Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Lambi,

biztosan jó lesz a gépezet, ha összeáll. Sajna nekem is hallani a 3. fokozatban az Ikarus hangot. Bontóból vetted a váltóegységet? Mennyiért jutottál hozzá?
Majdnem sírt mikor eladta.
de ő usa-ban él és gondolom nem volt problem az anyagi része....
Volt egy krómmániás emberke itten fenn a bkingre annyi króm csicsamicsát tett fel hogy majd megszakadt a 180 ló tőle............na neki mintha lett volna rajta.
A béká-é 670€....nem tudom vett-e már valaki?....
Szerintem sok motorra van ilyen ablakos fedél "gyári". A banditra biztosan, meg én is tudnék a GSX-re venni készen. Szóval annyira nem egyedi a dolog. Szóval mondhatnénk úgy is, hogy Hitman feltalálta a lyukat a csövön.
Az más kérdés, hogy a gyári mennyibe kerül.
informáld le a SZATUNA KFT-nél.
Lehet hogy nekik van.

www.szatuna.hu

Még az is lehet, hogy ha elküldöd /vagy lemész Balatonfűzfőre, akkor megtudnák neked csinálni "rendesen". Vagyis ahogy írtam.
Nem csak egy kört beleragasztani, hanem egy "edényt"....vagyis lenne a körnek egy nagy válla is, amivel a belső részre tud ráfeküdni, és ugye több ragasztóval fixálódni.
A B-Kingnél van ilyen cucc valami utángyártónál, de azt hiszem az üvegből készül, gondolom hőállóból...
Kilöki (?) az összes olajat secperc alatt, és beáll blokk. A mögötte jövő meg eltanyál az olajon.

Az ellenőrző lyuknál beindítás után nincs olaj, mert kiszívja a motor. Azért is kell pihentetés után ellenőrizni a szintet.
Ha van is nyomás, és kicsi. Érdemes összehasonlítani a felületek nagyságát. A nagyablak sacc/kb 30x akkora, mint a kicsi.
Polikarbonát?
Vagy jénai üveg.
agyaltam még a dolgon sokat, a plexi valóban nem bírná a hőt. Az olajállósággal nem volna gond, csak hát a 80-100 fok körüli lágyulással volna gond.. Van egy anyag, ami kicsit erősebb mint a plexi, azzal kéne megcsinálnom, a neve LEXAN. Csak épp nincs itthon ilyen cucc, és itt Albertirsán nem is nagyon lehet kapni sehol, de szerintem az lesz, hogy abból vágatok bele lapot! Úgy lesz a tutiság!
ez a nagy lyuk nem az olajszint ablak felett van? mert ha igen akkor ugye ott is van nyomás.


Az biztos, hogy bátor húzás.....
Mert i van ha otthonról 400km-nél száll el a plexi, üveg....akármi.
Már haza se lehet vele menni.
Tehát nem ugyan azt mondod?

Én nem azt írtam, hogy max 80fokig megy fel, hanem hogy "simán eléri"......Tehát lehet ennél több is.
"80 fokot simán eléri az olaj...."

Tévedésbe vagy! A te vizeseden biztos így van, mert ugye a víz nem forr fel, de neki lég-olaj hűtéses van, azon úgy szökken fel 100-110-ig nyáron, hogy észre se veszed.
A Caterpillaron pont akkora az olajszint ellenőrző.
Bandit 400, nagyon ki kell fogni!
Veszélyes vizekre kerültél. Az a gond a belpiaccal, hogy ezeket a Japánok már szétmotorozták. Majd kimentek a magyar jobbágyok, konténerbe hajigálták, sajnos szó szerint, majd három hét hajókázás után, itthon 2-3 esetleg 4 darabból, ami közt 250-es is van, összerakták. Pl.: Ha egy 400-asnak elöl egy tárcsája van akkor az 250-é az egész eleje. és ennek már jó tíz-húsz éve!
Most mivel nincs szezon, lehet szétrántani a cangát. Érdemes a karburátorsort kivenni és a tűszelepeket (amikkel az úszó szabályozza a benzinszintet) megrendelni a Rebaronban. Azért ott mert az Japániai cég, a kis Bandit pedig belpiacos.
Inkább gyorsan add el. Olyan szinteken tud szopatni, és nem is fogyaszt keveset.
Az olajszint ablak anyaga pont jó a célra, ki tudja miből van?
Ott nincs nyomás illetve csak annyi amennyit a kartergáz elvezető megtart(többnyire semmi) csak a forró olaj fröcsköl viszont hő és olajállónak kell lenni az tény....
Ezt olvastad?

http://www.plexis.hu/hu/gyik#3...
"Hőálló-e a plexi?
A plexi 80 - 100 °C körül lágyul, olvadáspontja 130-140 °C körül van."
Ha már írták akkor bocs.


Nem akarok belevauzni, hiszen minden suffnituningos, designolásos akármit csípázok, de tény, hogy azért egy moci nem 60 fokon megy.
Főleg nem nyáron, mikor olvadnak a blokkok....

- 80 fokot simán eléri az olaj, vagyis a plexi el kezd lágyulni, így a ragasztás meg fogja rendesen fogni?
- az így meggyengült szerkezetet az olajnyomás nem fogja még tovább terhelni?

Szóval szerintem most van időd.... agyalj/vagy agyaljunk páran a megoldáson.
Én specc a sima plexi helyet biztos hogy egy üveg/plexi párosítást alkalmaznék.....hiszen az üveg nem lágyul 80-100 fokon.


De még az is lehet megoldás, hogy nem csak egy plexi lapot ragasztasz oda, hanem egy "formát"....ami belenyúlik a fémhez is, így a ragasztási felület is jóval nagyobb....és ugye a nyomás kifelé tolná, de nem tudja a belő részek miatt...
Hát, lényegében bármi lehet, nem mai csirkék. Típusgond annyi szokott lenni, hogy a legtöbb 15 fok alatt csak imára indul. Ha a Tiéd nem ilyen, főnyeremény!
Egyszer szívesen kimérném, hogy egy hitelesített hömérő meg a betöltőbe csavarozható luizos "műszer" milyen eltéréssel mér.
Sziasztok! Most sikerült vennem egy bandit 400-at mit lehet tudniroluk mire kell esetleg figyelni mik a tapasztalaitok vele előtte 400as zxr em volt alkatrészek beszerzése nem gond... köszönöm előre is a komenteteket!
Na ez megnyugtató! Nem tudtam eddig...
Én nem éreztem kellemetlennek és soha nem forgatom nyélen csak egyszer-egyszer amikor valami versenyző vénával megáldott autós le akar nyomni a pirostól való elinduláskor, mert nem tetszik neki, hogy az álló autók között előre gurulok.