Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát...te nem kíméled, az biztos!
Mi van, ti összebeszéltetek?
Kinek a pap.... kinek a kézvédő!
Kövezzetek, de nekem pl az 1250 szögletes idomjaival tetszik, de ahogy nézem, a rókaszeműnek sem áll rosszul. Viszont vizuálgattam az én gyönyörűséges kopaszkámra, azon förtelem lenne. Á b+, veszek egy daytona fűtést :)
Egyetértek. GSX-en is láttam, és azon is legalább olyan ronda.
Te! és mennyit fogyaszt amikor így tolod neki?
Nálam is előfordult a kiemeléses sztori,elfeledkeztem,hogy rajta van a 9 napi cucc és döntöttem ahogy szoktam.....csúszott keresztbe,picit viszaemeltem és már tapadt is.....meg nem ijedtem,csak általában nem ér le még a lábtartóm sem,de itt helyzet volt,küzdöttem egy RSV-vel.....
Akkor tolod neki rendesen a sztenderre vigyázz,én majdnem eldobtam a gépet miatta,kiemelte a hátulját és k.urva nagyott csúszott a gép. Mennyi van a gépben?A váltó körüli hírek miatt kérdezem.
100 alatt 2-be,olyan 50-60 körül már kéri az egyest,olyankor valahogy nem akarnak megkerülni se kívül,se belül!
Néha leér,bár ha valami leér olyankor kicsi a lendület......
ok.
Majd ő megmonnya.
Középsztender nem ér le neki?Nekem mindig leért itt a mátrában,meg a kipu is,leszedtem őket,de már visszaraktam ,legalábbis a sztendert,kipu meg sport kipu,legalább nem ér le.
Szerintem igaz a hír.
Ugyan nem láttam de ahogy azt a BMW-st kerülték.
Úgy hallottam Szotyi 80-nál visszarúgja egyesbe, hogy legyen benne erő
Azigen...................éreztem az uncsitesóm 1200-asát hogy nehíz mint a Kelsey féle hamburger.
Bár megszokás kérdése mert szotyi simán otthagy bárhol bármikor.
Igazából azt szeretem a könnyű gépekben hogy derékból megy le simán.Nem kell nagyon nyomni lefelé.
Aha 256 benzinnel+bukócső+doboztartó,dobozok nélkül.A régi cbr900-asom jobban szedte a lábát "kicsit"
Milyen KG?260 a bandit?
az össz 270kb,az jó nálam kb 260+110 -így már kevés a LE....
SV-vel tudom összehasonlítani............jobban tartja az ívet,könnyeb rárakni és jobban gyorsít kanyarközéptől.Mindezt finoman de egyenletesen és határozottan.Lapos nyomatékgörbével.
Valahogy nekem természetesebben jön ki.Felszabadultabb vagyok....................vagy csak az ujdonság varázsa................nemtom annyira nem vagyok profi motorszakértő.
Érzésem szerint tényleg jó.Nem egy ütésszerű leszakad a karom menet hanem mindíg ott van...............170 KG a motor én meg 100 felett vagyok picivel.
Kanyarokban meg gondolom k.urva jo,mert a nagy Tiger az széttépi a kanyaorkat,de tényleg állati jó ,a nyomaték elég?Hány kg vagy?
150-160-nál már 8 ezret pörög.............nem kéne a hülye ótópálya miatt kínozni................azt meghagyom a kanyargós szakaszokra............marad a 140.
150-nél?akkor vagy gyorsabban,vagy lassabban kel menni ,de inkább gyorsabban.