Állítólag a BT021R-el is el lehet menni 15000 Km. felett. De Én naon keményen nyomom. Az egyenes kigyorsításoknál és a satu féknél nincs ellenfelem. Ezért a közepe elfogyott.
A kanyarokban kicsit fosok, ezért a szélén még van rece rendesen. A következőnek majd flexel megigazítom a szélét, hogy egyforma legyen.
6-7000 km egy BT21-es? Ennyire béna vagyok, vagy ennyire kopik ez a gumi? Most Diablo Stradam van fent, és 21 000 van benne, és még 2-3mm a gumi... Asszem meg kéne tanulnom motorozni
a tarcsa rendben van,a feknyereg mindket felol picit le-fel mozgathato,aminek azthittem normalis dolog,a fek nagyon jol fog,sot picit surol is amikor tolom be a garazsba,tehat az erdekelne,hogy a feknyereg semmi keppen nem mozoghat?
Üdv!
PR2 nem javasolták nekem se előre, mert megcsúszhat,igy PP-t vettem előre PR2-t hátra,Zöldi ill.Tangerine javaslatára
használt gumit meg ott hagytam,már kopásjelzőn volt,igaz nem RA1-es volt ,igy ebben nem tudok segíteni
Mivel hogy úszónyerges féktárcsáról beszélünk nézd meg a szorítógyűrűknél nem kotyog a tárcsa? A féknyereg az nem kotyoghat kivéve ha kilazult a felfogató csavar. Egyébként a kattanás jöhet onnan, én most cseréltem le az enyémet mert ugyan ezt tapasztaltam.
Üdv!
17e km után majdnem vászonig kopott a hátsó gumim. Az elsőben még talán van 2-4e km. A télig, amíg megveszem a PR2 garnitúrát kéne egy hátsó RA1-es, olcsón, vagy még olcsóban.
Ez van most fennt: 180/55/zr17 M/C/73W DOT CP8E 4908.
Bárki, aki tud egy még pár ezer km-es gumit (főleg középen, pályára), legyenszíves szóljon!
thx
sziasztok.Egy kerdessel fordulnek hozzatok.Fekezesnel halatszik egy enyhe kattanas,mitol johet ez?Megneztem a feknyergeknek van egy kis kottyanasuk,mozgatassal erezheto,szerintetek ez normalis?esetleg johet attol a kattanas?
A gyengébb olaj rákfenéje nem az, hogy miután beletöltöd azonnal gallyra megy hanem az, hogy amíg egy jó olajjal használt jármű 100000km felett is majdnem gyári értéket produkál egy gagyi olaj már 40-50000-nél tönkreteheti a gépet amit csak akkor tudsz meg ha használod is addig, de ha eladod minden gépedet 20-30000km-rel akár tecsós olajat is önthetsz bele, annyit azzal is bír bármelyik gép...
AGIP-ot használok az első olajcsere óta.
1.400 Ft literje.
Eddig sosem kellett utána tölteni két szervíz intervallum között.
Pedig nem kevés Tátra van benne.
Szóval szerintem király.
No de gondolom mindenki a magáéra esküszik!
A kanyarokban kicsit fosok, ezért a szélén még van rece rendesen. A következőnek majd flexel megigazítom a szélét, hogy egyforma legyen.
Nekem 6000.-nél kopásjelzőn van a BT021R, szerintem még egy ezres és figyel a vászon.
PR2 nem javasolták nekem se előre, mert megcsúszhat,igy PP-t vettem előre PR2-t hátra,Zöldi ill.Tangerine javaslatára
használt gumit meg ott hagytam,már kopásjelzőn volt,igaz nem RA1-es volt ,igy ebben nem tudok segíteni
17e km után majdnem vászonig kopott a hátsó gumim. Az elsőben még talán van 2-4e km. A télig, amíg megveszem a PR2 garnitúrát kéne egy hátsó RA1-es, olcsón, vagy még olcsóban.
Ez van most fennt: 180/55/zr17 M/C/73W DOT CP8E 4908.
Bárki, aki tud egy még pár ezer km-es gumit (főleg középen, pályára), legyenszíves szóljon!
thx
Bagster tankbőr (K5-K8 közöttiekre biztos, a többire próba) - 19000
jozsef.nyeki@freemail.hu
eladósorba kerültek az alábbi kiegészítőim:
Kappa hátsó doboz tartó platnival (Bandit 650 K5-K8, 1200 K6, 1250 K7-K10, GSXF650 K8-K10) - 12.000.-
Kappa oldaldoboz tartó (Bandit 650 K5-K6) - 19000
Kappa 46 literes doboz (topcase) féklámpával, háttámlával - 39000
Teljes blokkot védő Kappa bukócső (kialakítása mint a gyári) (Bandit 650 K5-K6, hogy későbbire rámegy-e azt ki kellene próbálni) - 20000
Minden csavar, távtartó és kiegészítő megvan mindegyikhez. Alkudni lehet ha több dolog is kellene, írj e-mailt és visszahívlak.
jozsef.nyek@freemail.hu
1.400 Ft literje.
Eddig sosem kellett utána tölteni két szervíz intervallum között.
Pedig nem kevés Tátra van benne.
Szóval szerintem király.
No de gondolom mindenki a magáéra esküszik!