Amúgy a Suzik 5%-ot engednek pluszminus, nem Sanyi bátya?
Diagnosztikás mesterem mondta, hogy érdekes mód az elektronikát sokkal több helyen és szélesebb tartomány lehet szabályozni a bömbiknél és az olaszoknál, mint a japánoknál, utóbbiaknál laig van állítási lehetőség, vagy épp semmi.
Lehet jobban járnál ha veszel bele egy PC-t, amit mondjuk az ago-nál hozzá állítják a géphez. Erősebb is lesz, és nem is fog hazavágni semmit.
Mondjuk azt nem tudom, hogy az injektort tudják-e állítgatni, mert akkor az is megoldás lehet. Bár a lambda szonda is állítgatja a keveréket bizonyos határokon belül, de nyilván ez kevés
Enél bővebben? Vagy lehet még beállítással csökkenteni annyira, hogy jó legyen vagy fúvóka csere kell.....ezt így látatlanban nem érdemes, persze lehet bármit bárhová csavargatni, talán sikerül is pont eltalálni........
Egyetértek Pali79-el. Nekem is azóta durrog, mióta nyitott dobot tettem rá. De csak ha 4000 fölül veszem el a gázt. Remélem a katalizátort nem teszi tönkre.
Sziasztok!
Gázmarkolatot keresek.Műanyag csövet amire a markolat gumi megy rá.
Nem tud valaki valami helyet ahol lehet kapni?
2009-es Bigbanditra kellene.
Nem tudom a régi tipusok is jók lehetnek rá?Gondolok itt a gázbowden beakasztására.
Tudna valaki segiteni?
Diagnosztikás mesterem mondta, hogy érdekes mód az elektronikát sokkal több helyen és szélesebb tartomány lehet szabályozni a bömbiknél és az olaszoknál, mint a japánoknál, utóbbiaknál laig van állítási lehetőség, vagy épp semmi.