Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy ahogy írod és még sokan írták, az elsőlámpa elég gyengére sikeredett, vszont nekem ez a Osram nagyon régóta műkszik.
A K9 lámpálya viszont nagyon jól veret.
Gyengén világííít? Én a helyedben mérnék egy feszültséget, ami az izzóra megy. Nekem még nem égett ki idén az elmúlt tizenvalahányezer Km alatt, pedig vibrációt is kap rendesen ideát. Mikor pályán jöttem, és rajtahagytam a refit, a szembejövő oldalon közlekedő kamion villantott a fülke feletti MIG-29 fényerejű "leszállófényekkel", mert zavarta, szóval nem gyengét világít, szépen terít, nekem tecc.
Night Breaker-t én is használtam, tényleg nagyon jól világít, viszont
szemtelenül keveset bír, ez a dobozán is rajta van amúgy.
A GE vagy Tungsram +90%-os picit gyengébb csak, viszont az sokkal
tovább bírja, nekem legalább is ez a tapasztalatom.

Tegnap én is sötétben jöttem a tüzijáték után, az előző motoromhoz
képest mindenképp egy hulladék ez a fényszóró .
Az igaz,hogy szépen világít (enyémben is ez van) de véleményem szerint gyengén.Ezért ha egy mód van rá igyekszem sötétedés előtt hazaérni.
Ma voltam Euro-ring-en. Ma csak körbenéztem, holnap délelőtt viszont befizettem egy órára. Majd beszámolok
Világítás téma. Legutóbbi utam során 20:00-kor indultam haza Pestről, 23:30-ra értem az ukrán-magyar határhoz, szóval volt lehetőségem tesztelni a világításomat. A közelmúltban kipróbáltam már többfajta izzót, nekem leginkább a mostani jön be - Osram Night Breaker+. Nagyon szépet világít
Castrol ment, Valvoline jött. Ma mentem 300km-et. Amikor hazaértem, hallottam egy nyugtalanító morgó hangot. Amikor üresben adok egy gázfröccsöt, kb 3-4 ezerig, a visszapörgéskor ismeretlen morgás jön a mociból. Nem túl hangos de én parázom, hogy főtengely csapágy.. :-(
tökön is szúrom magam...
Persze, Wirth, 1 hét.
Én kb. 10 eKm óta használok progresszív rugószettet. Nem bánod meg, ha ilyet raksz bele. Ideát a "jófajta" ukrán utakon nap mint nap tesztelem, még a legszarabb utakon sem üt fel
Mikor én vettem, akkor kb. 5 eFt-tal volt olcsóbb a szett. Nekem elég meggyőzö, ahogy esőben viselkedik.
Megvolt ma a tükör főpróbája! 100 fölött csak saccolni lehet, hogy mi van mögöttem Arra jutottam, hogy a régi tükör szára és alsó része megmarad és arra teszem fel az új felső részét, remélem úgy jó lesz.
fszom.
anno 19k mentem a contival, legalább egyenesben javultam...

prog. rúgot első telóba te tudsz hozni?
Ebben nem látom az árat
Nem kell húzni állat mód, akkor sokat elmegy
pff marha drága..ennyivel nem fut többet másnál..nekem so(k)
Újonnan mennyi a profilmélység?
Ár pl. itt
ez a pilot road 3 michelin? mennyi a párja ennek a gumának?
Nekem két fő bajom van a Ringgel:
1 nem engednek fel kordurában, a bőr cuccom meg nem protkós.
2. nézem itt az oldalon a vidókat, egyszerre engednek fel a "szűrt" csoportokban unatkozó versenyzőket, valódi ősbénákat, akik úgy érzik, jégen mennek, meg bárkit, aki a kettő között van. Én így nem érezném magam biztonságban
És akkor ezekből két új alaplappal nem lehet csinálni két működőt? Mert ha igen, bizniszelhetünk ;)
Fényképes beszámoló, Michelin PR3, új vs. használt, 8700 Km-rel. Mért kopás középső sávban, újhoz képest - 1,5-2 mm.
ólcsóbb=olcsóbb ,ha vmi nyelvész kötekedni akar unalmában
Csak rendelésre...és nem ólcsóbb mint a Dane,mármint amelyik ugyanazt tudja.Nekem Rukka volt a nadrág,de az árához képest hamat elkopott...
http://www.motorline.hu/gyarto... meg itt, ez egy jó hely amúgy, de vastagon mérik...
Talán itt.