A kartonnal csak az a fájás, hogy elázik. A tömítésanyag viaszos, nem áztatja el az olaj. Márpedig ahol olajnyomás van ott asszem ne mindegy, legalábbis nekem.
Az ilyen, elnézést a kifejezésért, "hebrákolások" nyírják ki a motorokat, mert sajálják a polgárok a pénzt megvenni a gyári tömítést.
Pláne előre, ha tudja hogy le kell venni az oldaldeklit. Pedig olyan egyszerú szerintem. Be a Sucukájhoz (SUZUKI) megvenni a tömítést, haza szerelni. Ha nem szakadt el szerencse, van egy bónusz. Ha mégis, nincs gáz van pótalkatrész.
Aki szerel valamilyen szinten, tud ennyit előre gondolkodni.
A többiek inkább csak motorozzanak.
Motorboltban talán 1000-1500-ért van A4-es tömítés anyag..........ha jól tippelek több vstagságban.............legalábbis nekem mikor kellett rámkérdeztek mekkora kell.
Én nyugodt szívvel beletenném.
Mivel tudok szerezni 0,5-ös Reinz tömítést, inkább abból csinálnám, de ha nem tudnék, akkor a kartonmappa is teljesen jó, szerintem.
Hát ez nem tűnik szakszerű megoldásnak.
Lehet kapni tényleg a célra való papírt, amiből az utángyártós itthoni szakik is szokták kiollózni.
Csak azért mondok ilyet, mert nekem is van.
Hát, a gyáriak nincsenek ennyire kivágva, és kötben csavarok fogják.
A plexi(?) pont akkora lesz mint a lyuk, vagy nagyobb, és és belülről lesz ráragasztva?
Az ilyen, elnézést a kifejezésért, "hebrákolások" nyírják ki a motorokat, mert sajálják a polgárok a pénzt megvenni a gyári tömítést.
Pláne előre, ha tudja hogy le kell venni az oldaldeklit. Pedig olyan egyszerú szerintem. Be a Sucukájhoz (SUZUKI) megvenni a tömítést, haza szerelni. Ha nem szakadt el szerencse, van egy bónusz. Ha mégis, nincs gáz van pótalkatrész.
Aki szerel valamilyen szinten, tud ennyit előre gondolkodni.
A többiek inkább csak motorozzanak.