"A 600-ason kétdugós úszó nyergek vannak, csak a nyereg külső oldalába vannak dugattyúk, ezért a nyeregnek mozognia kell oldal irányba, hogy a belső fékpofákat tudja használni."
Az én 600-amon biztos, hogy nem ilyen volt. 2 dugós volt, de egy kívül, egy belül. Ugyanígy a GSX-en is. És mindegyiken fix a nyereg elöl is, hátul is. Láncfeszítéskor tud mozdulni a tartójával együtt előre vagy hátra (egész pontosan egy köríven).
talál = stimmel, passzol (erdélyiül)
Legalábbis eddig csak Kolixxtül hallottam, aki erdélyi. Először én is csak a szemeimet meresztgettem, hogy mit jelent.
A 600-ason kétdugós úszó nyergek vannak, csak a nyereg külső oldalába vannak dugattyúk, ezért a nyeregnek mozognia kell oldal irányba, hogy a belső fékpofákat tudja használni.
Az 1200-on és az 1250-esen 4 illetve 6 dugós nyergek vannak, tehát mindkét oldalban vannak dugók, ezért a nyereg fixen van rögzítve a villához, nem mozoghat semerre sem.
A hátó kicsit másképp van rögzítve a kerék állíthatósága miatt, ezért minimális mozgás természetes szerintem. Az első viszont fixen van rögzítve, annak tuti nem szabad megmozdulnia.
Az én 600-amon biztos, hogy nem ilyen volt. 2 dugós volt, de egy kívül, egy belül. Ugyanígy a GSX-en is. És mindegyiken fix a nyereg elöl is, hátul is. Láncfeszítéskor tud mozdulni a tartójával együtt előre vagy hátra (egész pontosan egy köríven).
Legalábbis eddig csak Kolixxtül hallottam, aki erdélyi. Először én is csak a szemeimet meresztgettem, hogy mit jelent.
link
Én megcsinálom magamnak minden évben kétszer, egyszer teljes
karburátor tisztítással és ellenőrzéssel egybekötve.
Mindig van eredménye.
Mit kell találni?
Ha valakinek ilyenre támad gusztusa.
Az 1200-on és az 1250-esen 4 illetve 6 dugós nyergek vannak, tehát mindkét oldalban vannak dugók, ezért a nyereg fixen van rögzítve a villához, nem mozoghat semerre sem.