Ennek a sima módja úgy van hogy.Kikeresel egy megbízható szakit aki motorokkal foglalkozik,elviszed hozzá és megmondja.
A rögös nehezebb út az hogy fórumokon kérdezgetve,haverokat bevonva ötletelsz.Majd nekiállsz de kis szakismeret miatt elakadsz,netalán még jobban tönkreteszed.És ugyanúgy a szakinál köt ki a gép mint az első verziónál.
Tehát spórolj pénzt és ideget és keress egy szerelőt.
Csak okulásképpen:
A Dolomitokban 1200-1500 méter fölött szinte használhatatlan volt a Banditom. Rángatott, fuldoklott, pörgetnem kellett, mint a félhülye. 7 l fölötti fogyasztás és kormos gyertya... Gyötrelem volt a visszafordítóban.
Este 1/3 fordulat befelé a pilot screw-kon és kisimult - helyreállt minden!
Érzékeny a kis szentem, ez van
Ez nem a csodarecept, csak azért írtam, mert egy meggondolatlan, semmiségnek tűnő babrálás is felboríthatja a rendszert.
Mint írtam a DID lánc használati utasításába van beleírva, hogy ilyen olajjal kell kenni.
A rögös nehezebb út az hogy fórumokon kérdezgetve,haverokat bevonva ötletelsz.Majd nekiállsz de kis szakismeret miatt elakadsz,netalán még jobban tönkreteszed.És ugyanúgy a szakinál köt ki a gép mint az első verziónál.
Tehát spórolj pénzt és ideget és keress egy szerelőt.
másik topikban is olvastam hasonlót
A Dolomitokban 1200-1500 méter fölött szinte használhatatlan volt a Banditom. Rángatott, fuldoklott, pörgetnem kellett, mint a félhülye. 7 l fölötti fogyasztás és kormos gyertya... Gyötrelem volt a visszafordítóban.
Este 1/3 fordulat befelé a pilot screw-kon és kisimult - helyreállt minden!
Érzékeny a kis szentem, ez van
Ez nem a csodarecept, csak azért írtam, mert egy meggondolatlan, semmiségnek tűnő babrálás is felboríthatja a rendszert.