Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyenem nekem is van, az 5000-et bírt köszörülés után....
Természetesen donornak
Pont ezért vettem anno egy komplett motort. De megérte maximálisan
Nem muszáj újat venni! Jó a bontott is de alaposan meg kell nézni!
Jól tudod! Indukciós edzéssel van keményítve a csap és ha azt megköszörülik akkor már csak a "puha" kovácsolt vas felület marad!
Láttam már fémszórt tengelyt is de ott meg a fémszórás vált le! Tehát egyik sem jó ! Motorkerékpár főtengelyt nem lehet köszörülni! Illetve lehet csak nem érdemes!
Pedig de. (legalábbis én igen.. )
Hja, de ha mondjuk szétmegy a csapágy és összbarmolja a főtengelyt is, akkor nem gondolom, hogy kis hazánkban bárki venne vadi új főtengelyt. Autóknál sem szabad köszörülni, mégis mindenki ezt teszi. Hozzáteszem én sem értek vele egyet.
Mondom én
Főtengelyt köszörülni nem szabad! Hibátlan állapotban volt! Nem kopott oválisra! Új csapágy és Go tovább!
Ez a tenhgely 19 Km-t bírt mert köszörülve lett! ZZR 1100
Én úgy tudom, motor főtengelyt nem ildomos köszörültetni, mert soha nem lesz jó
Vagy maradt az eredeti csapágyméret?
Főtengelyt köszörültétek?
78 ezres csapágyak! Azért látszik rajtuk hogy kaptak az élettől de ezek még elmentek volna! 58 ezer HUF volt a készlet 1 éve!
Valószínű a légolajos mivolta miatt nem annyira szűkek a járatok mint a vizesen és a szivattyú is nagyobb teljesítményű lehet a nagyobb mennyiségű olaj miatt.
Talán.
Hát............ugyan laikus lennék de egy 15-20 deka fogmaradványt ha megemészt akkor vagy a fogak vannak sajtból vagy a csapágyak gyémántból.
Ez utóbbinak nagyon örülnék bandit tulajként az előbbinek annyira nem.
láttunk már csodát....
Amikor hajtókar csapágyas lett a gpz ... szétszedtűk ,és az olajpumpa szűrőjének felületét eltőmitette a szilo amivel szerelték a blokkot...
Ugyan Bandinál még nem láttam olyat, hogy csapágyas lett volna a fogaskerék gondok miatt(illetve arra nem lehetett visszavezetni), de autónál már már igen, igaz nyilván nem váltó fogaskerék hanem az olajszivattyú ment gallyra és felújítás után nem lett rendesen kitakarítva a karte és a járatok....a beindítás után kb 10km-t ment el amikor pár apró darab az új főtengely megmarta és elment a nyomás......
Én is így gondolom!
Na, ezt mondtam, nem lesz annak baja
Előbb-utóbb az olajszűrőben köt ki, vagy a leeresztő csavar mágnesén. Onnan pedig ki már nem tud jönni. Szerintem kicsi az esély, hogy gondot okozzon. Pont erre való az olajszűrő.
Ma csinálok képet a csapágyakról!
Ne lett volna muszáj cserélni! 78ezer volt benne!
Ha már úgy is szét volt szedve akkor cseréltük. A tulaj kérésére! Még egy darabig szeretné használni! Jelenleg 95 ezer van benne!
78 nál 12-bar volt a kompresszió mind a négy hengerben!Pár tized eltérésekkel! A váltón kívül minden hibátlan volt benne!
Ezért írtam basinak többedszer is, hogy meséljen már, milyenek voltak a siklócsapágyai annak, amit szétszedett. De megkérdem a mesterem, csinál már jó párat, olyat is, amin szinte nem volt fog.
Mikor felvetettem aszondták nem okoz gondot.............fogaskerék és olajcser oszt tűz.
Furcsálltam de nem vagyok szakértő.
bázismotornál vettem.

Akkor fentilspíííl
Már hogy a fenébe ne okozna!