Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak egyetérteni tudok.
Én lamb-al vagyok.Normális minőségi gépkönyv szerinti olaj a megfelelő intervallumban cserélve.KB ez az amit tehet a felhasználó...............és bízik a mérnökben hogy megfelelő anyagokat választ a szerkezetbe.
Amit ilyen szarságokra szántok,inkább tankoljátok el! Sokkal jobban jártok!
Hát..............a prolongnál elvesztettem a fonalat..................hogy a réz meg az ólom meg ón és hogy ez beépül?
Bazz...................mind puhafém még ha beépül.................amit kétlek szakértő kőműves nélkül................minek is épülne egy acélhenger falába.
Najó. Akkor így kérdezem. Van valakinek negatív tapasztalata vele? Ha nincs, kipróbálom. Inkább vesszen kárba a pénz, mint pocsékba
A szado-mazo jó is lehet...................de hogy valami folyékony majd ez egy pillanat alatt kemény fém lesz...........................miez Terminátor XXXIIV?
Úgy látom szkeptikus vagy a Xadoval. Tavasszal pedig tenni szándékoztam a GS-be (most először)
Na ja, Nálad a liqui sem segített...igaz az csak súrlódáscsökkentő és nem fémépítő...
Az olaj cégeknél több ezer ember dolgozik a termékeken. Gondolnánk, hogy bármilyen kutyulmány segíthet?
És a motor gyártók? Ők is azt tennék bele :-)
Dehogy! egy jó minőségű idejében lecserélt olajnál nincs jobb garancia.
Megelőzésre valószínűleg nem rossz, de gyógyírnek erre szerintem kevés.
A hajhullást csak a padló állítja meg!
Feldobok egy labdát!Xado adalék megvédheti vajon a fogakat?Fogaskerekeknél állítólag tizedeket is felépíthet.Ha csak a fele igaz lenne..
Amíg nem fogtam a kezemben és is ezt gondolta/reméltem. Sajna az egész fog el tud fogyni. Ahogy a felületi keménységen túl jut, utána nincs megállás. Amikor oldalról néztem meg a fogaskerekeimet, hát basszus....
Nem maradt semmi a profilból. Majdnem szálkára kopott.
Nem az egész fogaskerék fogy el, csak a cementálás róla és az se egyszerre. Van egy pár olajcsere amíg az szép lassan cserés lesz.
OK!
Na léptem dolgozni me du-os vok!
Ok, én csak a magyarázatot mondom amit hallottam....
"hajtókart"
Azt nem akarom elhinni hogy az tartaná egyenesben! Mivel egy csapágy eleve nem ér ki a hajtókar szélességéig és akkor még azon letörés is van! Akkora rádiusz meg nincs a csapok tövében!
A hajtúkart maga a tengely vezeti! Azért kell a tengely és a hajtókar között is a hézagot mérni oldal irányban!
Azt mondta, hogy azért alkalmaznak rádiuszt mivel a mkp-k fötengelyén a hajtókarokat sokszor semmi sem választja el és ez tartja egyenes vonalban na meg a fő ok, hogy ha nem egyenesen fut akkor a "kalimpálás" miatt a rezonancia repeszti el a főtengelyt.....fene tudja...
Nem rossz az! Csak nem gyorsulási versenyre való! Ha normálisan van használva és karbantartva akkor nincs vele gond!
Az a zzr 1100 blokk amúgy is egy fos. Jóval többet láttam ilyen állapotban, mint az utcán.
A rádiuszról én is hallottam! Ebben is van valami! Mert ugye ha nincs rádiusz csak derékszög akkor az már repedés kiindulási pont!
Nekem más okot mondott gépműhelyes......azt, hogy a motorokon az autókkal ellentéttben nem síkköszörülést alkalmaznak hanem van benne egy rádiusz ami megvezeti a hajtókart.......ez nem lesz utána mert olyat nem tudnak gépműhelyben csak síkköszörülést mivel csapágy sincs hozzá.....persze nem tudom az igazi okot csak mit hallok......
Láttam már GPZ 1000 RX et is kettétörni. Igaz az 13ezret ment el! De akkor is kettétört! Addíg finoman használták majd egy nyélgázas gyorsításnál 170 körül megadta magát a tengely! kicsit kalimpált a blokkban de azért még járt!
Megvan a szilent! Két soproniért postázom!