Mint mondtam elég nagy házi barkács támogató vagyok...........speciel erre azért kényes lennék hogy ne egy csődarab meg egy vaslap legyen a fékem és a teleszkóp közt.Lehet hiba de ez van.
Pláne hogy már a gyártott is egy módosítás.
Hát max sugár irányban tud mozdulni, attól nem fog befogni a fék. A bandi hátsóféke egy ide-oda mozgó távtartóra van felcsavarozva, még sincs vele gond.
Ja, elég fincsi. Daty azt írta, 6800 volt helyben a 4 gyertya. Namost 8200-ből kihozni 4 liter Repsol olajat, meg akármilyen gyártó lég és olajszűrőjét az már döfi
Hát egyenlőre a szept. 3 néz ki jónak, de az még igen messze van, addig még bármi lehet. Az, hogy hol nekem mindegy, valahol felétek vagy valahol a Mátrába. Csak olyan helyen lehetőleg ahol nincs tömeg. Hétvégén voltam Lillafüreden, na oda mondjuk nem kívánkozom. Rengeteg nagyarcú motoros volt ott, úgyhogy ha lehet az ilyen "kultusz" helyeket kihagynám.
12.000 km-es szervíz megvolt.
Anyagköltség (4 gyertya, levegőszűrő, olajszűrő, 4 L Repsol olaj) 15.000 Ft.
A munkadíj 14.000 Ft volt itt Miskolcon.
Hajszál híján 2 óra hossza volt, mire végeztek vele.
Szinkronizálást is csináltak, de nagyf@szok voltak, mert ha nem kérdezek rá, hozzá sem nyúltak volna ilyen téren!
Igazatok volt, tényleg "szét volt csúszva" a szinkron, leginkább a negyedik henger működése tért el a többitől de az jelentősen.
A hátsó féknyerget megnézte a szerelő, és azt mondta, menjek át a szalonba, és nézzem meg, mindegyik így "mozog".
Azért írom idézőjelbe, mert valójában jól meg kell mozgatni, hogy észrevegye valaki, hogy megmoccan.
De meggyőződtem róla a szalonban, valóban így van, még az újaknál is!
Egyberészes 5 rugóval számolva anodizálva rozsdamentes nagy keménységű csavarokkal 90 napos átutalással és visszavásárlási garanciával a maradékra.
Nemeccerű............kisiparilag meg lehet oldani de ez fék itt azért nem mindegy mit hogy.A gödöllői gépgyárban egy hónapig tököltek a cnc programmal utána inkább visszaadták.
Elég könnyű túlhúzni ha nem nyomatékkulcsozik az ember....jó gumis légkulccsal is teszi fel és az szabályosan összeroppantja ezt a távtartót, de egy sima kulccsal is ösze lehet úgy szorítani.....láttam már ilyet eleget...
Hát a csavarnak utána kell nézzek, de van egy haverom aki lézervágón melózik. Nekem ingyé szokta csinálni a dolgokat. Sztem 20 db ilyet kb 3 perc alatt kivág
Nem nagyon tudod túlhúzni, mert a két kerékcsapágy között van egy cső(távtartó) a kerékben, ami a belső gyűrűket támasztja. Túlhúzáshoz ezt össze kellene roppantani.
Lehet, hogy csapágyhiba. Vedd le a féknyergeket (vagy nyomd vissza a fékdugattyúkat, és a betéteket), és úgy pörgesd meg.
Nem vas............repülőálámónium..............és adok hozzá 8 db irtó szép rozsdamentes csavart meg 4db rozdamentes anyát.
És egen 15............nekem mire itt volt 18e lett.
Ha le tudod gyártani ilyen minőségben ilyen pontossággal mondjuk 5 rugóért csavarokkal akár vasból egy hét alatt rendelek tőled 10-et.
Feldobom az ebayra 15ért és gonosz kereskedő leszek.
meg lett lazítva majd újra lett húzva az első tengelyem azóta mintha jobban szorulna az első kerekem
lehet túl lett húzva?
a tárcsák nem melegszenek túlzottan úgyhogy nem a tárcsa fogja ennyire
Pláne hogy már a gyártott is egy módosítás.