Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jahhh Most néztem a Haynes manulba 95-01-ig ilyen volt.
eccerre
Az is lehet, hogy a görbevázas 600-on ilyen, mint mondod. Nekem K4-es volt.
Igazad van! Akkor pontosítok: a görbevázas 600-asok első féknyergei olyanok amit lentebb írtam
"A 600-ason kétdugós úszó nyergek vannak, csak a nyereg külső oldalába vannak dugattyúk, ezért a nyeregnek mozognia kell oldal irányba, hogy a belső fékpofákat tudja használni."

Az én 600-amon biztos, hogy nem ilyen volt. 2 dugós volt, de egy kívül, egy belül. Ugyanígy a GSX-en is. És mindegyiken fix a nyereg elöl is, hátul is. Láncfeszítéskor tud mozdulni a tartójával együtt előre vagy hátra (egész pontosan egy köríven).
Tőlem ezt kérdezték: Mit gondolsz, a 4-es cső talál-e rá?
jaja, én is egy erdélyi sráctól hallottam
talál = stimmel, passzol (erdélyiül)
Legalábbis eddig csak Kolixxtül hallottam, aki erdélyi. Először én is csak a szemeimet meresztgettem, hogy mit jelent.
Szeptember 3.-án nem futunk össze valahol? Mostmár tényleg megszomjaztam arra a bambira
Nagyon szívesen!
Hát azért szerintem meglepődnél a különbségen szvsz egy fék sose lehet elég jó!
Azt a két darab vasat adod 15e-ért?
Persze hogy nem azonos..................teljesen más..................csak ezek a fránya amcsik faszán megoldották.

link
Mindenképp érdemes szinkronizáltatni.

Én megcsinálom magamnak minden évben kétszer, egyszer teljes
karburátor tisztítással és ellenőrzéssel egybekötve.
Mindig van eredménye.
Az a kérdés, hogy ugyanaz -e a lyukosztás. Úgyhogy kénytelen leszel féknyereg adapter képeket linkelni
Nem kifejezetten értem?
Mit kell találni?
Nem lenne rossz ,de szerintem a 2 dugos is megteszi.Csak kivancsisagbol kerdezem,a rogzito csavarok talalnanak?
A legjobb hogy van egy spéci készletem amivel lazán fel lehet rakni a régi 2 dugós helyére egy 1250-es 4 dugósát.
Ha valakinek ilyenre támad gusztusa.
vegre egy ertelmes valasz KOSZI
Az nem is mozog!
A 600-ason kétdugós úszó nyergek vannak, csak a nyereg külső oldalába vannak dugattyúk, ezért a nyeregnek mozognia kell oldal irányba, hogy a belső fékpofákat tudja használni.
Az 1200-on és az 1250-esen 4 illetve 6 dugós nyergek vannak, tehát mindkét oldalban vannak dugók, ezért a nyereg fixen van rögzítve a villához, nem mozoghat semerre sem.
A hátó kicsit másképp van rögzítve a kerék állíthatósága miatt, ezért minimális mozgás természetes szerintem. Az első viszont fixen van rögzítve, annak tuti nem szabad megmozdulnia.
koszi, az jo lenne ha tajekoztatnal
Holnap a szervíz után már én is meg tudom majd mondani a tutit!