Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert az lenne az igazi üzemi hőfoka az olajnak, de a motorok többsége túlhűtött......130°-ig nincs gond és 100°lenne az alja.....
Az kellemetlen, és üzemszerűen, vagy nyélen forgatva?
Nekem rendszeresen ment annyira fel nyáron.
Karika111 K3-as gépén idén Budapest kellős közepén engedte el a dekli csavar magát a kuplungnál. Kb 50.000 km volt akkor benne, sztem előtte sose volt levéve
Annyira nem szok 110 lenni az olaj, 100 is csak egyszer volt nekem amikor beszorultam egy kama3 mögött és araszoltam dugóban egy negyed órát.
De télleg valami olajálló höálló saválló mindenálló extraerőset érdemes odatenni.
Persze kötözköggyé, amúgy van olajjárat a tepsiben a hűtő -ba -ből az olaj itt jön-megy
asszem
Remélem valami spéci plexit használsz, mert a sima a 110 fokos olajtól megadja magát az tuti.
Nincs is plexikuplungom. Ha kigyünne az olaj, lenne Ducatis fííling! Száraz kupplung
Na én eztán nem fogom a 4.-ket használni! Vagy 3.-ik,vagy 5.-ik!:-)
A iszonyúanesrös menetrögzítős csavarokat még kitekerni is nehéz. asszem
Amúgy neked az oldaldekli csavarok hányszor lazultak ki?
Ja igaz ez "be" van, a blokkba be
Azé veri ott a fogaskerék csoport rendesen
Próbálok, álltak egymás mellett is :D
De ha már műszakizunk, a karterben elvileg nincs olajnyomás, nem? Akkor meg ugyanaz a probléma, két sík alu felület között kell tömíteni.
Annak lehet még használnának is.
Ha pedig csavarozod, akkor a váltóba ugranak majd bele a csavarok
Ha ugyanakkora, akkor nem szívesen mennék mögötted.
Belűröl csavarozva esetleg? Nem kell rettegni hogy később amikor már azt hiszed hogy minden ok elfossa magát a ragasztó és meglép az ablakon aplexi és követi az olaj.
Na jó a simonak némiképp vékonyabb de nem számottevően.
ÁÁÁÁÁ
plexi két komponensűvel lesz belülről -és kívülről megragasztva, az illesztés mentén. Pontosan ugyanakkora a plexi mint maga a furat, meglátjuk mit bír majd! A csavaros móka nekem annyira nem esztétikus, legalábbis szebb úgy, ha nincs ott a temérdek csavar, a plusz keret. Meglátjuk mit bír majd a cucc
Pedig mindkettőnek két kereke van........egy elöl egy hátul.
Te mekkora fasz vagy
Próbáljunk meg különbséget tenni simson és egykettes banika között
OK elnézést csöndben maradok
Lehet h hebrák, simsonoztam 3 évet- bár ne tettem volna- volt amikor hirtelen vasárnap este kellett a primert szerelnem, és biza félfamentes rajzlapból vágtam hozzá tömítést, és egáltalán nem eresztett.
Hú, apám, ez űbergáz. A többin semmi kopás nem volt?
Szűrő van