Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gyors választ.
sztem lehet itthon is venni bandit, nem erőltetnem ezt a külföldit, nem is értem, hgy eredeti fejidommal....lehet nem is csupasz volt, hanem idomos, csak leborították..de mindegy is

a hazait preferálom, ott legalább megnézed a gazdát, amúgy ez a km legalább reális...nem lesz annak semmi baja 44ezerrel, inkább ezt vedd, mint egy ugyanilyen korút haudott 20ezer km-el...
menj el nézd meg, azt alkudj..:-)
szvsz..de vannak itt sasszeműek majd megmondják...a kék széép
Sziasztok!

Tegnap a segítségetekkel eldőlt, hogy Banditot veszek.
Már régóta nézegetem a motorokat és van egy ami nagyon tetszik, de kicsit gyanús mert már legalább fél éve fent van. (http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_650_bandit_n-482747
2) Mi lehet vele a probléma, hogy eddig még senki sem vitte el(olasz 70e km)?
Egyébként átlagban mennyit fut egy 6-7 éves Bandit?
Ma találtam még egyet, ez milyen szerintetek (nekem egy picit sok a km benne, persze gondolom, hogy ez valós)? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit-5172114
te vetted újonnan?
Megvan még. Csak az van, most.
Minden elismerésem annak a Banitos Úriembernek aki conti road attackal nyomta a ringen (pancsin) csütörtökön ...alig tudtam kikerülni, a parkolóban láttam mivel ment...és elszégyeltem magam...
arra, van több is?
Ez nem kérdés,persze hogy BANDIT,abból is a csupasz. Mint az enyém!
milyen-milyen,Busz Metró Willamos
Melyikre gondolsz? A PR-re?
egy ismerősöm,szalonból kihozta a 600 fazert,egyből hazament(kb 20km), azt a garázslejáró elötti vízelvezető rácsra tette le az oldaltámaszt és persze,hogy rosszul,el is dölt ,ott sírt, amit megértek(több tanu is volt),miután gyorsan felkapták a betonról
szintén feszegettem a témát,hogy behozom a kis előtérbe a motort,hát nem volt öszinte a mosolya ,de azt mondta,hogyha a kocsit beállítom a nappaliba akkor lehet róla szó(kezdem az átépítést) ,pedig van garázs is ,csak nem fütött
Itt vagyok egy karnyujtasnyira.
istvan.knab@yahoo.co.uk cimen tudunk reszletekröl beszelni, ha nagyon erdekel a dolog.
Pali, eladtad a hátsó gumádat?
én meg, hallgatva másra, kopó alkatrész gyanánt tartalék fék és kuplungkart tartok...
Enyhe lejtőn ha oldal sztenderre rakom,akkor mostmár tuti,hogy sebességbe rakom! Nemrég ezt elfelejtettem és dőlés lett a vége! Szerencsére ott álltam még így a bukógombánál tovább nem borult!
16 órakor hoztam el az 500-as robimat újan a boltból. Augusztusi kánikula volt. Este fél tízkor a szemem láttára dőlt el, mert az oldalsztender belesüllyedt a bitumenbe. A Bandit már nem járt így. Igyekszem cementes betont keresni, vagy a középsztendert használom. Füvön, földön szigorúan tappancs a sztender alá. Találkozókon, túrákon sosem teszem a motoromat úgy, hogy a mellette álló motor esetleg rádőljön.
No, majd én is részenként kezdem behordani !
Én ezt részben már eljátszottam: link
Tényleg, épp ma kezdtem feszegetni a határokat a páromnál . Mondtam neki, hogy télre betolom a Banditot a nappaliba .
Kiváncsi leszek meg tudom-e törni az ellenállását .
Spéci mankókerék lehetne a segítség.
Még régen a tele idomos Gsx 1100 F-et egyszer télen átmentünk a párommal meglátogatni unalom űzőnek a garázsba és felültem rá .
Aztán, mikor leszálltam, borítottam az oldal támaszra, és elengedtem laza mozdulattal .Csak épp az oldaltámaszt felejtettem előtte vissza kihajtani ! Utána nagyon egy darabig rossz viszonyba voltam magammal .
Motorvásárlással kapcsolatban a probléma jelenleg csak az, hogy elég gyér a csupasz bandit felhozatal (olyan egy sincs mint a tayrolé), igaz a tavasz is messze van még.
Az meg milyen?
A szolgálati BMW-men sosem érzem a huzatot