Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lóf@szt fárasztó! Bár nem mindegy mennyivel mész a pályán. Ha betartod a 130-at akkor tök mind1. Még 150-160 körül is jó, felette már azért kell tartani magad.
Egyébként túrázni meg nem autópályán kell!
Megszóltak, hogy ilyen csóró szobám van
Még jó, hogy a nagynéném nem látta a képeket! A féltve őrzött és takarított balatoni nyaralóban van mert esett az eső
Már nem a szobába tartod mint az SV-t?
Nem a hűtő méretével van a gond, hanem a körülötte lévő hely hiánnyal
Az én motorom is eldöntötte támaszról a garázsába a falnak az előző tulaj .
190 magas vagyok, 150-160 km/h az utazom a palyan, onnantol elkezdi cibalni a fejem a szél.
180 cm magas vagyok. Nekem mindig a csupasz motorok jöttek be jobban, de sokan azt mondják, hogy sokkal fárasztóbb vele autópályán motorozni.
esküszöm holnap megnézem, hogy mekkora a hűtő. Én nem nagyon emlékeztem, hogy ennyivel kisebb, mint az SV650 vízhűtője volt...
Pedig én már kétszer is majdnem így jártam! Egyszer egy panzió udvarán úgy sikerült letámasztani, hogy a beton szélén volt a támasz. Elengedtem a gépet és lepattant a beton széle és ha nem álok ott akkor borult volna is. A másik, hogy az út szélén támasztottam le és szép lassan elkezdett süllyedni a földbe. Ez utóbbi bárkivel előfordulhat.
És szerintem az idom nélkülivel a városban az autók közt is könnyebb szlalomozni . Az enyémen van egy kis Puig plexi ( már így vettem )és mentem vele 200 felett többször és nem okozott gondot a menetszél .
Jó ez egy olyan motorostól akinek a bandi előtt idomos gépei voltak!
Támaszról?
Én csak hahun láttam ilyet.................szerintem az életben nem dőlt el még motor támaszról.
Hány centi vagy? A városban tök felesleges az idom. Csak egy plussz dolog ami jól összetörik ha véletlenül ledől a támaszról a gép.
Pali79 köszi a beszúrást, sokat segítettél, írok az arcnak.
Idom nélkülit !
Hát a bandi egy túragép, nem városi robogó
Akkor ok! Holnap leszed, majd
De bakker! Eszembe jutott! De azok nagyon nagyok! Nézed már közelebbről az olajhűtőt és a helyet ami körülötte van? Sztem nem, mert különben nem mondanál ilyen csacsiságot
Idom nélkül................
Köszi a segítséget.
Mivel vidékem (Győr) élek, így a városi forgalomban szerintem a régi bandit sem fog túlmelegedni, úgyhogy valószínű hogy a Gsr-ről lemondok, még akkor is ha sokkal jobban tetszik, mint a bandit.
Most már csak egy kérdés maradt, hogy idomos vagy idom nélküli vasat vegyek?
Ja és nekem milyen helikoptert ajánlanál?
Csak permetezni kéne meg lejutni a Krk szigetre.
Volt erre egy srác akinek most bandija van, előtte GSR-je volt. Kykee a nick neve. Mostában kicsit el van tünve, de egy régi írását bemásolom ide:

"Teljesen őszinte leszek!
Imádtam a GSR kutyulimat,de a Banditát meg mégjobban.Sokkal jobb a kanyarokban,nem pattog le az eleje,fékezésre ugyan az(gumi függő),és ez a pincéből húz,majd az ölembe hullik a horizont!2 hete gyorsultam egy GSRrel,és elmaradt,pedig az meg van pöckölve.Ez egy S-es Bandit,nem tudom az N-es hogy megy,de ennek a Banditnak nagyon bejön a görbéje!
Meg az,hogy az ember otthon hozz tud nyúlni,ha van egy kis affinitása és egy ilyen fórum,ahol jó tanácsokat kap.
Ezzel a Bandittal estek,és alig látszik rajta,a vázon meg a futúműn semmi.A GSRrel egy ilyet perecelsz,azonnal törik a váz valahol,legfőképp a nyaknál.Injektoros és már így többet eszik,mint a karbis.Lehet,hogy 30 éves konstrukció,de bevált.Foglalkozni kell vele és hálás motor.Látod,egy hónapot és is foglalkoztam vele és simán el mernék indulni vele horvátba,vagy bárhova.GSRrel is,de ott majd elválik,mert soknak a jeladóval van baj,aztán az bárhol előjöhet,mikor a tulaj újból be akarja indítani.
Ha most választanom kéne,akkor a Banditot vennék........az is nagyon állat, ahogy rotyog durrog a dob és köpködi a lángokat,,,,már csak az 1.2esre vagyok nagyon kíváncsi"
Ez mind igaz.
Ez olyan, mint nálam a helikopterezésben. A kezdő megkérdezi, hogy mit vegyen. Mivel könnyű kezdeni? Ez egy akkor tananyag, hogy még a tapasztalt is nehezen szedi össze az érveket. Pénz, stílus, habitus, igények...
Szinte lehetetlen segíteni.
Na és kinek hiszel......Lehetetlen beleszállni a segítségbe. ez a vevő lelki tusája....
0 tapasztalattal nagyomotor terén?
Nemhinném hogy egy sportmotort kéne ráereszteni.
Max egy csepp! Nekem csak olajpára jött le. Köszönöm szépen! Sokat segítene!