacserét jelent és még a légszűrő átalakítása is bele jöhet. Ez így kb egy 50-es, gondold végig...
igen. kicsit utánaolvastam és azt írják, hogy ha nagyon nyitott a rendszer akkor a szelepek beéghetnek.
a másik dilemma, hogy a hangja autón halk morgós, motoron nem tudom mit produkálna.
Az a nagy pörzsölő hülyén fog mutatni....................de fel.Kérdés mennyire lesz szar ennyire nyitottan.
Sziasztok!
Szerintetek Bandit 250-re, vagy úgy általában motorra érdemes feltenni univerzális sportdobot?
Mellékelek egy képet róla, nekem tetszene de nem tudom, hogy szabad-e ilyet feltenni.
A bemenő cső 60mm-es ( a Bandité 51mm úgyhogy bővteni kellene), a kimenő cső hangtompító nélkül 100mm, hangtompítóval kb 40mm lehet sztem.
Elsősorban autókra van kitalálva, de a dob eladója azt mondja, hogy simán feltehetem motorra is.

Szerintetek?
előre is köszi a válaszokat
Na ez az orosz találmány nagyon jó! Akkor tudom már,hogy a zsigulim motorja anno miért nem kopott el! És még most is csak megy és megy és megy,és megy....
Hát persze, hogy dobtam de jó szar lett :-)
Csinálok majd!
Dobtál fel róla képet annó? Mert akkor megkeresem. Ha meg nem, akkor itt az ideje
Na jó, hát nálam már nem is lehetett. Az én mocimon minden hibátlan volt a váltó meg gatya.
Ott csak a javítás segített.
A motoroknak egy jó tulajdonságuk van. Szólnak előre, mielőtt tönkre mennének.
Nekem több esetben más a Liqui-Moly adaléka is jó volt, én is azzal járok vagy két éve minden motorban és pont azok lettek amiket írtál, csökkent a rezgés és a zaj, simább lett a járás, de Lambnak már nem segített....
Értem. Mivel nem hiszem hogy bajt okozna az űrtechnikát képviselő GS-ben. Így valószínűleg kipróbálom. Jó volna ha lenne pozitív hatása (fogyasztás csökkenés, olajcsipegetés mérséklődése.. vagy valami. Kevesebb rezonancia mondjuk) Ha meg nem, legalább lesz első kézből tapasztalat.
Szóval így lett a Chocapic

"Egy kis történelem:

Az ötvenes évek vége felé, valahol Szibériában egy geológus mérnők csoport új jelenséget lett figyelmes, amikor mélyfúrást végeztek a földkérgében, Ezen expedíció alatt feltűnt, hogy amikor egy bizonyos mélységben fúrtak, a fúrók nem koptak el, ahogy az szokott. Sőt ellenkezőleg, úgy néztek ki, mintha vadonatújak lennének. Tudományos vizsgálat eredmény az volt hogy az ásványok bizonyos kombinációja, valamint ezen ásványok mikroszkopikus őrleménye és a súrlódásból keletkezett energia egy csodálatos kémiai reakciót képes létrehozni.
Ez a kémiai reakció valójában megváltoztatja a fém felületének szerkezetét és egy kerámiaszerű anyagot hoz létre. Az új felület ezek után képes tovább gyarapodni a parányi fém részecskékből, amik a kenőanyagban megtalálhatóak. A fémfelület ezen helyreállítása megnyitotta az utat az elhasznált részek "felújításának" és "feljavításának" ami az eredeti fémnél sokkal keményebb és simább "fém-kerámiá"-nak köszönhető. Ezáltal jelentősen csökken a felület súrlódása és megnövekszik az élettartam.
Ez a felfedezés az Oroszok titka maradt a szovjet időkben. Az Orosz kutatók folytatták a fejlesztéseket és a védelmi minisztériummal karöltve sikeresen alkalmazták a Tengeri Flottánál és más katonai egységeknél. Az új technológiát sikeresen alkalmazták motorok, váltók, csapágyak javítására, felújítására, azok szétszerelése nélkül. Még a nukleáris tengeralattjárók törzsének bevonatára is használták, hogy javítsák azok áramlás dinamikáját. A 90-es évek elején a Szovjetunió összeomlása után a technológiát a tudományos világ is megismerhette. Xado birtokolja a technológia szabadalmát és a tapasztalt kutatókat, ami szükséges volt, hogy a Xado legyen a világelső a nano-részecskéken alapuló súrlódáscsökkentő és regeneráló technológiában. A Xado kutatók töretlenül folytatják a kutatásokat a belső veszteségek csökkentésén alapuló energiatakarékosság és erőforrás megóvás terén.
A konszern kutatóinak legértékesebb fejlesztése továbbra is a revitalizáló készítmények. Ennek a találmánynak köszönhetően új utak nyíltak meg a motor és átviteli olajok összetételének fejlesztésére is. A Xado olajok a gépjármű tulajdonosok régi álmát váltja valóra: sikerült, olyan olajat létrehozni, amely meggátolja az alkatrészek súrlódó felületének kopását.
Ez a munka a nyugati partnerek általános elismerését váltotta ki, aminek eredményeképpen egy nemzetközi kooperáció jött létre a a XADO olajok további fejlesztésére.
2004-ben a konszern elkezdte gyártani és értékesíteni a revitializáló adalékot tartalmazó olajokat. Állíthatjuk, hogy jelenleg ezek a legjobb motor, és átviteli olajok. A revitalizáló komponens jelenléte javítja az alkatrészek állapotát, ezáltal a xado olajok egyedülállóak és felülmúlhatatlanok.

A XADO termékek használata gyorsan elterjedt a világ több mint 120 országában és most már a FOREX kft. jóvoltából Magyarországon is elérhetőek."
Nekem semmilyen tapasztalatom nincs vele, de sokfélét használtam már és anno a slick sokat segített, prolong is jó volt......ezek az anyagok nyilván nem beépülnek hanem kitöltenek és súrlódást csökkentenek.....ha már hiányzik az anyag és nem csak kopás van akkor egyik sem ér semmit, de a kopást kissé javítják...szerintem......
Sziasztok!
Anno én is beszélgettem erről egy ismerősel, bár akkor még nem motoroztam, de ő benne volt, mind szerelésileg mind élvezetileg a dologban. Na mi arra jutottunk, hogy az autóknál ezek a nyálak nem rosszak biztos, bár mi a metabond-ra gondoltunk nem az 5 forintos ebay és tsa-ról rendelt nyálakra, mert ott nincs egyben az olaj a váltóval, de legfőképp a kuplunggal. Mi is a feladata ezeknek a cuccoknak, a megmunkálási hézegokat részben kitöltve olajhiány esetén 5-10 percet kis terhelésen elkegyegnek a motorok tőle, hogy miért mert a haditechnikában lettek kifejlesztve és ott ez volt az életszerű elvárás tőle. Tehát a moci kuplungja nem biztos, hogy annyira élvezi majd a könyebb siklási tényezőt és a valóban lágy fémekből álló, beépülő anyagokat. Csdak kicsit el kell olvasni a doboz hátulját és gondolkodni, tehát mindenki azt tesz a vasba amit akar, de ettől az 5. fogaskerék nem fog felépülni és nem biztos sokat nyerek a témával ha odatekerek, mert kell az erő és a kuplungomba pedig felüvegesedett betétek vannak a folyamatos csúszástól. Jó olaj és időben, aki nem teheti meg ezt az vegyen egy 125-ös valamit ami nem fogyaszt nem is megy és nem is kell bele 2,5-5,5 liter olaj!
Üdv
Én csak arra gondolok, hogy az elv: Ahol van hely az anyagnak, ott betölti a kopás által keletkezett űrt. Ahol nincs hely, ott csinál magának. És nekem ezzel van bajom. Tuti nem változik meg a viszkozitás, az olajnyomás, az olaj tapadás és egyéb általunk nem ismert tulajdonság?
Kövezzetek meg, ha ez tuti nem igaz...
Valami zavar van az űrben.
GSXR1100 topicból a Taschnernek van a Xadoval pozitív tapasztalata. Amíg nem mond nekem valaki valami ijesztőt, nem tántorodok el

Eddig azt veszem le a kommentekből, hogy senkinek semmi tapasztalata nincs a témában.
Folyékony fogaskerék vagy lágycsapágy, ítt kapható. A kötési ideje kb 12 óra.
www.folyekonyfem.hu