Karika111 K3-as gépén idén Budapest kellős közepén engedte el a dekli csavar magát a kuplungnál. Kb 50.000 km volt akkor benne, sztem előtte sose volt levéve
Annyira nem szok 110 lenni az olaj, 100 is csak egyszer volt nekem amikor beszorultam egy kama3 mögött és araszoltam dugóban egy negyed órát.
De télleg valami olajálló höálló saválló mindenálló extraerőset érdemes odatenni.
A iszonyúanesrös menetrögzítős csavarokat még kitekerni is nehéz. asszem
Amúgy neked az oldaldekli csavarok hányszor lazultak ki?
Ja igaz ez "be" van, a blokkba be
Próbálok, álltak egymás mellett is :D
De ha már műszakizunk, a karterben elvileg nincs olajnyomás, nem? Akkor meg ugyanaz a probléma, két sík alu felület között kell tömíteni.
Belűröl csavarozva esetleg? Nem kell rettegni hogy később amikor már azt hiszed hogy minden ok elfossa magát a ragasztó és meglép az ablakon aplexi és követi az olaj.
plexi két komponensűvel lesz belülről -és kívülről megragasztva, az illesztés mentén. Pontosan ugyanakkora a plexi mint maga a furat, meglátjuk mit bír majd! A csavaros móka nekem annyira nem esztétikus, legalábbis szebb úgy, ha nincs ott a temérdek csavar, a plusz keret. Meglátjuk mit bír majd a cucc
Lehet h hebrák, simsonoztam 3 évet- bár ne tettem volna- volt amikor hirtelen vasárnap este kellett a primert szerelnem, és biza félfamentes rajzlapból vágtam hozzá tömítést, és egáltalán nem eresztett.
De télleg valami olajálló höálló saválló mindenálló extraerőset érdemes odatenni.
asszem
Amúgy neked az oldaldekli csavarok hányszor lazultak ki?
Ja igaz ez "be" van, a blokkba be
De ha már műszakizunk, a karterben elvileg nincs olajnyomás, nem? Akkor meg ugyanaz a probléma, két sík alu felület között kell tömíteni.
Szűrő van