Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint mondtam elég nagy házi barkács támogató vagyok...........speciel erre azért kényes lennék hogy ne egy csődarab meg egy vaslap legyen a fékem és a teleszkóp közt.Lehet hiba de ez van.
Pláne hogy már a gyártott is egy módosítás.
Hát max sugár irányban tud mozdulni, attól nem fog befogni a fék. A bandi hátsóféke egy ide-oda mozgó távtartóra van felcsavarozva, még sincs vele gond.
Ja, elég fincsi. Daty azt írta, 6800 volt helyben a 4 gyertya. Namost 8200-ből kihozni 4 liter Repsol olajat, meg akármilyen gyártó lég és olajszűrőjét az már döfi
Az anyagköltség nagyon jóáras volt, 15 ezerért szinte ajándék amit felsoroltál
Hja.És ha moccan egy picit, befog a fék és pofáraesem.
Mindenképp egybe kell lennie.
Hát márpedig a távtartó szerepét egy egyszerű csődarab is ellátta volna, vagy ha nagyon nagyzolni akarok akkor esztergáltatok egy távtartót hozzá.
Hát egyenlőre a szept. 3 néz ki jónak, de az még igen messze van, addig még bármi lehet. Az, hogy hol nekem mindegy, valahol felétek vagy valahol a Mátrába. Csak olyan helyen lehetőleg ahol nincs tömeg. Hétvégén voltam Lillafüreden, na oda mondjuk nem kívánkozom. Rengeteg nagyarcú motoros volt ott, úgyhogy ha lehet az ilyen "kultusz" helyeket kihagynám.
12.000 km-es szervíz megvolt.
Anyagköltség (4 gyertya, levegőszűrő, olajszűrő, 4 L Repsol olaj) 15.000 Ft.
A munkadíj 14.000 Ft volt itt Miskolcon.
Hajszál híján 2 óra hossza volt, mire végeztek vele.
Szinkronizálást is csináltak, de nagyf@szok voltak, mert ha nem kérdezek rá, hozzá sem nyúltak volna ilyen téren!
Igazatok volt, tényleg "szét volt csúszva" a szinkron, leginkább a negyedik henger működése tért el a többitől de az jelentősen.
A hátsó féknyerget megnézte a szerelő, és azt mondta, menjek át a szalonba, és nézzem meg, mindegyik így "mozog".
Azért írom idézőjelbe, mert valójában jól meg kell mozgatni, hogy észrevegye valaki, hogy megmoccan.
De meggyőződtem róla a szalonban, valóban így van, még az újaknál is!
Persze!
Az olajnyomás mérő!
Túlhúzva?
Nyomatékkulccsal csináltátok nem?
100 Nm.
Állok elébe!
Mikor, hol?
Az ám, amikor CNC porgramozást tanultam, kb ilyen volt a vizsgadarab. Jelzem, most 6 évvel később ostorcsapkodás ellenében sem tudnám megírni
A nemakaromnak mindíg ez a vége. Pláne ha ismerős ismerősének az ismerőse aki csinálná.
Sztem bármelyik szakszervíz tud, ott a kiűllás, bontani nem kell, nem hinném, h 2-3 rugónál többen lenne...
Annak a gépgyárnak nagyon gratulálok. Vág, sorjáz, telibe mar, lemunkál, fúr. Egy tanuló technológus / cnc programozó is megírja ezt 1,5 óra alatt...

Nem a program a kérdés, hanem 1 db fajlagos költsége!
Egyberészes 5 rugóval számolva anodizálva rozsdamentes nagy keménységű csavarokkal 90 napos átutalással és visszavásárlási garanciával a maradékra.

Nemeccerű............kisiparilag meg lehet oldani de ez fék itt azért nem mindegy mit hogy.A gödöllői gépgyárban egy hónapig tököltek a cnc programmal utána inkább visszaadták.
Jaaaa! Az előző képeken az a része nem látszott, így már kicsit más, bár a távtartót egyszerűbben is meg lehet oldani, mint marással.
tangerine, tsanyi köszi!
Elég könnyű túlhúzni ha nem nyomatékkulcsozik az ember....jó gumis légkulccsal is teszi fel és az szabályosan összeroppantja ezt a távtartót, de egy sima kulccsal is ösze lehet úgy szorítani.....láttam már ilyet eleget...
Be is méretezi?És nem csak egy lap. Van egy távtartó része tehát marni is kell sokat.
Bandik! Tud valaki olajnyomást mérni nagybandin?
Hát a csavarnak utána kell nézzek, de van egy haverom aki lézervágón melózik. Nekem ingyé szokta csinálni a dolgokat. Sztem 20 db ilyet kb 3 perc alatt kivág
Nem nagyon tudod túlhúzni, mert a két kerékcsapágy között van egy cső(távtartó) a kerékben, ami a belső gyűrűket támasztja. Túlhúzáshoz ezt össze kellene roppantani.
Lehet, hogy csapágyhiba. Vedd le a féknyergeket (vagy nyomd vissza a fékdugattyúkat, és a betéteket), és úgy pörgesd meg.
Nem vas............repülőálámónium..............és adok hozzá 8 db irtó szép rozsdamentes csavart meg 4db rozdamentes anyát.

És egen 15............nekem mire itt volt 18e lett.
Ha le tudod gyártani ilyen minőségben ilyen pontossággal mondjuk 5 rugóért csavarokkal akár vasból egy hét alatt rendelek tőled 10-et.
Feldobom az ebayra 15ért és gonosz kereskedő leszek.
meg lett lazítva majd újra lett húzva az első tengelyem azóta mintha jobban szorulna az első kerekem
lehet túl lett húzva?
a tárcsák nem melegszenek túlzottan úgyhogy nem a tárcsa fogja ennyire