Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fújva lett erre a matt feketére, de még az előző tulaj csináltatta.
Te, a géped fújva van ilyen színre, vagy fóliázva?
ha tudom, hogy 2 sornál több lesz, mindig word-ben írok, mióta így jártam
Mikor érdemes új gumit venni, mikor vannak leakciózva, hol és milyet ?
Basszus! Bazi hosszú hsz-t írtam és benyelte! Felhúztam magam. Majd holnap fejtem ki újra az elektromos rendszer szépségeit...
Hopp, vadász írta:

"a banditok 507 és 550W közöttiek .. a vizesek 475-500W osak..."
"
Nekem is! Én váltanék akár, de ez a legolcsóbb.
Én nem értek hozzá, de 550
Majd Kraven megírja... de nekem 400W feletti szám
rémlik!
Hát...szerintem a 460 W az kicsit sok lenne nem?
Össze lehet számolni ami fogyasztó rajta van: 2 db H7 110W, két db helyzetjelző 10W, hátsó lámpaizzó fékezéskor 21W, rendszámtábla világítás 5W, és ha mindezek mellett még vészvillogózol, az 4X21W, ez összesen 230W és egyéb fogyasztókat nem számoltam, pl elektronikák. Úgy rémlik, Kraven pár hónapja valami 460W környéki számot írt maximum.
Szerintem hosszabb távon, tartós használat mellett károsodás nélkül nem bírja el az elektromos rendszer.
Hisz rendes használat mellett kb. 100-150 W a terhelés, és te ezt szinte ennyivel akarod megterhelni!
Akár még 110 kilót is
Skacok! 110 wattot elbír plusszban a Bandit?
Megvettük az "Evipass" nevű csodaszert!
Idő hiányában nem volt módunkban kipróbálni, azt majd a napokban.
Ellenben csináltam róla képet most és majd csinálok az Evipassos kezelés után is!
Kíváncsi leszek.....
Thx, így má' rémlik valami, a rémálmaimból!
Kéccer aludtam sátorban, először, és utoljára!
Mindezt Sárospatakon a Bodrog partján, 17 éves koromban!
Nekem elég volt!
Az Én akksimba annyi se volt, hogy az lcd világítson, bettettem 3-ba a letőn, és az első kuplung elengedésénél rögtön duruzsolt! Ki is világosodott minden , hazáig fel is töltötte az akksit, bár az órát újra be kellett állítani!
Ehune.
Sátooooooor?
Az mi?
Öreg vagyok én már bohócnak!
Úgy, hogy arra nem lesz szükségem!
Hát...pn inkább félek, mint hogy megijedjek!
Na meg mondjuk, te nem is BAZ-ban lax!
Gondolkodtam rajta én is de így kötve szerintem nem lehet gáz, hogy látható.
Legalábbis remélem.
Annyi kraft volt benne.
Ha csontra lemerül, nem tolod be az tuti. Nem éled fel a számítógép, nem indul be az üzemanyag szivattyú és nem nyit az üzemanyag vezetéken a mágnesszelep.
Már toltam be.
Nem lett baja.
Semmiféle fogyasztót nem működtetek róla, csak a telefon töltést, mag a nadrág és a dzseki fűtést. Amikor leszállok, ezeket mind ki kell húznom, mert nem tudok elmenni másképp a motortól . Viszont egy sátor mellé állítva pl, be tudod vezetni a ledes világítást, működtethetsz rádiót, kisfogyasztású szarságokat. A betolásról meg annyit, hogy injektoros, fedélzeti számítógépes motort autót ne próbálj lemerült akksival betolni.....ezek már nem a Warburgos, Trabantos idők....