Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg az olaj sűrűségétől, meg a hőmérséklettől...
Persze ez függhet a csepegtető keresztmetszetétől.
1mp-re, ez nálam pont egx csepp.
Még 1 kérdés: 2,5 percenként mennyi időre nyit a szelep?
A gyári leirásban az van, hogy petroleommal lemosni, láncsprével meg befujni kell. 2005-Bandit.
Na akkor megint okosabb lettem!
A gyári könyveb is ez van
Nekem is ott szokott még lenni néhány pötty.
Márka mindegy, csak W80-90 legyen.
Mint írtam a DID lánc használati utasításába van beleírva, hogy ilyen olajjal kell kenni.
Nem, a rendszámon látszik néhány légyszar a a 100 fölötti sebességnél. A sprayhez képest kevesebb a szar, és könnyebben is lejön!
Ezért kell injektoros gép
Neked nem csapja össze a gépet sehol?
Igaz, csak kétszer voltam ilyen magas helyeken, de nekem a kawa meg se nyikkant, ugyanúgy működött, mint előtte vagy utána.
Már rég boxer izén fogod rázatni a hátsót, amikor azon a motoron még mindig ez a lánc lesz Mertugye a mekkoj...
Milyen olajat használsz?
Ennek a sima módja úgy van hogy.Kikeresel egy megbízható szakit aki motorokkal foglalkozik,elviszed hozzá és megmondja.
A rögös nehezebb út az hogy fórumokon kérdezgetve,haverokat bevonva ötletelsz.Majd nekiállsz de kis szakismeret miatt elakadsz,netalán még jobban tönkreteszed.És ugyanúgy a szakinál köt ki a gép mint az első verziónál.
Tehát spórolj pénzt és ideget és keress egy szerelőt.
Körbenéztem kicsit és mondtak olyat is, hogy esetleg szelephézagot kéne állítani-vélemény?
köszi, de már sikerült megcsinálni, mi is annyit raktunk bele. :)
Én meg 2és fél percenként!
Légnyomás változás....ritkább a levegő, kevesebb nafta kell különben nem megy....extrém esetben be sem lehet lehet indítani melegen...
Semmi ilyet nem tapasztaltam sehol....mondjuk lehet a régi görbevázasra jellemző
ez mitől van?

másik topikban is olvastam hasonlót
és mikor vissza le jöttél ,visszaállítottad ,vagy maradt ugy?
karbis....ez ilyen....
Csak okulásképpen:
A Dolomitokban 1200-1500 méter fölött szinte használhatatlan volt a Banditom. Rángatott, fuldoklott, pörgetnem kellett, mint a félhülye. 7 l fölötti fogyasztás és kormos gyertya... Gyötrelem volt a visszafordítóban.
Este 1/3 fordulat befelé a pilot screw-kon és kisimult - helyreállt minden!

Érzékeny a kis szentem, ez van

Ez nem a csodarecept, csak azért írtam, mert egy meggondolatlan, semmiségnek tűnő babrálás is felboríthatja a rendszert.