Bandit N tank + teljes farokidom + első sárhányó metál fény + 3 réteg lakkozás (matricára) anyaggal előkészítéssel komplett 30 k 2 éve.
Makulátlan azóta is.
Kellett győzködni a festőt...................de bejáratott hely............mindent ott festetek.Ha lesz pízem a két sérült részt a fehér békán ők csinálják.
Tankot,első sárvédőt,két oldalsó lámpatakarót festettem 20-ért úgy hogy 2 horpadást is kihúztak meg ez a fura nagyszemű ezüstre kellett áttetsző kéket fújni. Nem sima festék volt az a kék az SV-n.
Az ismerosod nem biztos, hogy menni fog a hetvegen, de azert szurok be par kepet a sarvedojerol.
"Muanyagoscsaba" neven irogatott azt hiszem a srac, anno 9000 korul rakta fel a vaterara a sarvedot (fujva, furva, fel kellett 3 csavarral rakni). A lancvedot le kell venni, en a gyari csavarokkal raktam fel, ezek kicsit elallnak.
Kicsi, diszkret, aranylag jol teszi a dolgat. Hosszu a lancvedoje is, nem szorja tele a lanc a motort.
Nem tudom, hogy felmegy-e a nagyra is.
Ez az, nem úgy mint az enyém!
A hátsó doboz betétjét 30.000 Ft-ért fújta le!
Utólag bánom, hogy átvettem tőle, mert egy új fekete betétet kaptam volna boltban 3.700 Ft-ért.
A tankpad tök funkconális. Akkor kell felragasztani, amikor már mérhetetlenül összeb*tuk a tankot a kígyóval
Nekem az a személyes véleményem, hogy ha valami szép, azt nem takarom le semmivel. Ha karcos lesz, van fényezőm....
A Suzukiknak sosem volt szép festésük, tartós meg főleg nem!
Meg mondjuk szerintem 100x jobb a tankbőr, mint egy ocsmány levonó, amit tankpadnak neveznek!
Makulátlan azóta is.