Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is mozog a feknyereg,elol mindketto,szerintem ez normalis,de hamarosan szerelohoz kerul es akkor biztosat tudok mondani,amugy neztem mas motorokon is es ugyan ugy mozognak,nifis fekeim vannak.
Köszi!
És a féknyereg?
De így ahogy belegondolok a DL-en is meg bírtam mozgatni a hátsót!
Hidd el, jó lesz az a szinkron. Nem veszed észre, h romlik, mert folyamatosan állítódik el. De ahogy beállítják, észreveszed majd.
Két dolog.

Egyik.
Megnéztem ma a féknyergeimet.
A hátsót egy picit nekem is lehet mozgatni, de ez így van új korától.Pedig a 6.000 km-es szervíznél leellenőrizték nyomatékkulccsal.
Az elsőket nem lehet mozgatni.
Akkor most valami gáz van a hátsóval?
Ha jól láttam valami "gumi ágyban" vannak a csavarjai, nem ezért mozog kicsit?

Másik.
Hozzáértőktől kérdezném, hogy feltétlenül meg kell csináltatnom így 12.000 km-nél a pillangószelep szinkronizáltatást?
Egyenletesen jár, jól gyorsul, nem fogyaszt sokat.
Ezt azért kérdezem, mert holnap 09.30-ra viszem a 12.000 km-es szervízre.
C1800 beakciózta?
Ja, autós készlet fele, így csak 6000-be kerül motoronként!
Csak a tompítottban, nagyon jól látni vele.
Nem zavarja a szembejövőt, amíg egyedül megyek, mivel hozzám van belőve. Viszont ha Anyóca is mögöttem, meg a csomagok, akkor tök sötétben szoktak néha szembevillogni. Ezzel nincs mit kezdeni, hiszen nem állítgathatom állandóan a fényszórót!
Milyent tettél bele kimondottan motorost vagy az mindegy? Lényegesen jobb vagy csak optikailag? A szembejövőket nem zavarja a " szórt fény"? Csak a tompítottban vagy a refiben is az van.
Igazából elindulásnál alapjárat közelében hallom a lánccsörgést hidegen is melegen is. De lehet hogy a megváltozott áttétel okozza 16-os elől! De akár mentközben ,akár alapjáraton, akár fordulaton nincs csörgés semmi! Csak elindulásnál kuplung felengedéséig gázadásig, nagyobb csúsztatós kuplungal kussól.A hajóláncon feszítetem kellett egy kicsit most figyelem lehet az volt. Majd másnem 60-nál kiderűl cserés vagy nem .
akkor nem is fárasztom magam
annyira nem érdekel..
Szépen kérjed és akkor talán
Kár volt...hátha most elmondta volna...
Közben elolvastam a válaszokat is!
És mi volt a baja?
Persze, volt hangja. Csere előtt már rohadtul csörgött a lánc. Egyébként már korábban észrevettük, hogy gyorsan nyúlik, be is szereztem az újat. Megvártuk míg a feszítő eléri a végállást és megtörtént a csere.
Egyébként a csere óta sokkal szebben jár a gép, a nyúlott lánccal hiába állítottunk be mindent precízen nem járt olyan szépen mint most.
Volt valami hangja ami elmúlt a csere után?......bár nekem végülis mindegy....attól, hogy én még nem láttam fehér varjút attól még lehet....
Köszi, sikerült az NGK-t itt helyben megvenni 1.700 Ft/db áron.
Márpedíg NEM! A legelső ezres garis szervízelésén kívül minden szerelés ami a motoromon történt a szemem előtt zajlott és aki csinálta az jó barátom. Idegen nem nyúlt még a vasamhoz. A gyári vezérműláncom 50 ezret tudott, ennyi. És nekem ezzel semmi bajom, megnyúlott, kicseréltük
Akár úgy is, de elég ha tol egy ricnit rajta(van aki többet ) vagy a tekerősön(némelyik olyan) teker párat......vannak ilyen megoldások és el lehet értük lét kérni mondván "meg lett csinálva".....na meg ez az eladás előtti történet is lehet....és később jön a koppanás...
Nem szívesen mondom....pedig de......vagy amikor 24-nél szelepet állítottak toltak egyet a feszítőn a csendesebb futás érdekében és az adott neki......
Eladó használt SUZUKI GS 500

Eladó használt fekete SUZUKI GS 500 túra, 487 cm3, 35 kW, benzin, 15.000 km, 2005/5 - 530.000 Ft .......

Csak reklámozom, hátha van érdeklődő, ismerem a srácot aki árulja, fenn van hird. oldalon is, ha vkit érdekel....
jó, erste, akkor ott a pénz....nekem is erste van...
thx