Mostanra tutifix hogy a MOL birja a 800 Km-t.Még mindíg szürke............sehol egy fényes felület.Egy fujás nem is annyira vastagon.
Csak az esőt mem birja aszongyák.
Az olaj elég hamar eltűnik róla az a baj,de ha folyamatos olajzó lesz akkor az a legjobb.Nekem maradnom kell a spraynél. Max felszerelem mint az enduróra...
Nekem eg egyszerűen tetszik.Amúgy nekem is automata a lánckenés.Automatikusan befújom időközönként Endurómon a vázon volt egy kis tartó abba tettem a láncsprayt, egy vékony csövet a végére(a levegőrendszer baktérium mentesítő spray végén van ilyen hosszabb cső)és néha fújtam 1 picit,jól kent és nem szórt... és tök automata volt lehet a banditra is felrakom,100km-enként egy rövid kis spricc.
Hát most komolyan végignéztem az összes képet, nagyban is, de én nevet sehol sem látok, a kis 400-as gixeren volt rajt a sportmotoros nicknevem, a rendes sehol, amúgy Gábor vagyok
Ez nekem nem jó,mert a szép alu szálcsiszolt láncvédőt le nem veszem,egyes típusoknál(CBF1000) ez gyári kiegészítő tuningnak számít.Alapon csúnya vékony ,igénytelen fekete műanyaggal jön ki...ez meg kb 35eft hozzá......
Csak az esőt mem birja aszongyák.
A garázsban viszont nem esik.
De az én olajozóm is egyszerű lesz!
"Az egy RIZLA+ felirat :)"
Bocs Gábor!
Veszel egy olyat amin van láncvédő, lefűrészeled, és hozzá csavarozod a gyári láncvédőhöz!
Legalábbis én valami ilyesmiben gondolkodok.
No jó, abbahagytam.