Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Villáskulcs nem jó?
Köszönöm a gyors válaszodat!
4 mm-es négyszög feje van. Általában elég drágán adják az ilyen kulcsot, ha jól emlékszem olyan 6000.- körül láttam. Én egy darab laposvasból reszeltem egyet.
Ja.Egy ezüst 1,2-es.Itt leírt állapotban.
jó, most, ha valós 60ezer van benne az sem tragédia, egy fsza gépet vettél, elnyűhetetlen a blokk, a váltót meg kell csinálni azt ennyi...elmegy még 100 ezret...
szelephézag, karbi, olajcsere, kész ....normál használatnál ezeket nem lehet kinyírni egykönnyen...
Valóban! 4 hsz van a kettő között! Ezért volt a kavar! A másik (ezek szerint átqrt) kolléga itthon vette "napi áron"
14 000 km után az első guminak még gyárinak kell lennie. Nézd meg a DOT számot! Mondjuk érdemes több alkatrészen is megnézni, akkor kisül, hogy mi nem eredeti rajta.
Sziasztok!2005-ös 650-es bandithoz szelepállitó csavarhoz milyen kulcsnyílású szerszám kell vagy hol tudok ilyet beszerezni.
No akkor:
Első ránézésre a motor mellé térdelve nem láttam csúszás nyomot egy alkatrészen sem. Sem a kormányon, sem a dekliken. A kormány végállások sértetlenek voltak. Mindenhol a gyári patentokkal találkoztam. Az ülés alatt minden sértetlennek és gyárinak tűnt.
A orrburkolat is szépen, gyári jelleggel volt össze rakva és illesztve. Festék javítási gondokat nem láttam.
A láncszett lógott, mint a gatya és rozsdafoltos volt. Beindítva a hangja tényleg gyönyörű volt. Semmi csörgés, zörgés. Tökéletesen muzsikált. Amitől hánytam, az a vágott szlik. Egy Forintot nem ér a forgalomban.
Tehát beindítottam. Szenderen már hallottam a 4.-et de nem volt vészes. Sz 5. ráverve az enyémre...
Na irány az út. Minden szépen Banditosan. A kormány nem rázott és az telók is jól működtek. 4.-ben már hallottam de az 5. az katasztrófa.
Vélemény. A motoron a tömítések gyári zöldek voltak és a csavarokon nem láttam semm nyomot, ami a szétszedésre utalt volna.
Tuti nem 13 ezer van benne de erre nem tenném rá az életem..
De az TUTI, hogy ezt a váltó hibát ISMERTÉK!
Azon a fogaskeréken már nincs fog!
Javaslatom szerint és egy Dr. nevű barátommal mennék vissza.
Sajna a javítás nem lesz olcsó
Remélem nem untattalak titeket!
Tisztelettel Ádám
Thx!
mentve ,
Mert a német importos egy Csiripo 26 nevű kolléga vette asszem.
Először én is kevertem de utánanéztem.Közel vannak időrendben egymáshoz.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Tényleg?
Mert?
Akkor visszaolvasok kicsit, hogy képbe kerüljek!
Oh, még egy váltóhibás áldozat... :((
Zajlik az elet az orszagban...
Ugy sajnalom hogy lemaradtam a lanc olajozos temanak a vegeröl...
Meg kék.
És ráadásul az 600
Adatlapomon van mail, vagy westel 3husznonnégy 27 huszonhét
Mondom hogy keveritek.
Teljességgel egyetértek veled Pali!
Ennyi pénzért egy normális robogót sem kap!
Annyi van benne, amennyi, olyan amilyen!
Még ha kel rá költeni kicsit, úgy is ár alatt marad!
Örülni kell neki és kész!
Azt egy másik srác vette.
köszönöm
ha marad gép akkor a első verzióra szeretnék benevezni
jó lesz az nyugis kirándulgatáshoz
kapcsolatot hogy tudom fel venni veled
kérhetek telefont ?
Én ezt nem értem! Én néztem el valamit?

Azt a motort valami 80e pénzért vette, legális külföldi papírokkal (vagy nem?) Ennyiért nem qrva mindegy hány km van benne? Ha így ahogy van betolná a bontóba akkor is többet kapna érte.
Na..............akkor megszagértettük.Semmi baja a motorjának.
Egyet mondok. 5-ben a motoromnak mindig egész más hangja volt, mint a többi fokozatban. 0-t mutatott az órája, mikor újan átvettem, csak nem tekerték :)
A láncot meg bárkinek kinyírom 5e alatt. Minden ezresnél lemosom nagynyomásúval....