Én lamb-al vagyok.Normális minőségi gépkönyv szerinti olaj a megfelelő intervallumban cserélve.KB ez az amit tehet a felhasználó...............és bízik a mérnökben hogy megfelelő anyagokat választ a szerkezetbe.
Hát..............a prolongnál elvesztettem a fonalat..................hogy a réz meg az ólom meg ón és hogy ez beépül?
Bazz...................mind puhafém még ha beépül.................amit kétlek szakértő kőműves nélkül................minek is épülne egy acélhenger falába.
A szado-mazo jó is lehet...................de hogy valami folyékony majd ez egy pillanat alatt kemény fém lesz...........................miez Terminátor XXXIIV?
Az olaj cégeknél több ezer ember dolgozik a termékeken. Gondolnánk, hogy bármilyen kutyulmány segíthet?
És a motor gyártók? Ők is azt tennék bele :-)
Dehogy! egy jó minőségű idejében lecserélt olajnál nincs jobb garancia.
Amíg nem fogtam a kezemben és is ezt gondolta/reméltem. Sajna az egész fog el tud fogyni. Ahogy a felületi keménységen túl jut, utána nincs megállás. Amikor oldalról néztem meg a fogaskerekeimet, hát basszus....
Nem maradt semmi a profilból. Majdnem szálkára kopott.
Azt nem akarom elhinni hogy az tartaná egyenesben! Mivel egy csapágy eleve nem ér ki a hajtókar szélességéig és akkor még azon letörés is van! Akkora rádiusz meg nincs a csapok tövében!
A hajtúkart maga a tengely vezeti! Azért kell a tengely és a hajtókar között is a hézagot mérni oldal irányban!
Azt mondta, hogy azért alkalmaznak rádiuszt mivel a mkp-k fötengelyén a hajtókarokat sokszor semmi sem választja el és ez tartja egyenes vonalban na meg a fő ok, hogy ha nem egyenesen fut akkor a "kalimpálás" miatt a rezonancia repeszti el a főtengelyt.....fene tudja...
Nekem más okot mondott gépműhelyes......azt, hogy a motorokon az autókkal ellentéttben nem síkköszörülést alkalmaznak hanem van benne egy rádiusz ami megvezeti a hajtókart.......ez nem lesz utána mert olyat nem tudnak gépműhelyben csak síkköszörülést mivel csapágy sincs hozzá.....persze nem tudom az igazi okot csak mit hallok......
Láttam már GPZ 1000 RX et is kettétörni. Igaz az 13ezret ment el! De akkor is kettétört! Addíg finoman használták majd egy nyélgázas gyorsításnál 170 körül megadta magát a tengely! kicsit kalimpált a blokkban de azért még járt!
Bazz...................mind puhafém még ha beépül.................amit kétlek szakértő kőműves nélkül................minek is épülne egy acélhenger falába.
És a motor gyártók? Ők is azt tennék bele :-)
Dehogy! egy jó minőségű idejében lecserélt olajnál nincs jobb garancia.
Nem maradt semmi a profilból. Majdnem szálkára kopott.
Na léptem dolgozni me du-os vok!
A hajtúkart maga a tengely vezeti! Azért kell a tengely és a hajtókar között is a hézagot mérni oldal irányban!