Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt már felvetettem.Azt mondták nem okoz gondot.
Ja! és rendelted vagy elmentél érte?
Nem "W" hanem "V"

Ez lenne az?
Az csak engem aggasztana ilyen esetben, hogy minden egy azonos olajtérben van? Ha esetleg valami szutykot nem fogott meg az olajszűrő és szépen keringve teszi a dolgát... Egy ilyen fogaskerék pusztulásnál az a pohárnyi szűrő már jócskán tele lehet. Stb.
Vettem a luizban négyszögkulcsot hozzá. Egyik fele 3-as a másik 4-es. Kevesebből kijött, mitha kireszeltem voltna, tán 1500 forint volt.
"wentilspielansteller" szóra szűrjél a keresőjében, ha még tartanak ilyet.
Szerintem is 8-as. Te mivel szoktad a 3-ast állítgatni?
8-as az anya, nem?

Tényelg, a döglött váltós főtengelycsapágyai, amit tavaly szétszedtél, hogy néztek ki?
Na akkor utólag megosztom veletek, hogy jártam tavaly a gixerrel. 1,725-ért vettem 2007-es 3600km-mel sérülésmentesen. Később vettem észre, hogy az első féktárcsák csavarjai hiányoznak, mindkét oldalon 2-2 (!) csavar tartotta a tárcsákat az 5-5 helyett. Amikor leszedtem a tankot hiányzott a tankot tartó csavar, benzin túlfolyócsövek. A váz alaposabban megnézve javítva volt, a hátsó rész újra volt fújva. A légszűrő kukás volt. Miután eladtam, hívott az új tulaj, hogy tudtam-e, hogy alvázszám alapján a motor eredetileg piros-szürke volt és nem kék...
Műszakilag nem volt vele bajom beleraktam 8ezret, de egy életre megtanultam egy-pár dolgot. Még a pár éves gépekben sem lehet bízni, mindent iszonyat alaposan meg kell nézni...
Szerszámból nem szabad gagyit venni!Legalább közepes minőség és akkor csak egyszer kell megvenni az életben.És a moci csavarjait sem nyalja szét.
Fene tudja, lehet, hogy túl sokszor szívtam vacak szerszámok miatt az elmúlt 30 évben.... .....
Pedig le van értékelve!
Pár százasért lehet csillagkulcs készletet venni a tecskóban.
több mint 4e-ért? Hát nem is olcsó! Pár éve vettem egy csillag-villás készletet ha jól emlékszem 6-22-ig vannak benne a kulcsok valami 3e körül. Nem mondom, nem egy beta, de még nem hagyott pácban.
Nem is drága....
3as kell hozzá ,és 10 -es az anyához!
Lehet, hogy én emlékszem rosszul! Meglehet, hogy 3-as.
Biztos 4-es kulcs kell?Az 1.2-eshez 3-as kell.Sehol nem találtam,a Bikerworldnél lehetett kapni 6750 körül,én reszeltem magamnak egy villáskulcs féleséget,az jó volt hozzá.
Menj vissza és kérj egy 50-60 ezret az eladótól!Ha szerencséd van abból megvan a váltó 50 ért! 30 ért meg kicserélik neked!Akkor már csak 20 at kell hozzárakni a váltócseréhez!
Ja a szilentet nem találtam meg, de megvan valahol csak nagy a káosz nálam!
Mármint 4.-es villáskulcs.Szelephézag állításhoz.650-be.Asszem.
ÓÓÓ vazze! Nem figyeltem!
köszönöm a hozzá szólást mindenkinek
még nem tudom hogy mi lesz a kálváriám vége
de valószínű rá érdeklődök a MOTORRÁD -nál is
hogy mi mennyi hogyan tovább
Mármint?
Ha van egy normális 4-es akkor az is jó, de én még nem nagyon találkoztam ilyennel.
na, az a lényeg, hogy nem feküdt a motor, telók egyben....
a váltó sem egy horror összeg....
szvsz:
(a játék kedvéért lehet szórakoznék az eladóval..., gyakorlatilag sztem nem éri meg, mivel azt kellene bizonyítani, hogy tudott a hibáról, az meg nem lenne olcsó -igazságügyi szakértő, peres eljárás, de "eljátszanék" az eladóval...)