Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És így hagytad az egészet?
A.Ügyvédell kéne felvenni a kapcsolatot.
B.Tuti nem márkaszervízbe vittem volna és tuti megúszható a váltócsere feleennyiből jobb cuccal ahogy Lamb esete mutatja.
Amúgy van. hogy jó e azt nem tom.
semmit ez van mos már
őszerinte olyan lassan jött a hang hogy hozóászokot és ezért nem vette észre
Felhívtad egyáltalán az eladót?
Sajnos váltó nincs bontottan
meg aztán kitudja hogy az meddig bírta volna
köszönöm a együttérzést
most már csak abba reménykedek hogy egy darabig probléma mentes leesz a motor
WTF? Irány az ebay, vedd meg az össszes Gsxr1100 váltót, kijössz mondjuk 120-ból, utána meg 10e/ párért pikk-pakk eladod a megmaradt egészséges párokat. Ne engedd azt a szart újra belerakni.
Amíg ilyen az euro, addig 650 ért :D
Ádám Uram, ne feledjük, az egy új motor volt. Én se javítottam még, csak TMK-t :D Na, jó, egy karbifűtés az eltört :D
Szerintem már megrendelték.Nem hiszem hogy bontottat engednek belerakni a szervízben.
Vagy legalábbis nem örülnek neki.
Vegyél inkább egy komplett váltót mint Lamb....olcsóbb...
Őőőőő most kicsit gonoszkodom.
Szerinted a bandit blokkot úgy növesztik majd szüretelik a gyárban?
Hát...ez nagy szopás, sajnálom!
Bízzunk benne, hogy jó lesz.
Bár én úgy vagyok vele, hogy ha valamit egyszer szétszedtek....


Mit mond az eladó?
Jó estét
Szét szedték a vasat öt darab fogaskerék csere
és egy léptető villa
230.000 ft munkával együtt
próbálom nézni a jó oldalát ha kész lesz egy fasza motorom
jah, mondjuk én 600körül veszem darabját...
Semmi sem duzzadt DOT 5-el..................igaz hidegben összement de azé lógott.

Bocsi.
Hogy lóg melegen ha hidegen nem?...a tágulás miatt pont hidegen kell picit lógnia....na mindegy...
Elképzelhető,hogy a DOT 5-el megduzzadnak a tartályban lévő gumi alkatrészek,úgyhogy DOT 4,vagy 5.1.
Amíg SV-m volt, nem ismertem a motorkerékpár javítást!
Az úgy jó! Hidegen nem lóg szinte semmit, meleg pedig lóg :-)
Én rendeltem új csapágyat és nem kellett volna :-(
Talán 2 évig DOT 5-el szaladgáltam.Alapjában véve azonkívül hogy nem lehetett keverni a 4-el és az 5,1-el semmi negatívat nem tapasztaltam tőle.
"Sajnos a" koccoláson" túl vagyok és igen spéci /Beta/ imbuszkulccsal próbálkoztam,az érintőleges "odasózás" még hátravan."

A 3-as pálya a hőlégfúvós melegítés, a 4-es pedig a fúrógép.
Semmiképpen ne rakj DOT 5-öt DOT 4-hez szánt rendszerbe. Akkor inkább DOT 5.1-est, az hasonló a DOT4-hez.
Bontani nem fogom... az RF mindkét blokkja búgott, már hozzá vagyok
szokva, csak érdekel, hogy mi búghat.
Endoszkóp meg erre remélhetőleg teljesen jó lesz.

A kuplungot még augusztusban levettem, az volt az 1. gondolat,
annak a tűgörgőse picit szerintem lóg, de nem vészesen.
Az is adhatja a hangot ?
Kedves István!Sajnos a" koccoláson" túl vagyok és igen spéci /Beta/ imbuszkulccsal próbálkoztam,az érintőleges "odasózás" még hátravan.Zöldi ha tejesen "átnyomatom" Dot 5-ös fékfolyadékkal a légtelenitő csavaron keresztül az rendben van?Köszi a segitségeteket!Zolti