Érdekes, nekem 500-nál kevesebbet soha nem ment, míg spréztem, castrolt meg valvoline-t használtam felváltva. Akkor fújtam, mikor kezdett fényesedni a közepe a görgőknek.
Hasraütüttem.Eddig azt a fehér szart a valvoline-tól.500-anként küldtem rá.Igazából most vettem észre hogy túra előtt leküldtem a fehérrel előtte mivel nem volt molt adtam neki.Majd stargradnál ami KB 600 még enyhén szürke volt de adtam neki a molból és hazáig még mindíg maradt rajta.
Hogy 800-e azt passz nem számoltam ki km-re.
Valvolinet használok.. és egyáltalán nem fújom agyon a láncot. De általában elkezdenek fényesedni a görgők 300km körül.. esetleg 400. De 800-at soha nem mentem el egy fújással.
Castol, motul, valvoline, mind bírja. Száraz időben. És nem fújva, mint állat. Van egy vevőm, idén nyáron 5000km alatt elfújt 3 doboz road plust. Már az első után szóltam neki, hogy valami nem kerek, a másodiknál, hogy lényegesen kevesebbet fújjon, a harmadiknál, hog yterjessze a módszerét.
Szó sincs sértődésről!
Elárulom!
Kis sámli nélkül leguggolok mellé, előkapom az olajjal feltöltött fecskendőt, ráteszem a tűt, és kb. 5 perc alatt leolajozok minden szemet, és lehet menni tovább!
Na ja. Képzelem Csonti mennyiért vette be. Amúgy fura helyzetek vannak, itt ez a motor, rálocsolva 200 ezer körüli extra, használták is a km állás szerint, most meg szaréhugyé'
Hát míg fél évig nem ment el reális áron az enyém..............de levittem a béka segge alá úgy már igen...........így már érthető ez a bandit ár is.Valakinek nagyon kellett a pénz.Ergo nagy a baj ha fillérekért válik meg a géptől.
Hogy 800-e azt passz nem számoltam ki km-re.
Rég gondolkodok rajta!
Elárulom!
Kis sámli nélkül leguggolok mellé, előkapom az olajjal feltöltött fecskendőt, ráteszem a tűt, és kb. 5 perc alatt leolajozok minden szemet, és lehet menni tovább!
Az én feleségem is hasonló mentalitású!
Ui.: A lámpa jól néz ki! Grat!