Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karika111 igazad van.
Köszönöm a segítséget mindenkinek,holnap megjönnek a lánckerekek oszt szombaton csere...
érdeklődj ,azt ha megvan még a mail címem,oda küldheted,ha nincs meg jelezd itt
szervízben már rég nem bízok,Sanyi se azt emlegette,hanem szerelőt

szerelők nagy része(nem sufni tuningról ),már csak presztizsből is el szokták vállalni a kihívásokat
Volt szervizbe Full-Gas Balatonboglár a dunántul legnagyobb Suzukisa amig hazaértem jó volt 40km. Ráadásul náluk vettem a motort most áprilisban. A Tapolcai HONDÁSNAK volt igaza, hogy van a HONDA meg helyette 1-2 más tipus, na ez bejött. Elötte 600-as Hornetem volt, a fiamnak van 1 Fz6-s az biztos nem 1 kategória a Bandittal.
Elég lett volna egyszer elvinni egy szerelőhöz aki beállítja vagy megállapítja hol szív falsot.....
Én ugyanigy vagyok vele április óta. A te géped nem dadog 3000 fordulat alatt? Nekem nagyon sokan segiteni próbáltak itt a fórumon, köszönöm nekik, de tovább nem küzdök eladom elötte más márkák voltak azok a problémák amik a Suzukival vannak ott ismeretlenek voltak.
Akkor előtted voltunk 07.09-én. Gyönyörű időt fogtunk ki mi is! Egy pár kép róla!
link
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!Bandit K5-ösöm van. Az normális, hogy ha indítok akkor nem egyszerre melegednek be a hengerek?Mert nálam a bal szélső kezdi és amikor az már meleg a jobb szélső még szinte hideg.Ez normális vagy érdemes megnézettetnem?

Válaszokat előre is köszönöm!
Múlt héten hétfő délután is, meg kedd reggel is.
Ha nagyon túl van töltve talán..... ....amúgy nem, viszont ha ki van húzva és féktisztítós takarítás van akkor a lukon mehet be a nem kívánt féktisztító....
A srácnál, ahol én szerzem be, mindíg akciós, de most nem tudom, milyen gumijai vannak!
5.700-nál tettem fel, most 10.500-nál tartok, vagyis durván 5.000 km van benne.
Gyakorlatilag szemmel látható kopás nincs rajta, tehát szerintem legalább még 5.000 km-t el fog menni!
Wazze, hogy ebben mik vannak!
Adott esetben folyhat rajta a motorolaj.
Miért ne húzhatná ki? Az egy tolórúd ami a kuplungot működteti!
Pasztám van, a sört hoznod kell
Sör+rézpaszta
De! Ne huzd ki!
Kösz.ez nagyon jó ötlet tényleg a konzol belűl elég dzsuvás.A munkahenger rúdja ahol bemegy a blokba ott nincs valami amire ügyelni kell?
Legjobban akkor jársz, ha a munkahengert is lecsavarozod (2csavar) arról a nagyobb aluminium konzolról (4 csavar), mert akkor nem fog ott lógni a kuplungcső végén, hanem félre tudod tenni / le tudod takarítani (a konzolt).
Lesz rajta dzsuva rendesen.
Nálam a kuplungcső elég merev, kicsit feljebb, a fesszabályzó környékén kellett valamit igazítani rajta, és akkor szépen elfordul onnan.
A munkahengert tartó konzolt le kel venni és akkor hozzáférsz a fogaskerékhez.
Mikor voltatok a Fogarason?
dojcs es englis szerintem.A csokolomra tanitgattam oket tobb kevesebb sikerrel.De a legbiztosabb az egyetemes nutogatos,azzal siman alkudtunk meg a jeruzsalemi arab piacon is vizipipara.