Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja gödöllő ,az itt van nem messze,ma is mentem el mellette a sztrádán Pestre.Ott Gödöllő felé sokszor köd van,olyankor amikor máshol nyoma sincs,legalábbis a sztrádán...
Persze.............már ki is raktam Gödöllőre az osztrák zászlót.
Úgy könnyű,hogy mindenki majdnem Ausztriában lakik....Hétközben azért a nem annyira veszélyes hely ez itt nálunk..
Na ezért nem voltam azóta sem a Bükkben,300km itthonról az Alpok,de 200km-től már élvezetes az út........Bükkben van 25-30km jó szakasz,kinnt meg 2-3000km......
Mátra az para a lentebb említettek miatt..................a bükk meg kiesett a távolság miatt.
Ha már ennyit megyek akkor majdnem ott vagyok ausztriában.
És az nem annyi jó út mint a bükk.
Amatőőőr minden 18. életévet betöltött magyar állampolgárnak kötelező a Mátra és a Bükk használata,legalább 1x és nem hétvégén.
Én meg soha.
Mióta motorozom kb 50x voltam a bükkben,itt van a szomszédban régen az út volt xar ott is,manapság meg odaszoktak a kemikázék és így már keskeny az aszfalt,főleg mikor az én sávomban jön szembe,de ezért idén is voltam kb 5x
Nos tisztázzuk.
Én itt nem vagyok releváns mert nekem 2 évados a tapasztalatom.
De ültess két azonos tudású embert egy banditra és egy burgmanra és meglátod hogy van határa a burgmannak szerpentinen.
Ringen még sosem jártam,nyugis túrázás meg jöhet.
Miért nem mész át a Bükkbe?2 éve voltunk arra bandittalin,nekem tetszett.
Már idén nem járok a ringre,itthon a mátrában meg életveszély,idén is sokan buktak,sajna halál is volt többbbb.... ..középsztendert is visszatettem,így nekem leér,xarakodott a gerincem,ezért idén már csak nyugis túrázás van.. még jó,hogy lecseréltem a sportgépem Banditára.
Kellene nekünk egy közöset mocizni,úgy érzem!
Hasonlót nekem is mondtak tavaly aztán eljött a srác ide a mátrába és már leszáltunk levetkőztünk mindig mire mindig utol ért, megérkezett....Pedig 1 fórumon ő az elismert villámgyors személy,mondjuk azzal a nagy böszme túramotorral tényleg jól ment
(ahhoz képest),de ez ennyit tudott.Azt mondta:"ez ennyit tud,meg ezt jobban nem lehet dönteni leér),ráadásul megsült a féke is Az igaz,hogy a Banditról is rohadtul le kell lógni,hogy ne érjen le--- 1 sportmotorhoz képest(pedig enyémen a futót szuper keménnyé lehet tenni),de az sportmotor..... Ez ugyanolyan,hogy sportmocit se fogsz meg Bandittal,ha az EMBER ugyanolyan jó mindkét motoron.
Azért azzal enyhén jobban lehet kanyarogni mint burgonyával,az A prília Tuonó is nagyon ott van a szeren,csak hosszú távon rohadt kényelmetlen...
Egyet ismerünk, Gyurit, bár már lecserélte egy MV Augusta Brutal-ra....
Zoli32!

Azért nem egy olyan Burgmanost mutatnék neked aki leosztana egy Alpok-béli túrán téged! És ezt ne vedd bántásnak,de láttam őket,hogy tudnak menni a 650-es burgonyákkal kanyarban!
Nem hanem mert így volt.....párszor mentem vele mint itt is : link ,de kényelmes az nem volt...
Az legyen az ő bajuk!
Ahogy mondod, hisz M800-am volt!
Vagy épp ezért írtad?
Ez is egy megoldás, erre nem is gondoltam, köszi.
Viszont ha valaki megmondja a csati nevét, akkor inkább veszek újakat, de ha nem akkor vágok és forrasztok.
Ha az uticél és a kényelem a fontos akkor nem kétséges ha a motorozás élvezete is akkor már fenntartásaim vannak.
Sajnos a burgmannak megvannak a határai egy élvezetes kanyargós részen.
A 650-es még jól is megy...
Az tény,hogy egy Suzuki Burgmantól nincs kényelmesebb kétkerekű! Ez viszont tuti! És ha nem lennének ilyen takony utak az országban,akkor nem is gondolkodnék rajta 2 percig sem! Mondjuk lehet vele mindig a határon kívül is motorozni!
Hát.............nem vágyam ez.
aaaz kamu ,,,,próbálj meg egyszer egy ilyet......a fő gond, hogy a lábat magam előtt kell tartani ami az első pillanatban marha kényelmesnek tűnik, de pár km után kiderül, hogy mivel a lábammal nem tudom magam tartani minden döccenés és a natúr súlyom is a gerincet terheli........ezért kényelmesek a nagy endurók mert magam alatt van a lábam és a súlyomat tartani tudom...